اقتصادیکسب و کار برتر

شرایط خرید واحد های رونیکا پالاس

نقد و بررسی تخصصی و کامل

معرفی کامل پروژه برج رونیکا پلاس مسکونی حاج رحیم قربانی ( سیمون بلیوار )

منطقه 5 در قلب پونک

سلام خدمت شما بازدید کنندگان عزیز ، در خدمتتون هستیم تا اطلاعاتی را در باره پروژه رونیکا پلاس به شما بدهیم . این پروژه یکی دیگر از پروژه های در حال ساخت  میباشد . ایشون تعدادی پروژه موفق داشته اند و سابقه ای بسیار درخشان دارند و در پایتخت ، شناخته شده هستن ، میتوان به چند پروژه ایشون اشاره کرد : برج الماس پاسدران – برج برلیان جنت آباد و برج بام پونک ، برج قیطریه ، برج اداری رونیکا پلاس که برج برلیان و بام پونک سال های پیش ساختشون تمام شده و مردم در آن ساکن هستند که خرید و فروش در این برج ها به صورت فایلی میباشد و باید با ما تماس بگیرید و ما نیز استعلام بگیریم و به شما ارائه دهیم دفتر فروش پروژه های رونیکا پالاس آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

در پایین تر در قسمت تصاویر این ملک رو براتون گذاشتیم ، تصویر نقشه از پارکینگ ، طبقه مجموعه ورزشی و طبقه سالن مراسمات برای شما گذاشته شده است .

خواب >> مستر واحد پروژه حاج رحیم قربانی

این پروژه از اسه بلوک ساخته شده است و 11 طبقه دارد که در هر طبقه 9 واحد وجود دارد و در هر واحد ، 2 الی 3 خواب وجود دارند که 1 خواب آن مستر است .

روف گاردن های پروژه حاج رحیم

این پروژه دارای روف گاردن نمیباشد

امکانات منحصر به فرد پروژه برج رونیکا پونک

⚜️ امکانات:

✅نقشه های بسیار زیبا و ژورنالی

✅مناسب هر نوع سلیقه فوق‌العاده خوش چیدمان

✅در قلب منطقه 5. (پونک)

✅زمینی به وسعت 15000متر مربع

✅لابی های اشرافی ویو کل شهر از داخل لابی

❇️امکانات داریم تا امکانات❇️

پارکینگ. انباری. آسانسور 

این 3گزینه که از امکانات معمولی یه سازست

مهد کودک با مربی مجرب،سالن سینما مدرن باشگاه‌های ورزشی خانم ها و آقایان کافی‌شاپ_بیلیارد_پینگ پنگ_ فوتبال دستی

✅تالار پذیرایی با گنجایش 300نفر

✅ و…………….. ایناس که یه سازرو خاص می‌کنه

✅برای مشاور املاک منطقه 5 تهران رایگان می توانید با ما تماس بگیرید

✅مشاوره داریم تا مشاوره

✅ ماهم همانند شما به فکر آینده و آیندگان هستیم باگذینه های ایده آل برای سرمایه گذارای درشهر طهران در کنارتان هستیم

ویژگی های واحد

امکانات واحد های پروژه برج های مجلل رونیکا پلاس سیمون بلیوار

✅کف سرامیک

✅سقف رابیتس

✅کابینت ممبران

✅پنجره‌های سه جداره  UPVC

✅کاغذ دیواری

✅داکت اسپلیت

✅پکیج

قیمت واحد های پروژه برج رونیکا پلاس مسکونی در قلب پونک ( منطقه 5 )

قیمت این برج مجلل را میتوانید از کارشناسان ما بگیرید و جهت بازدید از این پروژه با کارشناس ما هماهنگی کنید ، ما تمام خود را گذاشته ایم تا بتوانیم بهترین خدمات رو به بهترین نحو به شما که بهترین هستید ارائه بدهیم ، منتظر تماس شما هستیم?

پروژه رونیکا پالاس در واقع نامی کلی و ثبت شده برای تمامی پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری در حال اجرا توسط حاج رحیم قربانی میباشد . پروژه های مذکور همگی در نقاط مختلف تهران واقع شده اند و بصورت برج یا مجتمع اجرا شده اند . در اینجا به بررسی کلی این پروژه ها و اطلاعات مربوط به هر یک میپردازیم و شرایط آنها از قبیل موقعیت پروژه ، پیشرفت ، نحوه خرید و فروش و قیمت روز آنرا بررسی خواهیم کرد .

پروژه رونیکا پلاس کوهک

به تازگی پروژه ای به نام پروژه رونیکا پلاس کوهک در منطقه 22 تهران از سوی همین سازنده معرفی شده است که در حال حاضر برای فروش معرفی شده است . توجه داشته باشید بر خلاف دیگر پروژه های آقای قربانی این پروژه در محدوده ای واقع شده که ساخت و ساز توسط شرکت های بسیاری در جریان است و قیمت گذاری پروژه رونیکا پلاس کوهک قطعا نمیتواند مانند دیگر پروژه های این سازنده در مناطق دیگر باشد .

در حال حاضر این پروژه در قالب 8 بلوک معرفی شده که هر کدام 14 طبقه میباشند و در هر طبقه 18 واحد مسکونی قرار گرفته است . قیمت پایه در فروردین ماه سال 1401 به ازای هر متر مرقع 80 میلیون تومان اعلام شده که به ازای هر طبقه ضریب 500 هزار تومان به ازای هر متر افزوده میشود . این پروژه در حال حاضر در مرحله سقف لابی قرار دارد و برای پیش پرداخت میبایست 60 درصد مبلغ کل پرداخت شود . طور کلی به دلیل شروع تازه این پروژه این بخش به زودی بروز رسانی خواهد شد و اطلاعات دقیقی از قیمت و پروژه را به اطلاعتان خواهیم رساند ولیکن اگر نیاز به اطلاعات جامع تری دارید میتوانید با کارشناسان ما در تماس حاصل فرمایید .

پروژه رونیکا پالاس شهرزیبا

این پروژه در شهرزیبا واقع شده است و متراژ واحدهای آن از 52 الی 140 متر میباشد . این پروژه در 3 بلوک 6 طبقه ای اجرا شده است که در بلوک 1 و 3 هر طبقه 6 واحد و در بلوک 2 هر طبقه 11 واحد قرار گرفته است و بصورت مجتمع با مجموع 149 واحد مسکونی ساخته شده است . عمده متراژ های این مجموعه 80 ، 90 ، 100 و 120 متری میباشد .

واحدهای این مجموعه دارای پارکینگ ، انباری و داکت اسپلیت بوده و امکانات آن نیز لابی، سالن اجتماعات ، سالن بدنسازی و فضای بازی کودکان میباشد . این مجموعه فاقد مشاعات آبی میباشد .

در تاریخ اردیبهشت 1401 قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجتمع 40 میلیون تومان قیمت گذاری شده است . این پروژه در برج 6 سال 1400 تحویل داده شده است و نحوه خرید آن از سهم سازنده بصورت پرداخت و تکمیل وجه تا 2 ماه میباشد .

پروژه رونیکلا پلاس سیمون بولیوار

این پروژه در قالب 3 برج 11 طبقه که هر طبقه شامل 9 واحد مسکونی به متراژ 100 تا 170 متر مربع با تیپ نقشه های مختلف اجرا شده و در بهمن سال 1400 تحویل داده شده است .  مجموع واحدهای این مجموعه 297 واحد مسکونی بوده و بصورت برج ساخته شده است .

قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه به تاریخ اردیبشهت سال 1401 به مبلغ 52 میلیون تومان بصورت پایه در نظر گرفته شده است و به ازای هر طبقه 500 هزار تومان به ازای هر متر به آن اضافه میشود . نحوه خرید از سازنده در این پروژه بصورت تسویه تا 2 ماه میباشد . امکانات این مجموعه شامل لابی ، سالن اجتماعات ، سالن بدنسازی ، سالن بیلیارد و فضای بازی کودکان میباشد و فاقد مشاعات آبی نظیر استخر ، سونا و جکوزی میباشد .

پروژه رونیکا پالاس مژده

اطلاعات کامل پیرامون این پروژه را میتوانید در لینک مطالعه فرمائید تنها در این بخش به معرفی بخش تجاری این پروژه میپردازیم که شرایط فروش جدید آن به تازگی معرفی شده است . این پروژه پایینتر از مترو حسن آباد در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی واقع شده است و شامل 16 برج میباشد که در مرحله ساخت میباشند .

