کسب و کار برتر

سرویس خواب طوسی بخریم یا قهوه ای؟ | ملافه طوسی بخریم یا قهوه ای؟

سرویس خواب طوسی بخریم یا قهوه ای؟ | ملافه طوسی بخریم یا قهوه ای؟

وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق خواب می شود، انتخاب تخت مناسب می تواند بسیار مهم باشد، زیرا ویژگی اصلی اتاق خواب است. با وجود پارچه های متنوع در رنگ ها، سبک ها و طرح های مختلف، تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه می تواند دشوار باشد. دو رنگ تخت خواب کلاسیک که جاودانه هستند و به اتاق خواب شما ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن می بخشند، طوسی و قهوه ای هستند. سرویس خواب طوسی حس خوشایندی را به فضا می بخشد، در حالی که سرویس خواب قهوه ای گرما و آرامش بیشتری را به  اتاق می بخشد. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، هر دو گزینه با ایجاد هماهنگی رنگ و تضاد بین دیوارها، کف و سایر مواد مانند فرش یا پرده، زیبایی خاصی به اتاق شما می بخشد. برای اینکه بهتر بدانید روتختی طوسی یا قهوه ای بهتر است این مقاله در مورد تانیل چوب را ​​بخوانید. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر میتوانید به سایت kempinskiboutique مراجعه کنید.

سرویس خواب طوسی تانیل چوب

ملافه قهوه ای یا طوسی؟

روتختی طوسی مانند یک بوم برای درخشش هر رنگی است که انتخاب رنگ یا سایر لوازم جانبی اتاق را آسان می کند. تخت های طوسی با هر رنگ دیواری که انتخاب می کنید، از رنگ های سرد گرفته تا گرم، مطابقت دارند. بنابراین اگر می خواهید از رنگ های اصلی مانند قرمز، زرد یا سبز برای دکوراسیون خود (تصاویر، گلدان یا بالش) استفاده کنید، این رنگ ها با روتختی طوسی نیز عالی به نظر می رسند! همچنین می توانید از رنگ های روشن یا پاستلی در روتختی، بالش و روتختی استفاده کنید تا به اتاق خواب روح تازه ای ببخشید. به عنوان مثال، استفاده از الگوهای روشن و آتشین روی بالش ها، همراه با ملحفه های طوسی ترد، در پس زمینه دیوار سبز عالی به نظر می رسد!

اگر از طرفداران رنگ های خنثی هستید، ست روتختی طوسی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. می توانید سایر مبلمان اتاق خواب مانند فرش، پرده، ملحفه، کوسن و غیره را انتخاب کنید. در رنگ خاکستری روشن، کرم یا حتی مشکی. این سبک دکوراسیون امروزه طرفداران خاص خود را پیدا کرده است، شما نیز می توانید با الهام گرفتن از آنها سبک دکوراسیون خود را طراحی کنید.

اصول ترکیب کتانی قهوه ای با رنگ های مختلف

قهوه ای یکی از رنگ های غنی است و گزینه ای عالی برای متعادل کردن قسمت های روشن تر در اتاق خواب است. وقتی می خواهید تصمیم بگیرید چه رنگی را با تخت قهوه ای ترکیب کنید، معمولا رنگ کرم یکی از گزینه های رایجی است که در ترکیب با قهوه ای، گرمای خاصی به اتاق می دهد. اما اگر فکر می‌کنید که رنگ کرم مناسب نیست، ترکیب‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان با رنگ قهوه‌ای هماهنگ و هماهنگ استفاده کرد:

به عنوان مثال، صورتی روشن می تواند هارمونی ملایم تری را در اتاق خواب دخترانه ایجاد کند، در حالی که آبی انتخاب خوبی برای کسانی است که ترجیح می دهند از رنگ های آرام در اتاق خواب خود استفاده کنند. یک پیشنهاد عالی استفاده از طیف رنگ های سبز است که در کنار قهوه ای و حتی ترکیب با قرمز تیره می تواند کنتراست فوق العاده ای ایجاد کند.

دستورالعمل های کلی برای ملافه های طوسی یا قهوه ای

همانطور که می دانید استفاده از رنگ های دیگر از جمله تخت طوسی یا قهوه ای ممنوع است. و تکمیل شیمیایی با هر دو قابل انجام است.بنابراین اگر در هماهنگی در حین طراحی مشکل دارید. می توانید از رنگ های طوسی، طلایی و نقره ای استفاده کنید، استفاده از پارچه و طلا در ترکیب با فرش های بنفش یا طوسی یکی از راه های زیباتر شدن خانه شماست.

همچنین، وقتی به وسایل تزئینی غیر از توضیحات روی دیوار یا زمین نگاه می‌کنید، می‌بینید که آثار هنری و تصاویر روی قفسه‌ها، قفسه‌های کتاب، میزهای خواب و طراحان نیز می‌توانند به نظم بخشیدن به طراحی اتاق خواب شما کمک کنند. . بنابراین، اغلب نمی توان گفت که تخت های طوسی بهتر هستند یا قهوه ای؟

ملحفه و ملافه طوسی بخریم یا قهوه ای؟

هنگام انتخاب بین ملحفه های طوسی یا قهوه ای، هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد، هر دو تقریباً به یک اندازه با اکثر دکورها مطابقت دارند، بنابراین اگر به دنبال یک فضای داخلی خیره کننده هستید، تفاوت های ظریف ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. رنگ طوسی فضای تنفس بیشتری می دهد و اتاق را بزرگتر نشان می دهد، در حالی که رنگ قهوه ای باعث کوچکتر شدن فضا در عین گرما می شود. همچنین می توانید قبل از انتخاب رنگ سرویس خواب و عناصر تزئینی اتاق خواب از پالت های رنگی برای طراحی دقیق و منحصر به فرد استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه انتخاب سرویس خواب مناسب می توانید با کارشناسان تانیل چوب تماس بگیرید.

سوالات متداول

1. مزایای استفاده از نوار طوسی چیست؟

روتختی طوسی از نظر زیبایی بسیار محبوب است و اتاق را برجسته می کند. علاوه بر این به راحتی می توان آنها را با رنگ ها و طرح های دیگر ترکیب کرد.

2. استفاده از ملافه قهوه ای چه مزایایی دارد؟

ملافه های قهوه ای حس گرم و صمیمی ایجاد می کنند و در طرح ها و سایه های متنوعی ارائه می شوند، بنابراین می توانید رنگی را پیدا کنید که با سبک دکوراسیون خود مطابقت داشته باشد. همچنین تمیز کردن و نگهداری آنها نسبتاً آسان است.

3. آیا ست کردن روتختی طوسی یا قهوه ای با رنگ های دیگر دشوار است؟

نه. تا زمانی که از قبل به پالت رنگ خود فکر کرده باشید، تخت های طوسی و قهوه ای را می توان بسته به نتیجه دلخواه خود با رنگ های دیگر ترکیب کرد.

دکمه بازگشت به بالا