جامعهکسب و کار برتر

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت

ارزان ترین کشور برای اطلاعات مهاجرت در  این امکان را به شما می دهد که با هزینه کم به کشورهای مختلف دنیا مهاجرت کنید و از طریق یورومای می توانید ارزان ترین کشور را انتخاب کنید.

قبلا در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان با شما صحبت کرده بودیم، اما اگر بخواهیم از منظر قیمت به موضوع مهاجرت نگاه کنیم باید بگوییم که مهاجرت و زندگی در کشورهای همسایه ایران امری عادی است. مانند ترکیه یا عمان. ارزانتر از کشورهای اروپایی یا قاره آمریکا و اقیانوسیه هستند.

اما از آنجایی که هر نوع مهاجرت به خارج از کشور مراحل و هزینه های متفاوت و مشخصی دارد، مایلیم ابتدا شرایط و هزینه های مهاجرت به قبرس یورومای کاری را بررسی کرده و سپس چندین کشور را از بخش آموزش ارزیابی کنیم.

ارزان ترین کشور برای مهاجرت نیروی کار

اگر قصد کار در خارج از کشور را دارید، گزینه های مختلفی دارید، از مهاجرت کاری به کشورهای شنگن مانند جمهوری چک و لهستان تا کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، ترکیه یا عمان که شرایط متفاوتی دارند. این هست. برای مهاجرت کاری

اگر بخواهید از منظر هزینه زندگی به موضوع مهاجرت نیروی کار نگاه کنید، کشورهای اروپایی یا کشورهای همسایه مانند ترکیه یا عمان هزینه های بسیار پایینی نسبت به کانادا یا استرالیا دارند.

طبق برنامه اعزام نیروی کار به اروپا، متوسط ​​حقوق برای انواع مشاغل عمومی مانند خدمات نظافتی، بسته بندی، ساختمانی و خیاطی صنعتی بین 900 تا 1300 یورو رایگان در نظر گرفته شده است. استقرار کارگران خارجی در این کشورها بهترین شرایط را برای فرد فراهم می کند.

در واقع، متوسط ​​هزینه ماهانه زندگی در کشوری مانند جمهوری چک یا لهستان حدود 400 تا 600 یورو است، که باعث می شود فرد پس انداز زیادی داشته باشد، از جمله حداقل دستمزد برای کارگران خارجی در اروپا.

البته اگر بخواهیم از زاویه ای دیگر به موضوع هزینه ها و بازگرداندن کار نگاه کنیم باید بگوییم که کارگران برای مهاجرت به اروپا و ارسال مدارک و درخواست کار باید با شرکت ها و کارفرمایان اروپایی مذاکره کنند.نیاز به دریافت پیشنهادات است. . همچنین پیشنهاد کار و ویزای شینگن اروپا در درازمدت زمان بر و پرهزینه است و مواردی مانند مجوز کار، کارت آدرس و غیره را شامل می شود. بیمه اقامت و کار شینگن، هزاران یورو هزینه خواهد داشت.

اگر نمی توانید شخصاً به اروپا مهاجرت کنید، باید این کار را از طریق یک شرکت دولتی انجام دهید که نیاز به پرداخت جداگانه 2-3 هزار یورو دارد.

اگر شما به عنوان متقاضی مهاجرت کاری به خارج از کشور قصد انتخاب برنامه های مهاجرتی کانادا یا استرالیا را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که در هر صورت هیچ کشوری با هزینه کمتر برای مهاجرت کاری به استرالیا یا کانادا وجود ندارد.

از آنجایی که هزینه زندگی در این کشورها نسبت به اروپا بیشتر است، فرآیند دریافت ویزای کار و کارت اقامت پیچیده و زمان بر است و جذب متقاضیانی با مهارت، مهارت زبان و منابع مالی در اولویت قرار دارد. و امتیاز کافی از برنامه. انتخاب افراد واجد شرایط

در واقع برای شرکت در برنامه های مهاجرتی مانند skilled worker فدرال کانادا یا ویزای 189 استرالیا باید مهارت و تجربه مورد نیاز این کشور را داشته باشید، امتیازات لازم را از فاکتورهای تعیین شده کسب کنید و درخواست ویزای ارسال، پیشنهاد شغلی و کارت اقامت علاوه بر پرداخت هزینه جداگانه، کشور حداقل 6 ماه صبر کنید تا پرونده توسط دولت ارزیابی شود.