پروژه الماس هروی

واحدهای تجاری مربوط به این شهرک در قالب 2 طبقه ( طبقه همکف و اول ) اجرا شده است و متراژ واحدهای آن در طبقه همکف که 10 درصد واحدهای آن طبقه را تشکیل میدهد 10 الی 15 متر بوده و در طبقه اول 90 درصد واحدهای با این متراژ وجود دارند .

در طبقه همکف قیمت اعلام شده توسط سازنده به ازای هر متر مربع مبلغ 350 میلیون تومان اعلام شده است و یافتن قیمت تجاری در آن منطقه نیازمند تحقیق محلی و مستقل توسط خریدار در آن محدوده دارد .

پارک اداری رونیکا پونک بر اشرفی اصفهانی

این پروژه بصورت کاملا اداری در حال اجرا میباشد و در مرحله ساخت قرار دارد . موقعیت قرار گیری این پروژه در خیابان قروی ( بالای خیابان مخبری ) در اشرفی اصفهانی گرفته و در حال حاضر در مرحله گودبرداری قرار دارد . این پروژه بصورت 4 بلوک 11 طبقه ای در حال اجرا میباشد و در مجموع شامل 374 واحد میباشد و 600 پارکینگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است .

پروژه اداری رونیکا پالاس

این پروژه دارای امکانات سالن بدنسازی ، سالن همایش ، سینما و لابی میباشد و زمان تحویل آن خرداد سال 1402 اعلام شده است . نوع خرید از این پروژه بصورت پرداخت 50 درصد از مبلغ بصورت اولیه ، 2 قسط 10 درصدی بصورت شناور و توافقی همراه با پیشرفت پروژه ، 25 درصد هنگام تحویل واحد و مبلغ 200 میلیون تومان در هنگام دریافت سند میباشد .

قیمت پایه اعلام شده برای واحد های این مجموعه از متری 130 میلیون تا 180 میلیون تومان با در نظر گرفتن مرغوبیت ، طبقه و دید واحد که در اشرفی اصفهانی باشد یا خیر تعیین شده است . این پروژه دارای جریمه تاخیر روزانه در صورت دیرکرد تحویل واحد میباشد و نحوه خرید آن بصورت مبایعه نامه ای میباشد .

پروژه رونیکا پلاس نشاط ( سردار جنگل )

این پروژه در محدوده سردار جنگل واقع شده است و بصورت مجتمع ساخته شده است . معماری این مجتمع بصورت مربع بوده که به قسمت تقسیم شده است و در واقع 1 بلوک میباشد . این مجتمع در هر طبقه آن 35 واحد مسکونی قرار گرفته شده و در مجموع شامل 245 واحد مسکونی است . پر تعداد بودن واحدهای مسکونی این مجموعه به علت کم بودن متراژ واحدهای آن میباشد و در واقع نسبت به وسعت آن یک مجموعه پر جمعیت حساب میشود .

پروژه رونیکا پلاس نشاط

قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه در حدود 50 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و امکانات این مجموعه شامل سالن اجتماعات و سالن بدنسازی میباشد و واحدها دارای پارکینگ و انباری میباشند و نورگیر واحدها بصورت پاسیو میباشد که نقطه ضعف آن حساب میشود .

بررسی نهایی

بطور کلی حاج رحیم قربانی سازنده ای معتبر در تهران است و پروژه های بسیاری را اجرا کرده است اما سازه های ایشان با توجه به نوع ساخت و نقشه و امکانات برای مصرف کنندگانی که لوکس بودن واحد ، کم تعداد بودن طبقات و مجموع واحدهای آن و همچنین امکانات رفاهی در مجتمع نظیر استخر ، سونا و جکوزی اهمیتی نداشته باشد میتواند مناسب باشد .

برخی پروژه های اجرا شده توسط این سازنده بطور کلی نورگیر در پاسیو داشته اند و یا ویو برخی واحدها در برج ها ، برج دیگری است و در واقع ویو مستقیم وجود ندارد و دلیل این نیز پر تعداد بودن واحدها و استفاده حداکثری از فضا برای ساخت واحد مسکونی میباشد ولیکن با توجه به خوشنامی سازنده برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند و یا بودجه آنها در حال حاضر به خرید ملک آماده نمیرسد میتوانند در پروژه های ایشان شرکت کنند . توجه داشته باشید در هنگام فروش پروژه های در مرحله ساخت قیمت یک واحد نوساز در منطقه ( با دست بالا ) محاسبه میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت پروژه های رونیکا پالاس ، موقعیت قرار گیری ، عملیات ساخت ، نحوه خرید و فروش و همچنین قیمت روز منطقه با کارشناسان ما در تهران برج تماسپروژه رونیکا پالاس یک نام کلی و ثبت شده برای همه پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری در حال اجرا است که سازنده آن رحیم قربانی است. این پروژه‌ها در نقاط مختلفی از شهر تهران قرار دارند و به صورت برج یا مجتمع طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی بخش های مختلف رونیکا پلاس می‌پردازیم. پس با کیلید مگ همراه شوید.

رونیکا پالاس شهر زیبا

این پروژه در شهر زیبا قرار گرفته است و متراژ واحدهای آن از 52 متر تا 140 متر مربع است. رونیکا پالاس در 3 بلوک 6 طبقه‌ای اجرا شده است که در بلوک 1 و 3، هر طبقه 6 واحد و در بلوک 2، هر طبقه 11 واحد قرار گرفته است و به شکل مجتمع با مجموع 149 واحد مسکونی ساخته شده است . عمده متراژهای این مجموعه 80 ، 90 ، 100 و 120 متری است.

از جمله امکانات رونیکا پلاس شهر زیبا به پارکینگ، انباری و داکت اسپیلیت می‌توان اشاره کرد. لابی، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی و فضای بازی کودکان از جمله دیگر امکانات این پروژه است. در اردیبهشت ماه سال 1401، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه معادل 40 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. تحویل این پروژه، در برج 6 سال 1400 بوده است و نحوه خرید آن از سهم سازنده به صورت پرداخت و تکمیل وجه تا 2 ماه است. این مجموعه فاقد مشاعات آبی مانند استخر، جکوزی و غیره است.

رونیکا پالاس سیمون بولیوار

این بخش از پروژه رونیکا پالاس در محدوده سیمون بولیوار قرار دارد و 3 برج 11 طبقه است که هر طبقه آن شامل 9 واحد مسکونی به متراژ 100 تا 170 متر مربع بوده و با تیپ نقشه‌های مختلف اجرا شده است. این واحدها در بهمن ماه سال 1400 تحویل داده شده است. مجموع واحدهای رونیکا پلاس، 297 واحد مسکونی بوده و ساخت آنها به شکل برج بوده است.

در اردیبهشت ماه سال 1401، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه به مبلغ 52 میلیون تومان برای پایه قیمتی در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن، به ازای هر طبقه 500 هزار تومان نیز به ازای هر متر به آن اضافه می شود . نحوه خرید از سازنده در این پروژه به صورت تسویه تا 2 ماه است. لابی، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و فضای بازی کودکان از جمله امکانات این مجموعه است و فاقد مشاعات آبی نظیر استخر، سونا و جکوزی است.

رونیکا پالاس مژده

این پروژه پایین‌تر از مترو حسن‌آباد و در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی قرار گرفته است. در این پروژه 16 برج قرار دارد که در مرحله ساخت قرار دارد. واحدهای تجاری مربوط به این مجموعه در قالب 2 طبقه (طبقه همکف و اول) اجرا شده است و متراژ واحدهای آن در طبقه همکف که 10 درصد واحدهای آن طبقه را تشکیل می‌دهد، 10 الی 15 متر بوده و در طبقه اول 90 درصد واحدها این متراژ را دارند.

در طبقه همکف قیمت اعلام شده توسط سازنده این مجموعه به ازای هر متر مربع مبلغ 350 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و پیدا کردن قیمت تجاری، نیازمند بررسی شرایط مناطق تجاری در آن محدوده است.

