جامعهکسب و کار برتر

نکات نگهداری و تعمیر لباسشویی در رشت

سفارش آنلاین تعمیرات لباسشویی در رشت – ۲۴ ساعته

همانطور که می دانید در بیشتر شهرهای کشور از لباسشویی برای شستن لباس های منازل استفاده می کنند. ولی در طول سال ممکن است ماشین لباسشویی با هر برندی در  برخی از منازل  و خانه ها با خرابی مواجه شود  و نیاز به تعمیر کار مجرب خواهد شد. تعمیرات لباسشویی در رشت سامانه تکنوگیل اماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی بصورت تضمینی و شبانه روزی و فوری می باشد. توسط تعمیر کارهای مجرب و حرفه ایی انجام میشود. همچینن این سرویسکار ها انواع برند های مختلف لباسشویی را مورد تعمیر قرار می دهند. مثل تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت پس همین الان برای درخواست انلاین فوری تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت بصورت اسان با ما تماس بگیرید و درخواست مشاوره و خدمات فوری دهید.

تعمیر برد لباسشویی در رشت |تعمیرات لباسشویی سامسونگ در رشت

خدمات رسانی فوری تعمیرات لباسشویی در رشت

شهروندان محترم در رشت همان طور که می دانید کلیه خدمات تعمیرات لباسشویی در رشت سایت تکنوگیل  بزرگترین وب سایت خدمات انلاین منزل و محیط کار بصورت فوری و شبانه روزی ارائه میشود. پس شما مشتریان محترم رشت میتوانید هر ساعتی با تکنوگیل  تماس حاصل فرمائید. تا خدمات دهنده های حرفه ایی تعمیرات لباسشویی در رشت تضمینی و فوری مشکل شما راحل کند. دلیل خدمات فوری و شبانه روزی تعمیر ماشین لباسشویی اینکه بعضی ازمشتریان با مشغله کاری روز و شب نمی توانند در برخی از ساعات درخواست خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنند. ولی با وب سایت تکنوگیل  هر موقعی که نیاز دارید میتواند تماس حاصل فرمائید.و درخواست تعمیر ماشین لباسشویی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی در رشت چگونه خدمات رسانی میشود ؟

بیشتر خرابی های ماشین لباسشویی در منازل بصورت اتفاقی و غیر منتظره می باشد و به سرویسکاری که در محل یا محیط کار حضور یابد و تعمیر کند نیاز فوری میشود. خدمات دهنده های مجرب تعمیر ماشین لباسشویی در رشت اماده ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل یا منزل موردنظر درخواستی مشتری بصورت شبانه روزی در رشت می باشد. تکنوگیل  با این خدمتی که به مشتریان محترم در رشت می دهد می تواند از هزینه های اضافی ایاب و. ذهاب را از مشتری کم کند و مشتری تعمیر ماشین لباسشویی در رشت را اسان درخواست کند.پس شهروندان محترم رشت در منازل و غیره فورا با وب سایت انلاین تکنوگیل  تماس حاصل فرمایید تا تعمیر کار تعمیر ماشین لباسشویی در رشت مشکل شما را در محل فوری و تضمینی بر طرف کند.

قیمت گذاری تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت

قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت همچنین برندهای دیگر لباسشویی ها با توجه به حجم کار دریافتی سرویسکار با قیمت مناسب تعمیر خواهد شد. خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت توسط خدمات دهنده های باتجربه سایت تکنوگیل  با قیمت مناسب حتی با تخفیف خدمات تعمیر لباسشویی ارائه میشود.یکی از مشکلات این است که خدمات دهنده تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به حجم کار مبلغ بیشتری از مشتری بابت انجام خدمات تعمیر لباسشویی در رشت دریافت می کند. سایت تکنوگیل  این مشکل را با تعمیرکار های منصف در رشت برطرف کرده است.

عیب یابی دقیق خرابی ماشین لباسشویی و تعمیر ان

۱-ایا لباس ها خوب شسته نمی شود:ماشین لباسشویی منازلتان حتما لباس ها را خوب ابگیری نمی کند۲-درصورت نچرخیدن دیگ دستگاه لباسشویی :در بیشتر مواقع تسمه ، کاسه نمد بلبرینگ ، دینام و یا دیگ با مشکل مواجه شده است.۳- دستگاه ماشین لباسشویی روشن نمی شود:مهم ترین علت سیستم برق کشی یا برد و موتور دستگاه با مشکل مواجه شده است.۴- دلیل خالی نشدن اب ماشین لبسشویی:احتمالا پمپ تخلیه دستگاه خراب شده است – الکترو پمپ خراب است – فیلتر پمپ یا شیلنگ تخلیه بسته شده است – ممکن است پروانه پمپ براثر پیچیده شدن نخ گیر کرده باشد.خدمات دهنده های تعمیرات لباسشویی در رشت اماده ارائه خدمات به شهروندان در رشت می باشند.

۵-دلیل برق داشتن بدنه دستگاه لباسشویی:احتمالا داشتن نشتی برق در یکی از قطعات الکترونیک دستگاه لباسشویی منزل – سیم کشی لباسشویی خراب شده باشد- سیستم ارت به لباسشویی متصل نباشد – لولای در دستگاه شکسته باشد- ۶- ایا کلید ماشین لباسشویی کار نمی کند: تایمر یا برد لباسشویی نیاز به تعمیر دارد-۷- علت صدا و لرزش ماشین لباسشویی : مهم ترین دلیل تعادل پایه ماشین لباسشویی تراز نمی باشد.۸-دلیل بسته و باز نشدن درب دستگاه ماشین لباسشویی:علت ان قفل و میکروسوییچ دستگاه میباشد. تعمیر کار تعمیر ماشین لباسشویی در رشت شبانه روزی در خدمت شماست.

۹-دلیل ابگیری نکردن ماشین لباسشویی:ابتد نقشه سیم کشی سر سیم ها بررسی شود- احتمال دارد اب شهری قطع شده باشد-شیر برقی خراب شده است-شیراب منزل احتمال دارد بسته شده باشد -شیلنگ ورودی اب بسته شده باشد-هیدروستات دستگاه خراب شده است-شیر برقی به برق ۲۲۰ ولت متصل کنید. این ها عیب های مختلف جهت تعمیر لباسشویی می باشد. انجام تعمیر انواع لباسشویی بخصوص تعمیر لباسشویی سامسونگ در رشت

دلایل دیگر:

۱۰-درصورتی که لباسشویی اب را گرم نمی کند یا اب را می جوشاند مشکل در این است:ترموستان قابل تنظیم خراب شده یا سیم اتصال قطع شده باشد – هیدروستات خراب شده باشد- ترموستات بی متال خراب شده است – و غیره – ۱۱- درصورتی که دور خشک ماشین لباسشویی خراب شده باشد:خازن راه انداز،موتور،برد تنظیم دور و مجموعه کلید خراب شده است – فیلتر پمپ یا شیلنگ تخلیه دستگاه بسته شده باشد – احتمال اینکه بیشتر از ظرفیت لباسشویی بار ریخته باشد.جهت رفع مشکل می توانید با سامانه تکنوگیل  تماس حاصل فرمائید.

قابل تشخیص نبودن مشکل لباسشویی

قطعاا می دانید همه دستگاه ها بخصوص لباسشویی با دفترچه راهنمایی به مشتری بفروش می رسانند. همان دفترچه را پیدا کنید و با دقت بخوانید. تا شاید با مطالعه دفترچه مشکلتان حل شود.در صورت نداشتن دفترچه به وبسایت شرکت تولید کننده  دستگاه لباسشویی مراجعه کنید و دفترچه راهنمای مودنطر را دانلود کنید.تا از هزینه اضافی بابت تماس با تعمیر کار جلو گیری کنید. در صورت برطرف نشدن مشکلتان برای مشاوره یا درخواست با تعمیر کار باتجربه تعمیرات لباسشویی در رشت با سامانه تکنوگیل  تماس بگیرید.

راهنمای تعمیرات ماشین لباسشویی _جواب رفع تمام عیب ها و خرابی

لباسشویی‌ها بدون در نظر گرفتن برند و مدل دارای مکانیسم کار یکسانی هستند. تقریبا همه ماشین لباسشویی‌ها دارای اجزاء  مشابه‌ی هستند و به همین خاطر دلایل و علت خراب شدن آنها شبیه به هم است. اگر بتوانیم علت را تشخیص دهیم رفع مشکل و تعمیر آسان خواهد بود.

طراحان و تولیدکنندگان لوازم خانگی با ایجاد تنوع در محصولات خود، نیاز مصرف‌کنندگان را برطرف می‌نمایند. تولیدکنندگان ماشین لباسشویی تلاش می­‌کنند تا با تغییر مداوم اشکال و اجزاء داخلی آنها، روزبه‌روز از هر نظر تولیدات خود را کامل‌تر نمایند. به عنوان مثال، در گذشته تایمر ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک ترکیبی مکانیکی داشت به این شکل که یک موتور الکتریکی کوچک محوری را به گردش درمی‌آورد و این محور توپی پلاستیکی بخصوصی را با خود می‌چرخاند و به این شکل اجزاء ماشین لباسشویی در حین گردش توپی تایمر، اعمالی مانند آب‌گیری، چرخش موتور تخلیه آب، داغ نمودن آب و… انجام می‌داد. اما بسیاری از ماشین‌های جدید، دارای تایمر الکترونیکی بوده و همه اعمال مذکور، توسط قطعاتی چون ترانزیستور، تریستور و IC انجام می‌­شود.

۱- پس از زدن کلید روشن و خاموش لباسشویی چراغ لباسشویی روشن نمی‌شود و حرکتی ندارد.

الف) پریز برق ندارد یا دوشاخه دستگاه خراب است: پریز برق را تعویض یا تعمیر کنید.

ب) سیم‌های رابط یا کابل رابط معیوب است: آنها را تعویض کنید.

ج) کلید قطع و وصل خراب است: بایستی تعویض شود.

د) اتصالات کابل رابط به ترمینال صحیح نیست: محل اتصالات هادی‌های کابل رابط در ترمینال‌ها را بازدید نموده و در صورت مشاهده عیب آن را رفع کنید.

ه) میکروسویچ خراب است: سیم ها را از میکروسوچ باز کنید و توسط اهم متر قطع و وصل اهرم دستی آن، وضعیت پلاتین‌های آن را مورد آزمایش قرار دهید. در صورت خرابی میکروسویچ آن را تعویض کنید. چنانچه زبانه قفل‌دار، اهرم میکروسویچ را خوب فشار نمی‌دهد، نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید.

۲- چراغ ماشین لباسشویی روشن است ولی کار نمی کند.

الف) موتور تایمر خراب است: سیم‌های موتور تایمر را از تایمر باز کنید و آن را مستقیما به برق بزنید. اگر موتور کار نکرد آن را تعویض کنید.

ب) چرخ دنده‌ها خراب شده‌اند و حرکت محور موتور به محور تایمر انتقال نمی‌یابد: آن را تعویض کنید.

۳- ماشین لباسشویی روشن است اما آب وارد لباسشویی نمی شود.

الف) ورودی شیر آب بسته است : از جاری بودن آب شهر اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود آب در لوله‌کشی منزل اشکال وجود دارد. نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

ب) فیلتر ورودی شیر الکتریکی کثیف شده است: شیر آب تغذیه را ببندید و شیلنگ ورودی از شیر الکتریکی باز کنید و اگر توری شیر الکتریکی کثیف شده است آن را تمیز کنید.

ج) شیر برقی خراب است : برای تست شیر برقی ماشین لباسشویی، کاملا لباسشویی را از برق بکشید و سیم های روی شیر برقی را جداکنید. سپس همانطور که آب لباسشویی باز است با یک سیم تست معمولی برق ۲۲۰ ولت را مستقیم به کنتاکت های شیر الکتریکی وصل کنید اگر آب وارد لباسشویی نشد باید شیر الکتریکی را تعویض کنید.

 د) هیدرواستات خراب است: پلاتین مربوط به شیر برقی را در هیدرواستات، با دمیدن در لوله ورودی آن، مورد بررسی قرار دهید در صورت عدم رفع عیب هیدرواستات را تعویض کنید.

ه) تایمر خراب است: اتصال شیر به تایمر را بررسی کنید اگر معیوب است، عیب آن را رفع کنید.

۴- ماشین لباسشویی آب می‌گیرد ولی کار نمی کند.