بنابراین به طور قطع می توان گفت که دو کشور کانادا و استرالیا در لیست ارزان ترین کشورها از نظر مهاجرت قرار ندارند.

بالاخره زمان مهاجرت به کشورهایی مانند عمان یا ترکیه که در نزدیکی ایران قرار دارند فرا رسیده است. با وجود دورافتادگی و هزینه کم زندگی، در حال حاضر فرصت های شغلی در عمان به مشاغل تخصصی مانند پرستاری و داروسازی محدود شده است.

علاوه بر این، جدا از مشاغل خاص، می توانید به مشاغل عمومی در ترکیه سر بزنید و مهاجرت کاری ارزان به ترکیه را تجربه کنید. به عنوان یک کارگر خارجی، اگر مشکلی برای دریافت ویزای کار و پیشنهاد کار از یک کارفرمای ترک در ترکیه نداشته باشید، ترکیه ارزان ترین کشور برای مهاجرت کاری محسوب می شود.

زیرا شرایط تمدید کارت اقامت و اجازه کار در این کشور چندان سخت نیست و هزینه زندگی در مقایسه با سایر مقاصد مهاجرتی دنیا بسیار مناسب است.

فقط باید به این نکته توجه کنید که دانستن زبان ترکی تاثیر زیادی در روند مهاجرت و موفقیت شما در این کشور خواهد داشت.

گران ترین کشور برای مهاجرت

اما اگر می خواهید از نظر تحصیلی به کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت بروید. ما گزینه های تحصیلی رایگان و ارزان در فرانسه، آلمان یا ترکیه داریم.

در حال حاضر دانشگاه های دولتی آلمان و فرانسه به پذیرش دانشجوی بین المللی ادامه می دهند و به جز برخی هزینه های اداری اولیه و جزئی، شهریه جداگانه ای از دانشجویان دریافت نمی کنند.

بنابراین می توان گفت که دو کشور آلمان و فرانسه کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت دانشجویی بین المللی محسوب می شوند. البته تا زمانی که بخواهید در این کشورها با زبان آلمانی یا فرانسوی به عنوان زبان مادری خود تحصیل کنید جواب می دهد، زیرا ثبت نام در کلاس های زبان انگلیسی در دانشگاه هزینه بیشتری دارد و مانند کلاس های پیش فرض دانشگاه نخواهد بود.

در حالی که این درست است که هزینه تحصیل در هر ترم در دانشگاه های آلمان و فرانسه کمتر از 300-500 یورو است، اما باید در نظر داشت که میانگین هزینه های سالانه زندگی و اقامت دانشجویی در این کشورهای اروپایی بین 10000-15000 یورو است. این کشور را از لیست ارزان ترین کشورها برای مهاجرت حذف می کند.

در نهایت باید به سراغ یکی از راحت ترین گزینه های مهاجرت تحصیلی در دنیا برویم که دانشگاه های ترکیه است. در حال حاضر شما می توانید با هزینه بسیار کم و با پرداخت متوسط ​​200 تا 600 دلار در هر ترم در دانشگاه های دولتی ترکیه ثبت نام کنید.

البته باید به یاد داشته باشید که هزینه پایین تحصیل در ترکیه فقط شامل دانشجویانی می شود که در آزمون آمریکایی قبول شده اند و امکان تحصیل به زبان بومی ترکی استانبولی را دارند.

به عبارت دیگر اگر قصد تحصیل زبان انگلیسی در ترکیه را دارید، هزینه تحصیل شما به 1500 دلار افزایش می یابد.

اما با توجه به نزدیکی، هزینه کم زندگی و عدم نیاز به ویزای تحصیلی، باز هم می توان گفت که ترکیه کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است.

اگر قصد مهاجرت به سایر کشورهای مطرح دنیا با استفاده از روش های دیگر مانند خرید ملک، سرمایه گذاری، تجاری و یا تمکن مالی را دارید، می توانید از فرصت های مختلف استفاده کرده و از نکات ویژه مهاجرتی این مجموعه استفاده کنید. . . بهترین انتخاب را برای آینده خود و خانواده خود داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا