کسب و کار برتر

فایل روتاری دنکو چه تفاوتی با بقیه فایل ها دارد؟

فایل روتاری دنکو چه تفاوتی با بقیه فایل ها دارد؟

یکی از کاربردی ترین ابزارهای دندان پزشکی برای حل و ترمیم مشکلات ریشه دندان، به نام فایل دندان پزشکی شناخته می شود. این فایل ها در مدل ها و دسته بندی های متنوعی ارائه شده که هر یک کارایی خاص خود را دارند. در دنیای صنعت انواع کدها، رنگ ها و شماره ها برای این فایل ها در نظر گرفته می شود. انواع آن ها از برندهای برتر تجاری ارائه شده و در عرصه های دندان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از برترین مدل های این محصولات فایل روتاری دنکو است که تفاوت های فاحشی با سایر دسته بندی های این محصولات دارد.

کاربردهای فایل روتاری دنکو

کاربردهای فایل روتاری دنکو با سایر فایل های دندان پزشکی تقریبا مشابه است. با این تفاوت که با استفاده از فایل های دنکو کیفیت اجرای عملیات های درمانی در بخش دندان و ریشه ها افزایش می یابد. برخی از مهمترین کاربردهای این ابزارها را در زیر مشاهده می کنید:

  • از این تجهیزات برای پیشگیری از بروز ترک و شکاف در بخش ریشه ها استفاده می کنند. کانال دندان برای استفاده از این فایل ها باید مرطوب شود. در غیر این صورت احتمال ایجاد شکستگی در فایل افزایش می یابد.
  • شکل دهی به کانال های ریشه ای آسیب دیده در دندان ها نیز با استفاده از برخی از دسته بندی های فایل دنکو میسر خواهد بود.
  • با استفاده از آن ها درمان ریشه کانال های دندانی در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد.
  • با استفاده از آن ها فرایند عصب کشی در دندان ها بدون بروز شکستگی انجام می گیرد.

مشخصات فایل روتاری پروتیپر دنکو

فایل روتاری دنکو محصولی از کشور چین با نام تجاری DENCO  ارائه می شود. این محصول در قطرها و تیپ های متنوعی عرضه می شود که امکان استفاده از این محصول را در فرایندهای مختلف طبی و درمانی در عرصه دندان پزشکی فراهم می کنند.

کیفیت بالا و انعطاف پذیری قابل توجه این فایل های باکیفیت از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می رود که سبب استفاده بهتر از این تجهیزات می شود. انواع آن ها سایزبندی متنوعی دارند و به همین خاطر کاربردهای آن ها بیشتر از سایر فایل های دندان پزشکی است.

طول این محصولات بین 21، 25 و 31 میلی متر متفاوت است. سایز بندی آن ها در مدل های S  و F  ارائه می شود و هر یک برای برخی از عملیات ها در حوزه دهان و دندان به کار می روند. بررسی سرعت چرخش هر یک از این فایل ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. این فایل ها از برند دنکو با سرعت پیشنهادی 150 تا 350 دور در دقیقه مورد استفاده قرار می گیرند و کاربری مطلوبی دارند. مقاومت بالا و رنگ بندی دسته این محصولات نیز از مشخصه های بارز آن ها به شمار می رود.

مزایای استفاده از فایل روتاری دنکو

این مدل مشهور از فایل های روتاری در عرصه دندان پزشکی مزایای قابل توجهی داشته با ویژگی های مهمی مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارها نوع به خصوصی از دستگاه های دیجیتالی دندان پزشکی محسوب می شوند که فرایند تخلیه و درمان ریشه ها را ساده تر انجام می دهند. با استفاده از آن ها دقت عمل این فرایند افزایش یافته و عمل تخلیه بی نقص انجام می گیرد. با استفاده از آن ها پروسه درمانی سریع تر انجام گرفته و مریض کمتر اذیت شود. با استفاده از آن پروسه بهبود بیمار پس از اجرای عملیات درمانی مورد نظر نیز سریع تر طی می شود.

کلیه این موارد کیفیت کار دندانپزشک را در هر یک از فرایندهای طبی و درمانی افزایش می دهند. با استفاده از فایل روتاری دنکو، درد پس از درمان در بیماران به شدت کاهش پیدا می کند.

جنس فایل روتاری دنکو

در ساخت و آماده سازی انواع فایل های دنکو از مواد و متریال به خصوصی استفاده شده است که کیفیت این محصولات را در سطح قابل توجهی ارتقا داده اند. شاید مهمترین وجه تمایز این فایل ها با سایر محصولات موجود در بازار مواد به کار رفته در ساختار آن ها است. آلیاژ نیکل و تیتانیوم در ساختار این محصولات با نسبت های مشخصی به کار برده شده و مقاومت آن ها را افزایش می دهند. این مواد انعطاف پذیری قابل توجهی در ساختار این محصولات به وجود آورده اند.

جنس فایل دنکو به گونه ای است که ساختار آن در مجاورت با دمای بالا طلایی رنگ می شود. مقاومت بالای این محصولات در برابر شکستگی نیز یکی دیگر از وجه تمایزهای این کالای طبی و درمانی در مقایسه با سایر فایل ها به شمار می رود. فایل های روتاری دنکو در طولانی مدت تغییر شکل نداده و ساختار ثابتی دارند. انواع آن ها در بسته بندی های 6 عددی عرضه شده و به صورت تک سایز ارائه می شوند.

تفاوت فایل روتاری دنکو و بقیه فایل ها

به جز فایل روتاری دنکو انواع برندهای فایل دندان پزشکی در بازارهای کنونی خرید و فروش می شوند. در این میان قیمت فایل دنکو در قیاس با مزایا و مشخصه های کیفی این محصول بسیار به صرفه ارزیابی می شود و این ویژگی سبب برتری این محصول به نسبت سایر فایل ها در بازارهای فروش شده است. این ابزارها از ضروری ترین نیازهای هر دندان پزشک به شمار می روند و برای اجرای بسیاری از عملیات های دندانی به کار می روند. با استفاده از فایل های برند دنکو دیگر نگران شکستن یا آسیب دیدن این تجهیزات در حین اجرای فرایندهای درمانی نخواهید بود.

جمع بندی

در سال های اخیر انواع فایل های دندان پزشکی در دسته بندی های گوناگونی وارد بازارهای فروش شده اند که هر یک از آن ها با کاربردهای به خصوصی شناخته می شوند. در این میان فایل روتاری دنکو یکی از بهترین محصولات ارائه شده در این حوزه به شمار می رود. این فایل ها با کیفیت بسیار بالایی تولید شده و از آلیاژهای مرغوب در ساختار فلزی آن ها استفاده می کنند. به همین خاطرکیفیت اجرای هر یک از فرایندهای طبی دندانپزشکی را افزایش داده و در درمان سریع تر بیماران نیز تاثیرگذار خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا