اقتصادیکسب و کار برتر

شرایط کامل دریافت وام فوری روی سند خانه با سفته

شرایط دریافت وام با سند ملکی وام های 200 تا 700 میلیونی بانکها با سند منزل

به گزارش سایت توانگر با وجود تورم شدید در کشور و افزایش سرسام آور قیمت انواع کالاهای مورد نیاز و با توجه به درآمد های محدود افراد، دریافت وام بدون سپرده ۱۴۰۱ جهت برطرف کردن نیازهای اساسی زندگی به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. بسیاری از مشتریان بانک ها با وجود اینکه شرایط دریافت وام و تسهیلات را دارند به دلیل اینکه نمی توانند ضامنین مورد نیاز بانک را تامین کنند پس از مدتها دوندگی از دریافت وام انصراف می دهند. این افراد در صورتی که سند ملکی منلسبی داشته باشند می توانند آن را در رهن بانک ها قرار داهند و وام با سند خانه خود را دریافت کنند.

وام ۱۰۰ میلیونی بدون سپرده |وام ۲۰۰ میلیونی بدون سپرده

شرایط دریافت وام بانکی با سند ملکی

یکی از دغدغه‌های بانک‌ها در زمان دادن تسهیلات و وام فوری با سفته به مشتریان خود، تعهد آنها به بازپرداخت وام براساس اقساط ماهانه است. خیلی مواقع مشتریان بانکی اقساط را در زمان مقرر پرداخت نمی‌کنند و این تبدیل به یک چالش برای شبکه بانکی شده است. همین دلیل هم باعث شده تا بانک‌ها برای گرفتن ضمانت و وثیقه‌های لازم سختگیری‌های زیادی انجام بدهند تا خیالشان بابت پس گرفتن اصل و سود مبلغ وام آسوده باشد. از چک و سفته ضمانت بگیرید، تا ضامن‌ حقوق‌بگیر رسمی.

خیلی وقت‌ها وام‌گیرندگان نیاز فوری و ضروری به گرفتن وام دارند. وام فوری با سند خانه جزو آن وام‌هایی است که بدون مشکل و دردسرهای مرسوم گرفتن وام در اختیار متقاضیانش قرار می‌گیرد. در واقع سند ملک و خانه شما تا زمان پرداخت آخرین قسط وام به عنوان ضمانت در رهن بانک قرار می‌گیرد. پس اگر متقاضی دریافت وام با سند منزل هستید، کافی است سند خانه یا ملک را پیش بانک بگذارید و وام بگیرید. مزیت گرفتن وام فوری با سند ملکی هم این است که چون ارزش ملک معمولا بالاست، مشکلی برای گرفتن وام تا بالاترین سقف ممکن ندارید.

نحوه دریافت وام با سند منزل

هر کدام از بانک‌ها برای دریافت وام با سند ملکی شرایط جداگانه و خاصی دارند. پس یادتان باشد شرایط گرفتن وام با سند خانه در هر بانک یا بانکی دیگر متفاوت است و باید آن را رعایت کنید. البته گرفتن وام با سند کار سختی نیست. تنها کافی است با کامل کردن مدارک مورد نیاز و فرم‌های داخل شعبه طی کمتر از چند روز کاری وام خود را بگیرید. رهن گذاشتن سند ملکی، هزینه کارشناس و مخارج دیگر این کار هم بر عهده متقاضی است. مبلغ وام به طور دقیق معلوم نبوده و بستگی به نوع وام و بانک ارائه دهنده تسهیلات دارد، اما سود وام فوری با سند ملکی معمولا 18 درصد محاسبه می‌شود.

حتما یادتان باشد هر سند ملکی‌ای را که به عنوان وثیقه به بانک می‌دهید، باید مشخصات زیر را داشته باشد:

  • سندی که به بانک ارائه می‌کنید، باید شش دانگ و کامل باشد.
  • سند نباید هیچ مشکل و مانع احتمالی‌ در اداره ثبت داشته باشد.
  • سند مورد نظر نباید در رهن هیچ بانک دیگری باشد، یا وام تسویه‌نشده‌ دیگری روی آن به چشم بخورد.
  • علاوه بر این‌ها، سابقه خوب وام‌گیرنده، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و داشتن امتیاز اعتباری بالا هم اهمیت زیادی دارد.

وام با سند خانه را از کدام بانک‌ها بخواهیم؟

بانک‌های مختلفی اقدام به دادن وام با سند ملکی می‌کنند که در این مطلب سایت توانگر آنها را با هم بررسی می کنیم:

بانک مسکن:

بانک مسکن تخصصی ترین بانک در زمینه پرداخت انواع وام با ترهین سند ملکی در ایران است.

بانک ملی

بانک ملی همان وام فوری خرید کالا را که معمولا با ضامن رسمی می‌دهد، با وثیقه سند خانه هم در اختیار متقاضیان وام فوری می‌گذارد. سقف وام با سند ملکی بانک ملی 50 میلیون تومان بوده و مخصوص خرید کالاست و برای گرفتن وام نیاز به فاکتور خرید کالا هم دارید.

بانک صادرات

وام فوری با سند ملکی بانک صادرات به متقاضیان این وام تا سقف 200 میلیون تومان می‌پردازد. سود وام 18 درصد و بازپرداخت سه ساله دارد. برای گرفتن این وام هم دو راه پیش رو دارید؛ اول جور کردن دو ضامن رسمی، و دوم گذاشتن سند در رهن بانک.

بانک ملت

 تسهیلات وام فوری با سند خانه را بانک ملت هم  به وام‌گیرندگان می‌دهد. پرداخت وام 200 میلیونی با بازپرداخت 5ساله به مالک سند ملکی یا بستگان درجه اول او داده می‌شود.

بانک رسالت

یکی از ساده‌ترین راه‌های دریافت وام با سند در است. کافی است وارد اینترنت بانک رسالت شوید و تقاضای گرفتن وام را ثبت کنید. بعد از موافقت بانک هم یک وام 60 میلیونی با بازپرداخت حداکثر 5 ساله به شما می‌دهند. ضمانت این وام هم با سند ملکی خواهد بود و نیاز به وثیقه دیگری ندارید.

بانک سامان

بانک سامان هم تسهیلات خوبی با ترهین سند ملکی و تا سقف 700 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت می کند.

نکته1: پرداخت وام و تسهیلات بر روی سند ملکی توسط بانکها در صورتی انجام می شود که وام گیرنده شرایط مورد نظر بانک مربوطه را جهت دریافت تسهیلات داشته باشد.

نکته 2: وام گیرنده باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و یا مشکوکالوصول در شبکه بانکی کشور باشد.

شرایط دریافت وام فوری با سفته

شرایط مهم برای دریافت وام فوری با سفته این وام فقط در تهران پرداخت میشود. حداقل مبلغ پرداختی ۱۰۰ میلیون تومان میباشد. برای دریافت وام نیاز به سند خودرو پلاک تهران و یا سند ملکی تهران و یا اطراف تهران دارید. لطفا در صورتی که این شرایط رو دارید برای دریافت وام تماس بگیرید.

دریافت وام این روز ها به یک دغدغه برای همه تبدیل شده است. از همین رو موسسه حقوقی توانگر شرایطی مهیا کرده که شما بتونید با سفته بدون ضامن در کمتر از یک ساعت دریافت کنید و مشکل مالی خودتون رو حل کنید.

دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما میتونید با استفاده از سند خودرو، سند ملک، طلا و یا سیم کارت خودتون وام فوری با سفته دریافت کنید بدون نیاز به ضامن.

این وام در سریع ترین زمان ممکن ( برای در کمتر یک روز، برای در کمتر از دو روز و برای و سیم کارت یک ساعته ) وام خودتون رو دریافت کنید.

شما میتونید ۶۰ تا ۷۰ درصد ارزش ملک و یا خودروی خودتون رو وام فوری با سفته دریافت کنید.

برای دریافت این وام به جز در شرایط خاص نیازی به داشتن دسته چک ندارید همچنین برای دریافت این وام نیاز به هیچگونه ضامنی ندارید و فقط با یکی از سند های گفته شده در بالا میتونید وام فوری با سفته خودتون رو دریافت کنید.

وام میلیاردی فوری با سفته

ممکن است مبلغ مورد نظر شما برای دریافت وام بالای ۱ میلیارد تومان باشد. در این شرایط هم شما میتونید از موسسه ما وام میلیاردی فوری با سفته دریافت کنید برای دریافت این وام شما نیاز به سند خودرو و یا ملکی دارید تا بتونید ۶۰ الی ۷۰ درصد ارزش سند خودتون رو وام دریافت کنید.

موسسه ما بسته به سند شما ۶۰ الی ۷۰ درصد ارزشش رو به شما وام فوری با سفته پرداخت میکند. برای مثال شما میتونید روی سند ملکی که ازش ۲ میلیاردی داشته باشه میتونید تا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وام با سند ملکی دریافت کنید.

دریافت وام و مشاوره رایگان برای دریافت وام و مشاوره رایگان میتونین با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

دریافت وام یک روزه در ایران کمی غیرباور به نظر میرسد ولی شما میتونید با استفاده از یکی از اسنادی که در بالا گفته شد با سفته دریافت کنید.

موسسه ما در سریع ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و بدون طی کردن مراحل طولانی به شما وام فوری با سفته پرداخت میکند.

این وام روی سند خودرو، سند ملک، طلا و سیم کارت پرداخت میشود. و شما برای دریافت این وام نیاز به داشتن یکی از سند های گفته شده دارید.

نحوه پرداخت وام فوری با سفته

این وام روی یکی از سند های خودرو، ملک، طلا و یا سیم کارت پرداخت میشود. شما میتونید بین ۶۰ تا ۷۰ درصد ارزش سند خودرو و ملک خودتون وام فوری با سفته دریافت کنید. همچنین اگه قصد دارید با سند سیم کارت و یا طلا وام دریافت کنید میتونید ۸۰ الی ۹۰ درصد ارزش آن ها وام فوری با سفته بدون ضامن دریافت کنید.

هنگام دریافت این وام سند به نام شما باقی میمونه و فقط در رهن موسسه ما قرار میگیره همچنین تمام مراحل دریافت وام و در رهن رفتن سند در دفترخانه اسناد قانونی انجام میشود.

وام فوری با سفته قانونی و شرعی است؟

سوالی که شاید برای شما پیش بیاد قانونی و شرعی بودن این وام هست. تمام مراحل پرداخت وام در موسسه حقوقی توانگر زیر نظر وکیل و ما بقی مراحل در دفترخانه اسناد رسمی انجام میشود تا تمام مراحل به صورت کاملا قانونی و شرعی طی شود.

شماره تلفن وام فوری با سفته

اگه که قصد دارید این وام رو دریافت کنید کافیه با یکی از شماره های مشاورین ما تماس بگیرید تا بتونید وام فوری با سفته دریافت کنید. ما شماره تلفن وام فوری با سفته رو برای شما آماده کردیم تا با یک تماس بتونید خودتون رو دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا