خبرهای کلیکسب و کار برتر

فروش اقساطی خودرو کارکرده بدون پیش پرداخت

فروش اقساطی خودرو دست دوم (کارکرده) و صفر | لیزینگ ماشین دست دوم

فرنام خودرو فقط به عنوان تامین کننده خودرو و معرف و عامل انجام امور لیزینگ شما در بانک و شرکت های لیزینگ خودرو می باشد. کاربر گرامی, لطفا قبل از خرید خودور اقساطی تا انتهای صفحه را مطالعه کنید.مدارک و شرایط توضیح داده شده است.در انتها فرم مشاوره را تکمیل و ارسال کنید, کارشناسان ما به محض دریافت در ساعات اداری با شما تماس خواهند گرفت.

مجموعه فرنام خودرو یکی از مجموعه های قدیمی فروش اقساطی خودرو در ایران می باشد که با سال ها تجربه و خدمت رسانی به مردم تمام سعی خودش رو کرده که با ساده ترین شیوه ممکن خرید اقساطی خودرو رو برای همیهنان عزیزمان فراهم کند با توجه به قیمت روز خودرو که هر روز سرسام آور تر می شود خرید اقساطی خودرو کارکرده و صفر به یکی از راه های ماشین دار شدن تبدیل شده است البته به هر دلیلی میشه خودرو رو قسطی خرید ممکنه شما پول تون رو برای یک سرمایه گذاری سود ده تری نیاز داشته باشید در این حالت بهتره با خرید اقساطی خودرو مقداری از سرمایه تون رو در دست خودتون نگه دارین و به اصطلاح با استفاده از اون کسب و کار خودتون رو رونق بدید و یا در جایی سرمایه گذاری کنید.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو |خرید خودرو با پیش پرداخت 30 میلیون

فروش اقساطی خودرو دست دوم (کارکرده)

در فرنام خودرو ما علاوه به  صفر، ماشین های کارکرده رو هم به صورت اقساطی در اختیار شما قرار خواهیم داد ممکنه شما نیازی به خرید ماشین صفر نداشته باشید و یک ماشین کارکرده براتون کافی باشه و یا اصلا دوست داشته باشید به جای یک تیبا 2 صفر یک پژو کارکرده بخرید پس در این زمینه هم فرنام خودرو دست شما رو باز گذاشته. توجه داشته باشید برای خرید ماشین اقساطی از فرنام خودرو نیاز نیست که حتما از نمایشکاه آنلاین ما ماشین خودتون رو تهیه کنید.

شما می تونید ماشین رو از هر جایی معرفی کنید و ما ماشین رو برای شما خریداری کنیم و سپس قسط بندی کنیم البته در کنار این موضوع فرنام خودرو پیشنهاد میکنید از کارشناسان ما جهت  مد نظر استفاده کنید تا خدای ناکرده کلاه سرتون نره و تیم ما با استفاده از کارشناسی ماشین و  مد نظر شما رو در این امر هم یاری کنه تا بتونیم به شما همیهنان بهترین خدمات رسانی رو داشته باشیم.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

در گذشته با توجه به قیمت روز خودرو این امکان برای مجموعه فراهم بود که با طرح های متعددی همچون فروش خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت به همیهنان عزیز خدمت رسانی کنه اما با شرایط روز متاسفانه امکان فروش خودرو قسطی بدون پیش پرداخت نتنها برای مجموعه ما بلکه برای هیچ مجموعه دیگری هم امکان پذیر نیست اما مطمئن باشید مجموعه ما در ایران کمترین پیش پرداخت رو از مشتریان طلب میکنه.

اگه براتون سوال شده که ما چه ماشین هایی رو در طرح هامون داریم باید بگم که هر ماشینی که شما درخواست بدین رو ما براتون تهیه میکنیم اعم از خارجی و یا داخلی و فرنام خودرو فروش قسطی ماشین رو به ماشین های اندکی محدود نکرده و علاوه بر  و ایران خودرو هر ماشینی تاکید می کنم هر ماشینی رو که شما نیاز داشته باشین براتون تهیه میکنه.

” از صفر تا صد با فرنام خودرو ” خرید خودرو اقساطی, پیش پرداخت همزمان با تحویل خودرو و کافیست فقط قصد خرید و شرایط ذیل را دارا باشید با شتابی بینظیر خودرو را به دست شما میرسانیم.

توجه : جهت محاسبه اقساط یا از منوی اصلی محاسبه اقساط را انتخاب کنید.

توجه : جهت دریافت قیمت روز انواع خودرو  کنید و یا از منوی اصلی قیمت روز خودرو را انتخاب کنید.

توجه : جهت ثبت آگهی خودروی خودتان جهت و یا از منوی اصلی وارد نمایشگاه آنلاین شوید.

فروش اقساطی خودرو نو و کارکرده تحویل فوری

مزیت های خرید خودرو اقساطی از فرنام خودرو:

1. اعلام شرایط واقعی پیش پرداخت و اقساط ماهیانه با تمام هزینه ها:

     در شرایط اعلامی شرکت های دیگر معمولا مبلغ پیش پرداخت را بدون هزینه های جانبی اعلام می نمایند و در روند اجرای خرید، هزینه های مالیات و کارمزد و بالابود قیمت خودرو اضافه میگردد.

2.حداقل کارمزد در بین شرکت های رقیب:

     با توجه به این که فرنام خودرو به عنوان تامین کننده خودرو و کارگزار امور لیزینگ میباشد و طرف حساب اصلی خریدار بانک و شرکت های لیزینگ خودرو میباشد، در کمال صداقت حداقل کارمزد به خریدار عنوان میشود و کمترین نرخ را در بین رقبا داریم.

3. اعلام واقعی قیمت خودرو صفر و کارکرده:

     جهت تامین خودرو و خرید آن فرنام خودرو به 2 شیوه عمل میکند. خرید خودرو به انتخاب مشتری و واگذاری اختیار خرید به کارشناسان فرنام خودرو که مزیت آن خرید خودرو با قیمت واقعی میباشد و هیچ گونه بالابودی از مشتری در خرید خودرو صفر و کارکرده اخذ نمیشود بلکه حتی کارشناس خرید سعی در اخذ تخفیف نیز مینماید.

4. خرید با شرایط بانکی و سند به نام با سود سالیانه 21%:

     در خرید خودرو از فرنام خودرو طرف حساب شما بانک و شرکت های لیزینگ دولتی میباشند که وابسته به بانک های کشور هستند و هیچ گونه شرایط گذار و یا سرمایه گذار در آن دخیل نمیباشند.

5. کمترین سود در محاسبه اقساط:

     فرنام خودرو دارای کمترین سود تسهیلات خرید اقساطی میباشد زیرا در تمامی شرکت های لیزینگ دولتی سود تسهیلات با بهره 21% مصوبه شورای پول و اعتبار اعمال میگردد. در مقایسه با شرکت های رقیب سود تسهیلات به صورت 2.5 درصد ماهیانه محاسبه میگردد در صورتی که در شرایط فرنام خودرو 1.75 درصد ماهیانه محاسبه میگردد که ماحصل آن تفاوت بیشتر در قیمت تمام شده خودرو میباشد.

شرایط فروش اقساطی خودرو (غیر فعال تا اطلاع ثانوی)

شرایط اعطای تسهیلات خودرو های سبک کارکرده :

1- حداکثر عمر خودرو 7 سال و حداکثر کارکرد خودرو 100.000 کیلومتر

2- حداکثر میزان اعطای تسهیلات 70 % ارزش کارشناسی خودرو.

3- فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه

4- کارشناسی خودرو و هزینه های شماره گذاری برعهده مشتری می باشد.

5- اسناد خودروها متناسب با نوع قرارداد )فروش اقساطی/ اجاره به شرط تملیک( تنظیم میگردد.

6- صدور بیمه نامه بدنه به ذینفعی شرکت لیزینگ صادر می گردد.

7- اعتبارسنجی متقاضی و ضامن/ ضامنین

8- خرید خودرو با پیش پرداخت ۵۰ میلیون

9- خرید خودرو با پیش پرداخت 30 میلیون

مدارک مورد نیاز :

1- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خریدار/ ضامن/ ضامنین

2- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک ) درصورت ارائه چک توسط شخص ثالث(

3- مدارک احراز محل سکونت خریدار/ ضامن / ضامنین

4- گردش حساب سه ماهه آخر ممهور به مهر بانک

5- ارائه سند و شناسنامه مالکیت خودرو

6- ارائه گزارش کارشناس رسمی دادگستری همراه با اعلام قیمت خودرو

7- ارائه فرم ثنا جهت متقاضی/ صادر کننده چک/ ضامن/ضامنین

شرایط فروش اقساطی خودرو (غیر فعال تا اطلاع ثانوی)

حداکثر تا 60 درصد مبلغ خودرو تسهیلات پرداخت می گردد.

حداکثر تا سقف 36 ماه اقساط ماهیانه.

هر دو ماه یکبار چک صیادی.

و مدارک مورد نیاز شغلی و هویتی .

با نصب اپلیکیشن و ابتدا در خواست اعتبار سنجی و پس از دریافت پاسخ آن اقدام به تشکیل پرونده نمایید.

ابتدا تسهیلات در بانک که نهایی شد سپس خرید خودرو توسط خودتان و یا کارشناسان فرنام خودرو صورت می پذیرد.سود تسهیلات اعطایی تمامی شرکت های لیزینگ دولتی و خصوصی بنا به مصوبه شورای پول و اعتبار 21 درصد سالیانه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا