خبرهای کلیکسب و کار برتر

مشخصات کارت حافظه سیلیکون پاور 128 گیگابایت U3 superior pro W/1 100/80

بررسی کارت حافظه سیلیکون پاور 128 گیگابایت U3 superior pro W/1 100/80

کارت حافظه سیلیکون پاور 128 گیگابایت U3 superior pro W/1 100/80 با رتبه A1 برای عملکرد برنامه بهینه شده است. حداقل خواندن تصادفی 100 IOPS و نوشتن تصادفی 80 IOPS برابر با راه اندازی سریع تر و عملکرد پیشرفته تر است. این به یک تجربه کاربری برتر کلی در تلفن هوشمند، تبلت و سایر دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر برنامه اندرویدی شما تبدیل می شود.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

قیمت رم 128 گیگ سیلیکون پاور |قیمت رم 256 گیگ سیلیکون پاور

همچنین فضای ذخیره سازی داخلی دستگاه شما را ذخیره می کند.ما می دانیم که بهترین عکس ها معمولا آسان ترین عکس ها نیستند. به همین دلیل است که ما این کارت را طوری مهندسی کرده ایم که ضد آب، ضد ضربه، ضد دما و ضد اشعه ایکس باشد. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از آن عکس‌های شگفت‌انگیز بگیرید. از کولاک در کوه‌ها گرفته تا بیابان‌های داغ و بارانی‌ترین جنگل‌های بارانی، این کارت به همان اندازه که شما ماجراجو هستید بادوام است.

سازنده Silicon Power
نوع Micro SD
کلاس U3 V30 A1
حجم حافظه 128 گیگابایت
خشاب SD دارد
سرعت خواندن 100 مگابایت
سرعت نوشتن 80 مگابایت
اطلاعات بیشتر
گارانتی گارانتی مادام العمر داده پردازی متین

کارت حافظه SD چیست؟

کلمه SD مخفف عبارت Secure Digital است و به عنوان نام یک نوع کارت حافظه برای ذخیره‌سازی داده‌ها شناخته می‌شود که مناسب برای استفاده در دستگاه‌های قابل حمل از جمله دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و … است. خوب است بدانید استاندارد یاد شده در آکوست سال 1999 میلادی با تلاش شرکت‌هایی همچون پاناسونیک، اسکن دیسک و توشیبا به عنوان یک کارت برای پشتیبانی از ذخیره چند رسانه‌ای معرفی شد و به عنوان یک نوع کارت حافظه به دنیای فناوری معرفی گردید.

کارت حافظه SD یا حافظه SD Card یک حافظه جانبی برای ذخیره داده‌های چند رسانه‌ای در دستگاه‌های قابل حمل است که به افزایش و ارتقای ظرفیت حافظه دستگاه نیز کمک خواهد کرد. از این رو کاربران می‌توانند فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی داده‌های خود داشته باشند و همچنین می‌توانند از داده‎‌های بیشتری نیز در دستگاه‌های قابل حمل نیز بهره‌مند باشند. بعد از معرفی کارت حافظه SD توسط شرکت‌های یاد شده، روند تولید و استفاده از آن گسترش یافت و امروزه نیز بیش از هزار تولید کننده در سراسر جهان به تولید کارت حافظه SD می‌پردازند که در ظرفیت‌های مختلفی این کارت‌های حافظه را نیز تولید می‌کنند.

انواع کارت حافظه SD از نظر ظرفیت

تولید کارت حافظه SD بعد از توسعه توسط 30 شرکت آغاز شد و اکنون در انواع و اقسام مختلف برای کاربردهای متفاوت در دنیای فناوری تولید می‌شود. گفتنی است که کارت حافظه Mini SD در سال 2003 از سوی SanDisk معرفی شد. این کارت حافظه که می‌توانست در گوشی‌های موبایل استفاده شود و به آداپتوری هم برای استفاده در کامپیوتر نیاز داشت. امروزه دیگر از این کارت‌های حافظه در دستگاه‌های هوشمند و دیجیتال استفاده نمی‌شود یعنی درواقع از سال 2008 به بعد این نوع از کارت‌های حافظه SD تولید نشدند و دنیای فناوری شاهد انواع دیگر کارت‌های حافظه برای بکارگیری آنها در دوربین‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌ها بود.

میکرو اس دی ها هم که در ابتدا برای ارتقای حافظه گوشی‌های موبایل رواج یافتند جزو کوچکترین کارت‌های حافظه موجود در بازار شناخته می‌شوند. از این رو ابعاد این نوع از کارت حافظه اس دی برابر 11×11×15 میلی‌متر است. امروزه میکرو اس دی ها در دستگاه‌هایی مانند موبایل، برخی از دوربین‌های دیجیتال، دستگاه‌های GPS و یا MP3 پلیرها استفاده می‌شوند.