پارک اداری رونیکا پلاس پونک

مجموعه رونیکا پلاس که حالتی کاملا اداری دارد، در مرحله ساخت قرار دارد و به لحاظ مکانی در خیابان قروی و بالای خیابان مخبری در اشرفی اصفهانی قرار دارد. این پروژه هم اکنون در مرحله گودبرداری قرار دارد و به صورت 4 بلوک 11 طبقه ای طراحی شده است. این مجموعه در حالت کلی شامل 374 واحد است که 600 پارکینگ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات رونیکا پلاس اداری پونک، به سالن بدنسازی، سالن همایش، سینما و لابی می‌توان اشاره کرد. زمان تحویل واحدهای این مجموعه، خرداد ماه سال 1402 اعلام شده است و نحوه خرید نیز به صورت پرداخت 50 درصد از مبلغ اولیه، 2 قسط 10 درصدی به صورت شناور و توافقی همراه با پیشرفت پروژه، 25 درصد هنگام تحویل واحد و مبلغ 200 میلیون تومان در هنگام دریافت سند است.

قیمت پایه واحدهای این مجموعه از متری 130 میلیون تومان تا 180 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت واحدها نیز با توجه به مرغوبیت ، طبقه و دید واحد که در اشرفی اصفهانی باشد یا خیر مشخص شده است. این پروژه دارای جریمه تاخیر روزانه دیر کرد نیز بوده و نحوه خرید در آن به شکل مبایعه نامه است.

رونیکا پالاس نشاط (سردار جنگل)

این پروژه که در محدوده قرار دارد، به شکل مجتمع طراحی شده است. معماری این مجموعه به صورت مربعی شکل است و 1 بلوک است. در این مجتمع که در هر طبقه آن 35 واحد مسکونی قرار دارد، در مجموع 245 واحد مسکونی وجود دارد. دلیل تعداد بالای واحدها کم بودن متراژ آن است و با توجه به زمین مجموعه پر جمعیت به شمار می‌رود.

قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این مجموعه در حدود 50 میلیون تومان اعلام شده است و سالن اجتماعات و سالن بدنسازی از جمله امکانات این مجموعه است. هر کدام از واحدها نیز دارای پارکینگ و انباری بوده و نورگیر واحدها به شکل پاسیو است که نقطه ضعف آن به شمار می رود.

جمع بندی

  • پروژه رونیکا پالاس یک نام کلی و ثبت شده برای همه پروژه های مسکونی، تجاری و اداری در حال اجرا است که سازنده آن رحیم قربانی است. این پروژه ها در نقاط مختلفی از شهر تهران قرار دارند و به صورت برج یا مجتمع طراحی شده‌اند.
  • رونیکا پالاس شهرزیبا، در شهر زیبا قرار گرفته است و متراژ واحدهای آن از 52 متر تا 140 متر مربع است. رونیکا پالاس شهر زیبا، در 3 بلوک 6 طبقه ای اجرا شده است که در بلوک 1 و 3، هر طبقه 6 واحد و در بلوک 2، هر طبقه 11 واحد قرار گرفته است و به شکل مجتمع با مجموع 149 واحد مسکونی ساخته شده است.
  • رونیکا پالاس سیمون بولیوار، در محدوده سیمون بولیوار قرار دارد و 3 برج 11 طبقه است که هر طبقه آن شامل 9 واحد مسکونی به متراژ 100 تا 170 متر مربع بوده و با تیپ نقشه‌های مختلف اجرا شده است.
  • رونیکا پالاس مژده در نزدیکی اتوبان صیاد شیرازی قرار گرفته است. در این پروژه 16 برج قرار دارد که در مرحله ساخت قرار دارد.
  • پارک اداری رونیکا پونک که حالتی کاملا اداری دارد، در مرحله ساخت قرار دارد و به لحاظ مکانی در خیابان قروی و بالای خیابان مخبری در اشرفی اصفهانی قرار دارد. این پروژه هم اکنون در مرحله گودبرداری قرار دارد و به صورت 4 بلوک 11 طبقه ای طراحی شده است.
  • رونیکا پالاس نشاط (سردار جنگل) که در محدوده سردار جنگل قرار دارد، به شکل مجتمع طراحی شده است. معماری این مجموعه به صورت مربعی شکل است و 1 بلوک است. در این مجتمع که در هر طبقه آن 35 واحد مسکونی قرار دارد، در مجموع 245 واحد مسکونی وجود دارد.
دکمه بازگشت به بالا