الف) هیدرواستات خراب است: پلاتین های مربوط به تغذیه موتور تایمر در هیدرواستات، وصل نمی شود. می‌توانید با دمیدن در لوله ورودی هیدرواستات عملکرد پلاتین های هیدرواستات را مورد بررسی قرار دهید. در صورت مشاهده عیب در هیدرواستات آن را تعویض کنید.

ب) سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر قطع است: آن را تعویض کنید.

ج) موتور تایمر خراب است:  موتور ماشین لباسشویی خراب است و کار نمی‌کند که باید آن را تعویض نمود. اگر موتور کار می‌کند اما چرخ دنده‌ها خراب است و حرکت موتور به چرخ دنده اصلی تایمر انتقال نمی‌یابد. که بایستی چرخ دنده معیوب را تعویض کرد.

۵- ماشین لباسشویی خاموش است ولی آب وارد مخزن می‌شود

شیر الکتریکی خراب است: خرابی شیر الکتریکی در این حالت مربوط به قسمت مکانیکی آن است. یعنی باید لاستیک سر اهرم فنر، سوراخ شدن لاستیک یا دیافراگم شیر را مورد بررسی قرار داد و در صورت عدم رفع عیب آن را تعویض کنید.

۶- ماشین لباسشویی در حالی که روشن است دائما آب می‌گیرد و آب داخل مخزن در سطح معینی نمی‌ایستد و مخزن لبریز می‌شود

الف)  هیدرواستات خراب است: هیدرواستات را مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب آن را تعویض کنید.

ب) شیلنگ ورودی به هیدرواستات سوراخ شده یا چاک خورده است. در نتیجه هوای فشرده از آن خارج می‌شود: در صورتی که رفع عیب ممکن نباشد، شیلنگ را تعویض کنید.

ج) هیدرواستات تنظیم نیست: بر روی هیدرواستات پیچ تنظیمی وجود دارد که اگر دستکاری شود سبب می‌گردد تنظیم سطح آب در مخزن با مشکل رو‌برو شود. باید پیچ را تنظیم نمود.

۷- علت خارج شدن آب از ماشین لباسشویی

الف) لاستیک دور در سوراخ شده است: اگر دستگاه به میزان معینی آبگیری کرده باشد. لاستیک دور در را از نظر نشت آب مورد بررسی قرار دهید. اصولا در قسمت پایین لاستیک مقداری آب بعد از شستشو باقی می‌ماند که املاح موجود در آن سبب خورندگی لاستیک شده و آن را سوراخ می‌کند. در صورت مشاهده سوراخ‌های ریز آن را آپارات کنید و لاستیک را ۱۸۰ درجه بچرخانید تا قسمت آپارات شده در بالا قرار گیرد. در صورت عدم رفع عیب آن را تعویض کنید.

ب) مخزن سوراخ است: در صورت امکان آن را تعمیر یا تعویض کنید.

ج) اتصال شیلنگ ورودی به شیر الکتریکی درست برقرار نشده است: ضمن بازدید محل اتصال، نسبت به اتصال صحیح شیلنگ به شیر الکتریکی اقدام گردد.

د) لوله خرطومی مخزن به پمپ سوراخ شده است: ضمن بازدید لوله خرطومی، نسبت به رفع عیب یا تعویض آن اقدام گردد.

ه) کاسه نمد ماشین لباسشویی خراب شده و از پشت مخزن زیر یاتاقان آب بیرون می‌ریزد: ماشین لباسشویی را خاموش کنید. آب آن را تخلیه نمایید و پس از باز کردن تسمه و پولی بزرگ و در آوردن محور بلبرینگ و کاسه نمد، کاسه نمد را تعویض کنید.

و) شیلنگ خروجی سوراخی دارد: آن را تعویض کنید.

ز) از پمپ آب، آب خارج می‌شود: نسبت به رفع عیب آن اقدام شود. اگر کاسه نمد پمپ خراب بود، تعویض شود.

ح) اتصال شیلنگ رابط بین شیر الکتریکی و محفظه جاپودری صحیح نیست یا شیلنگ مزبور سوراخ است: آن را تعویض کنید. یا رفع عیب نمایید.

ط) نحوی اتصال لوله لاستیکی رابط محفظه جاپودری به مخزن اشکال دارد یا لوله مزبور سوراخ شده است: نسبت به رفع عیب یا تعویض آن اقدام نمایید.

دکمه بازگشت به بالا