خبرهای کلیکسب و کار برتر

اموزش باز كردن قفل بازي هاي ps4 کپی خور با فلش

آموزش کپی خور کردن کنسول PS4 ورژن 9.00

با عرضه کنسول Playstation 5  احتمال جیلبریک (هک یا کپی خور) کنسول PS4 و اکانت ظرفیتی به صورت دائم و پایدار قوت گرفته است. پس از انتشار جیلبریک 6.72 ؛ جیلبریک  7.02 ، 7.55 و در نهایت 9.00 منتشر شدند؛ جیلبریک های جدیدتر توسط هکر روسی Sleirsgoevy منتشر و پیش برده شدند که آن هم به لطف در دسترس بودن کرنل اکسپلویت TheFlow بوده است.

نکته 1 : در صورتی که فریمور کنسول شما بالاتر از 9.00 باشد متاسفانه امکان استفاده از این جیلبریک مقدور نبوده و باید منتظر جیلبریک های جدیدتر باشید. همچنین در حال حاضر هیچگونه روشی برای دانگرید کردن فریمور PS4 به ورژن های قبل تر وجود ندارد.

نکته 2 : این کپی خور از نسخه های قبل کاملتر و پایدار تر هست و علاوه بر نیاز به اتصال به اینترنت نیاز به یک فلش مموری هم دارد.

نکته 3 : اگر فریمور کنسول PS4 شما کمتر از 9.00 باشد لازم است آن را ارتقاء دهید. در صورت نیاز، از لینک زیر فریمور 9.00 را دانلود کرده و با فلش کنسول خود را آپدیت کنید.

نکته ۴ : قبل از فرایند هک Ps4 کش یا همان صفحات از قبل ذخیره شده را از داخل تنظیمات مرورگر کنسول خود پاک کنید.

اگر ps4 را به اینترنت وصل کنیم بازی ها قفل میشود |اموزش باز كردن قفل بازي ps4 افلاین

شروع آموزش کپی خور کردن (جیلبریک) کنسول PS4 :

ابتدا نرم افزار Win32DiskImager را روی کامپیوتر خود نصب کنید میتوانید از لینک زیر این نرم افزار را دانلود کنید.

بعد از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید و فلش خود را به کامپیوتر وصل کنید و مراحل را انجام دهید :

در مرحله 1 شما باید آدرس فایل exfathax را به نرم افزار نشان دهید بنابراین این فایل را از لینک زیر دانلود کنید و بروی کامپیوتر ذخیره کنید و سپس آدرس محل فایل را به نرم افزار نشان دهید.

دانلود فایل exfathax

در مرحله 2 دقت کنید که فلش انتخاب شده باشد و در آخر بر روی گزینه ی Write بزنید دقت کنید با این کار تمام محتوایی که داخل فلش باشه پاک میشه و در آخر فلش را از کامپیوتر جدا کنید.

برای شروع کار ابتدا لازم است کنسول PS4 خود را به اینترنت متصل کنید برای اینکه به پلی استیشن نتورک وصل نشید از DNS زیر استفاده کنید :

PrimaryDNS : 192.241.221.79

SecondaryDNS : 165.227.83.145

سپس با مراجعه به مرورگر کنسول (www) وارد مترو هاست به آدرس زیر شوید

karo218.ir

یا

nightkinghost.com

بر روی گزینه ی Gold 9.00 بزنید و صبر کنید 100 درصد شده و سپس اینترنت کنسول را قطع کنید و به همین قسمت برگردین و روی گزینه ی GoldHenV2b بزنید وقتی پیغام وارد کردن فلش آمد فلش را به کنسول متصل کنید و روی اوکی بزنید.

اگه مراحل را درست انجام داده باشید کنسول شما کپی خور میشود.

توجه : با هر بار خاموش و روشن کردن کنسول فرایند کپی خور کردن باید مجدد انجام شود. اکانت قانونی god of war ragnarok نیز به همین روش قابل اجرا خواهد بود.

نحوه پاکسازی هیستوری در مرورگر اینترنت PS4

  • در محیط مرورگر کنسول دکمه‌ی Options دسته بازی کنسول پلی‌استیشن ۴ را فشار دهید و سپس از پنل کنار صفحه‌ی اپلیکیشن مرورگر اینترنت، گزینه‌ی Browsing History را انتخاب کنید. در ادامه دکمه‌ی X را فشار دهید.
  • سپس دکمه‌ی Options را فشار دهید. از پنل کنار صفحه دکمه‌ی Clear Browsing History را انتخاب کنید و با زدن X عمل پاکسازی را انجام دهید. به این ترتیب تمام صفحات وب که قبلاً باز شده، حذف می‌شود.
  • برای پاکسازی سایت‌هایی که در این لیست می‌بینید هم ابتدا R2‌ را فشار دهید تا صفحه‌ی موردبحث نمایش داده شود و سپس Options را فشار دهید. اکنون در پنل کنار صفحه گزینه‌ی Delete All را انتخاب کنید و دکمه‌ی X‌ را فشار دهید.
  • در مرحله ی بعد به همان قسمت اولیه مرورگر بروید و سپس دکمه‌ی Options کنترلر را فشار دهید. اکنون در پنل کنار گزینه‌ی Settings را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ی تنظیمات مرورگر، گزینه‌ی Delete Cookies را با فشار دادن دکمه‌ی X دسته بازی، انتخاب کنید تا Cookieها حذف شود.
  • برای پاکسازی کش نیز گزینه‌ی بعدی یعنی Clear Website Data یا پاکسازی داده‌های سایت‌ها را انتخاب کنید که در حقیقت همان کش معنی می‌شود.

توجه: در آخر کار تیک نصب اتوماتیک آپدیت را غیرفعال کنید تا کنسول شما آپدیت نشود و از FW 9.00 به بالاتر نروید!

خب بعد از تنظیمات فرعی بریم قسمت اول آموزش کپی خور کردن (جیلبریک) در کامپیوتر:

  • ابتدا نرم افزار Win32DiskImager را روی کامپیوتر خود نصب کنید میتوانید از لینک پایین همین صفحه این نرم افزار را دانلود کنید.
  • بعد از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید و فلش خود را به کامپیوتر وصل کنید و مراحل را طبق عکس زیر انجام دهید :
  • در مرحله 1 شما باید آدرس فایل exfathax را به نرم افزار نشان دهید بنابراین این فایل را از لینک پایین صفحه دانلود کنید و بروی کامپیوتر ذخیره کنید و سپس آدرس محل فایل را به نرم افزار نشان دهید.
  • در مرحله 2 دقت کنید که فلش انتخاب شده باشد و در آخر بر روی گزینه ی Write بزنید دقت کنید با این کار تمام محتوایی که داخل فلش باشه پاک میشه و در آخر فلش را از کامپیوتر جدا کنید.

قسمت دوم آموزش کپی خور کردن (جیلبریک) در PS4:

برای شروع کار در کنسول ابتدا لازم است کنسول PS4 خود را دقایقی  به اینترنت متصل کنید. بعد توسط مرورگر www کنسول ps4 وارد لینک زیر شوید.

https://cthugha.exploit.menu

بر روی قسمت PS4 (9.00) بزنید و سپس‌ گزینه وسطی یعنی Gold Hen را بزنید.

    احتمال هنگ کردن صفحه نمایش کنسول (دایره چرخان) وجود دارد… نگران نباشید! چندلحظه صبر کنید تا پیغام “Insert USB Now” برای شما نمایش داده شود. حال وقت آن رسیده تا فلش مموری که در آموزش بالا ایجاد کرده اید را به کنسول متصل کنید.

    پس از اتصال فلش مموری‌ که از قبل با فرمت exFAT آماده شده است بایستی چندثانیه صبر کنید تا پیغام “This USB Storage’s device’s file system is unsupported” برای شما نمایش داده شود. وقتی این پیغام نمایش داده شد، بر روی OK کلیک کنید و می‌توانید تا استفاده بعدی، فلش مموری را از دستگاه خارج کنید. بله! هربار بایستی فلش مموری حتما همراه شما باشد.

    گزینه Debug Settings برای شما فعال شده است! با فشردن دکمه PS Button از محیط payload خارج شوید. حال به بخش Settings => Debug Settings مراجعه کنید.

تبریک می گوییم. کنسول شما بر روی FW 9.00 به صورت کامل جیلبریک شده است!

هشدار بسیار بسیار مهم!! حتما پس از جیلبریک کامل کنسول، فلش مموری را خارج کنید. در هنگام روشن‌شدن کنسول، توصیه اکید می‌شود که فلش مموری به کنسول وصل نباشد.

توجه : با هر بار خاموش و روشن کردن کنسول فرایند کپی خور کردن باید مجدد انجام شود. اگر میخواهید در هرسری این مراحل را طی نکنید باید دستگاه را هر بار پس از اتمام بازی روی حالت REST MODE یا همان Sleep قرار دهید.

منبع: گیم استور مرجع رسمی فروش اکانت ps5

دکمه بازگشت به بالا