اقتصادیکسب و کار برتر

راهنمای کنترل کولر گازی جنرال لبخندی

راهنمای کنترل کولرگازی جنرال طرح لبخندی

 

همانطورکه اشاره کردیم قصد داریم درباره وظایف کلیدهای ریموت کولرگازی طرح لبخندی صحبت کنیم. از مهم‌ترین کلیدهایی که در کنترل کولرگازی طرح لبخندی طراحی شده‌اند و وظایف عمده کار با این مدل کولرگازی را در دست دارند عبارت‌اند از:

کلید روشن و خاموش کردن کولرگازی

کولر گازی 30000 گری: در کولر ریموت کنترل کولر گازی‌های طرح لبخندی یک کلید به رنگ قرمز طراحی شده که روی آن به زبان انگلیسی ON/OFF حک شده است که وظیفه این کلید خاموش و روشن کردن کولرگازی است.

کلید مود

به نقل از tbcsupply.com کلید مود همانطورکه از نامش مشخص است وضعیت عملکرد کولرگازی را در برمی گیرد. کلید مورد دارای ۵ حالت است. به طور کلی اگر بخواهیم مودهای مختلف کولرگازی طرح لبخندی را بیان کنیم عبارت‌انداز: عملکرد گرم‌کننده، عملکرد گردش هوا، عملکرد خودکار، عملکرد خنک‌کننده و عملکرد رطوبت زدایی. توجه داشته باشید که با فشار دادن کلید مود می‌توانید به راحتی بر روی صفحه نمایشگر دیجیتال حالت انتخابی خود را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود یکی از این وضعیت‌ها را برای کولرگازی انتخاب نمایید.

کلید سوینگ

در طراحی این مدل از کولرگازی از پره‌هایی استفاده شده است که وظیفه آن منتشر کردن باد است. شما می‌توانید با استفاده از کلید سوینگ مشخص کنید که باد خارج شده از کولرگازی به شکل عمودی از کولر خارج شود. شایان ذکر است که برای عدم استفاده از این کلید باید دو بار کلید سوینگ را فشار دهید تا کولرگازی از این وضعیت خارج شود.

کلید فن

از کلیدهای دیگر که کاربرد بسیار زیادی را دارا می‌باشد “کلید فن” است. با استفاده از این کلید می‌توانید بدون هیچ گونه باد خنکی هوای محیط محل زندگی یا محیط کار خود را تعویض کنید. به طور خلاصه می‌توان گفت که وظیفه این کلید تهویه هوا است. اگر نیاز به باد خنکی ندارید می‌توانید از این کلید استفاده نمایید و اجازه دهید تا هوای محیط تعویض شود.

کلید سرعت

از دیگر کلیدهای پرکاربرد در ریموت کنترل کولرگازی طرح لبخندی “کلید سرعت” است. این کلید به شما عزیزان کمک می‌کند که بتوانید به راحتی سرعت منتشر شدن باد کولر را تنظیم کنید. شایان ذکر است که این کلید دارای ۴ حالت است که این حالت‌ها عبارت‌انداز: اتوماتیک، زیاد، متوسط و کم.

کلید هلث

این کلید در کنترل کولرگازی طرح لبخندی به رنگ زرد طراحی شده است. زمانی که از این کلید استفاده نمایید نماد خورشید را بر روی صفحه دیجیتال کولرگازی مشاهده خواهید کرد. وظیفه این کلید را می‌توان در این دانست که زمانی که از آن استفاده نمایید می‌توانید دمای مطلوبی را در محیط ایجاد کنید.

کلید حالت خواب

از پرکاربردترین کلیدهای این مدل از کولرهای گازی “کلید حالت خواب است” این کلید به شما عزیزان اجازه می‌دهد که زمان خواب دمای خواب محیط به صورت خودکار برایتان تنظیم شود.

کلید تایمر

کلید تایمر این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند که بتوانید روی کولرگازی طرح لبخندی خود تایم بگذارید. اگر بخواهیم بیشتر شرح دهیم باید گفت که با استفاده از این کلید بر روی ریموت می‌توانید زمان مشخصی را برای روشن بودن کولرگازی خود تعیین کنید. توجه داشته باشید که بعد از به اتمام رسیدن زمان مشخص کولرگازی به صورت خودکار خاموش خواهد شد. این مزیت در این مدل از کولرهای گازی کمک می‌کند که بتوانید در مصرف انرژی صرف جویی کنید.

کلید فیلینگ

از دیگر کلیدهایی که در ریموت کولرگازی طرح لبخندی طراحی شده است “کلید فیلینگ” است. وظیفهٔ این کلید را می‌توان در تغییر دادن دمای محیط زندگی شما دانست. شایان ذکر است که برای متوقف کردن این فرایند می‌توانید دو بار این کلید را فشار دهید تا این فرایند متوقف شود.

کلید اسکرین

کلید اسکرین در خاموش و روشن کردن ال‌ای‌دی کولرگازی در زمان شب کاربرد دارد و این امکان را به شما عزیزان می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در زمان تاریکی شب تنظیمات مرتبط با کولرگازی خود را انجام دهید.

 

 

برنامه ریموت کنترل کولر گازی جنرال طرح لبخند |برنامه کنترل کولر گازی جنرال قدیمی

دفترچه راهنما کولرگازی جنرال طرح لبخندی

زمانی که کولرگازی را خرید می‌کنید در درون جعبه آن یک دفترچه راهنما قرار دارد که راهنمای کنترل کولرگازی طرح لبخندی است. علاوه‌بر این موارد شما عزیزان با مطالعه این دفترچه می‌توانید تمامی اطلاعاتی که درباره این مدل از کولرگازی نیاز است را به دست آورید. این اطلاعات شامل: نحوه نصب کولرگازی، نحوه نگهداری از کولرگازی و … می‌شوند. توجه داشته باشید که حتماً قبل از استفاده از کولرگازی طرح لبخندی در ابتدا دفترچه را به طور جامع و کامل مطالعه نمایید تا بتوانید با ریموت این مدل از کولرهای گازی به خوبی آشنا شوید، بعد از آشنایی می‌توانید با تمامی کلیدهایی که در ریموت طراحی شده‌اند کار کنید و نهایت لذت را ببرید.

نحوه نگهداری از ریموت کولرگازی طرح لبخندی

حال که با راهنمای کنترل کولرگازی جنرال طرح لبخندی آشنا شده‌اید بهتر است بدانید که باید از این کنترل (ریموت) به خوبی نگهداری کنید. دلیل این امر هم این است که کوچک‌ترین آسیب و ضربه‌ای به کنترل می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. علاوه‌براین موارد باید بدانید که در صورت عدم نگهداری صحیح از کنترل کولرگازی باید هزینه زیادی را برای تعمیر و یا خرید مجدد کنترل پرداخت کنید. همچنین در انتها شایان ذکر است که حتماً ریموت کولرگازی را از دسترس کودکان عزیز خود دور نگهدارید تا تنظیمات کولر با مشکل مواجه نشود.

منبع : gree.ca

دکمه بازگشت به بالا