تاکید استاندار لرستان بر برگزاری شایسته مراسم روز معلم

تاکید استاندار لرستان بر برگزاری شایسته مراسم روز معلم

به گزارش رویداد برتر لرستان، فرهاد زیویار گفت : معلمان انسان‌های متواضع، وارسته‌ و از مهم‌ترین عناصر هر جامعه هستند که تمام تلاش خود را مافوق وظیفه و رسالت انجام می‌دهند؛ همچنین یاد معلمان شهید و ایثارگر را باید گرامی بداریم و به خوبی از شان معلم پاسداشت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه که در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: رسالت پیامبران عظیم الشأن تربیت انسان ها بوده است و معلمان نیز با تاسی به این بزرگواران ، وظیفه مهم تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.

رضا عزتی اظهار داشت: تمام معلمان شایسته تقدیر می باشند چون زیربنای فرهنگ جامعه هستند با این حال ۹۱ معلم نمونه منطقه ای و شهرستانی بر اساس شاخص های معین داشته ایم که از آنان با حضور مسئولین استانی در هفته معلم تجلیل به عمل خواهد آمد.

در ادامه پرویز عبدی؛ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: اهمیت تعلیم و تربیت همانند زنده کردن و احیای جامعه می باشد؛ در همین راستا برنامه های مختلفی مانند دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار با مقام معظم رهبری در دوازدهم اردیبهشت ماه و تجلیل از معلمان نمونه که ۲۸۰۹ نفر فرم های مخصوص معلمان نمونه را تکمیل نمودند و حاصل آن ۹۱ نفر به استان و ۶ نفر به کشور معرفی شدند، برگزار خواهد شد.

در پایان هر یک از اعضا و معاونین اداره کل ئر مورد هر چه بهتر برگزار نمودن هفته معلم نظرات خود را بیان نمودند.

دکمه بازگشت به بالا