گفتنی است که میکرو اس دی ها قادر خواهند بود تا 2 گیگابایت اطلاعات را ذخیره کند. اما از طرفی کارت‌های حافظه جدیدتری امروزه در بازار موجود هستند. درواقع خوب است بدانید که کارت‌ها حافظه از نظر ظرفیت امروزه 5 مدل مختلف را با 3 اندازه (اصلی، کوچک و میکرو) متفاوت شامل می‌شوند که عبارتنداز از: کارت حافظه SDSC (با ظرفیت استاندارد)، کارت حافظه SDHC (با ظرفیت بالا)، کارت حافظه SDXC (با ظرفیت قابل ارتقا) و SDUC (با ظرفیت خیلی زیاد) که در ادامه به توضیح درباره آنها می‌پردازیم.

کارت حافظه SDSC

کارت حافظه SDSC که نسل دوم کارت‌های حافظه SD را شامل می‌شود، دارای بهبود استاندارد MultiMediaCard یا MMC بوده و امنیت بالاتری را نیز برای داده‌های کاربران به ارمغان می‌آورد. در جدولی که در ادامه می‌آید می‌توانید ظرفیت‌ها و اندازه‌های قابل پشتیبانی آن را مشاهده کنید.

کارت حافظه SDHC/SDXC

کارت‌های حافظه کارت‌های حافظه‌ی SDXC یا Secure Digital High Capacity که بیشتر در دوربین‌های عکاسی مورد استفاده قرار می‎‌گیرند، درواقع جزو پرکاربردترین حافظه‌های SD Card نیز شناخته می‌شوند. این نوع از کارت‌های حافظه جهت ذخیره داده‌های زیاد طراحی شده‌اند و حجم بالایی را می‌توانند ذخیره کنند. ابعاد کارت‌های یاد شده به مانند ابعاد SD Card معمولی است اما تا 2 ترابایت اطلاعات را نیز ذخیره خواهند کرد.

خوب است بدانید در کارت SDXC برای اینکه فضای بیشتری برای سازماندهی اطلاعات و داده‌ها داشته باشیم می‌بایست از سیستم فایل exFAT استفاده شود. درواقع می‌توان گفت ویندوز 7 به بعد، لینکوس و مک او اس قادر به پشتیبانی از حافظه‌های یاد شده هستند. همچنین باید اشاره کنیم که در حال حاضر  کارت‌های حافظه SDHC در ظرفیت هایی بین 4GB تا 32GB و  انواع SDXC در ظرفیت های بیش از 32GB تولید می‌شوند.

کارت حافظه سیلیکون پاور

سیلیکون پاور سابقه درخشان و بسیار مهمی در عرصه تولید حافظه‌های جانبی دارد. حافظه SD، یکی از محصولاتی است که این برند در انواع مختلف روانه بازار کرده و رقابت بسیار خوبی هم با برندهایی مانند سندیسک و سامسونگ دارد. کارت حافظه سیلیکون پاور دستگاه‌ کوچکی است که برای ذخیره‌سازی داده در فرمت‌های مختلف تولید شده است و حتی می‌توانید کلاس‌های سرعت مختلفی از آن را به لطف تکنولوژی روز دنیا در اختیار داشته باشید.

امنیت داده‌های شما در کارت حافظه سیلیکون پاور، حتی از فلش هم بالاتر بوده و شما استرس بسیار کمتری خواهید داشت. حافظه‌های بزرگ‌تری مانند هارد HDD هم حرفی برای گفتن در برابر کارت حافظه (از نظر امنیت) نخواهند داشت و به‌همین دلایل مهم، قیمت کارت حافظه سیلیکون پاور هم منطقی‌تر دیده شده و ارزش سرمایه‌گذاری را خواهد داشت. این کارت‌های حافظه، امروزه حتی با ظرفیت 1 ترابایتی هم به بازار عرضه می‌شوند و این واقعا فوق‌العاده است.

انواع کارت حافظه سیلیکون پاور

کارت حافظه سیلیکون پاور در سه نوع کامپکت فلش (Compact Flash – CF)، کارت اس دی (Secure Digital – SD) و میکرو اس دی (micro SD) ساخته می شود که دو مورد اول برای دوربین های عکاسی و فیلم‌برداری و گزینه سوم برای موبایل، تبلت، هدست و اسپیکر بلوتوث کاربرد دارد. کارت حافظه گوشی Silicon Power را می توان در رده های سرعتی یا کلاس های مختلف خریداری کرد و خرید رم کلاس 10، حداقل نیازهای شما به سرعت انتقال داده را برطرف می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا