زنگ پدافند غیرعامل در استان سمنان نواخته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زنگ پدافند غیرعامل در استان سمنان نواخته شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آئین نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل صبح چهارشنبه با حضور استاندار سمنان و مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در دبیرستان پسرانه شاهد سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این مراسم گفت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی کامل در برابر این مهم، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری و حائز اهمیت است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه ما هر روز باید آمادگی کامل در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی را در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشم، تاکید کرد: این هفته فرصت ارزنده‌ای در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش‌های پزشکی، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد است.

وی همچنین گفت: مسائل زیست محیطی، امنیت غذایی، سلامت افراد، حفاظت از زیرساخت‌ها و سایر موارد از جمله بخش‌هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل مَد نظر قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: حضور میدانی در بین مردم، تبیین و اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در راستای افزایش اعتماد و امیدآفرینی بسیار حائز اهمیت است که تاکنون روند این مهم توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به خوبی انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم بیان کرد: به برکت خون شهدا و اتخاذ پدافند غیرعامل توسط رهبران حماس، امروز شاهد پیروزی محور مقاومت در برابر رژیم منحوس اسرائیل هستیم.

جمال وزیری محبوب با بیان اینکه مدرسه، نقطه برنامه ریزی دشمن است، دانش آموزان ما باید همواره هوشیار و با بصیرت باشند تا بتوانند در مقابله با توطئه دشمنان پیروز باشند، تاکید کرد: دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ نقطه ثقل دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است اما دشمنان کور خواندند چرا که نسل جوان و نوجوان ما امروز بسیار هوشیارند.

دکمه بازگشت به بالا