استان ها

پذیرش دانشجو در ۲۰ رشته جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین

پذیرش دانشجو در ۲۰ رشته جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی قزوین

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین گفت: پذیرش دانشجو در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در ۲۰ کد رشته محل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از قزوین؛ ‌محمد دوسرانیان مقدم در این باره اظهارداشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در آنلاین سال جاری در ۱۲۶ کدرشته محل دانشجو می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام بدون کنکور و انتخاب رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در بازه زمانی ۲۸ خرداد لغایت چهارم تیرماه و ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در مقطع کاردانی از ۱۸ لغایت ۲۵ تیرماه از طریق درگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

این رئیس دانشگاه با اشاره به تنوع رشته‌های مهارتی این دانشگاه یادآورشد: تعداد رشته‌های جدید ارائه شده توسط ۸ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه تعداد ۲۰ کدرشته محل است که رشته‌های سینما با گرایش فیلم ‌سازی، عکاسی با گرایش تبلیغات، بازیگری، پیرایش مردانه، گیاه ‌پزشکی، مکانیزاسیون کشاورزی، تعمیر موبایل، مدیریت امور اداری، کنترل کیفیت مواد غذایی، شیلات گرایش تکثیر و پرورش ماهیان سردابی، کارشناسی حقوق شرکت‌های تجاری، مربیگری پایه تیراندازی و مربیگری پایه سوارکاری از جمله رشته‌هایی هستند که برای اولین بار توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان ارائه شده‌اند.

ئانشجو

دوسرائیان مقدم افزود: تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی انتخاب داوطلبانی است که هدف خود را کسب تؤامان دانش و مهارت برای ورود قدرتمند به بازار کسب و کار هدف گذاری کرده‌اند.

وی بیان کرد: داوطلبان و علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از عناوین رشته‌های پذیرش آنلاین ۱۴۰۲ دانشگاه و راه‌های ارتباطی با مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین به آدرس qa.uast.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا