اقتصادیکسب و کار برتر

آموزش خرید جم بازی براول استارز

آموزش روش آسان خرید جم بازی براول استارز

توسعه‌دهندگان موفق بازی‌های معروفی چون کلش آف کلنز، کلش رویال و بوم بیچ، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ عنوان براول استارز (Brawl Stars) را به طرفدارای بازی‌های موبایل معرفی کردند. براول استارز یک بازی در سبک شوتر است که بازیکنان از سراسر دنیا می‌توانند در آن بازی کرده و در یک نبرد بزرگ شرکت کنند. با پیش‌روی در بازی می‌توانید کاراکترهای جدید و حتی مودهای جدید آنلاک کنید.

اگر شما هم جزو گیمرهای براول استارز باشید، حتما به دنبال آموزش روش آسان خرید جم بازی براول استارز هستید. البته خرید جم بازی براول استارز یا هر نوع ارز پریمیوم در بازی‌ها برای گیمرهای ایرانی از طریق شاپ داخل بازی امکان‌پذیر نیست. به همین جهت در ادامه با معرفی سایت خرید جم بازی براول استارز برای ایرانی‌ ها شما را در این امر راهنمایی خواهیم کرد.

۱۰۰۰ جم رایگان براول استارز |چگونه در براول استارز جم بخریم

نگاهی به بازی محبوب براول استارز

عنوان براول استارز یک بازی مبارزه‌ای چندنفره در ژانر شوتر سوم‌شخص است که توسط کمپانی بازی‌سازی فنلاندی به نام سوپرسل طراحی و منتشر شد. این بازی در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ بر روی پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه شد. بازی براول استارز دارای مودهای متفاوتی است که هرکدام دارای روش بازی و اهداف خاص خود هستند. اسمش اند گرب (Smash & Grab)، هایست (Heist)، بونتی (Bounty) و شو داون (Showdown) حالت‌های مختلف این بازی هستند. نکته‌ای که باید درباره حالت‌های بازی بدانید این است که این مودها به صورت تصادفی برای شما انتخاب می‌شوند. البته هرکدام توضیحات مختصری درباره هدف بازی به شما ارائه می‌دهند.

بازیکنان براول استارز با نام براولر (Brawlers) شناخته می‌شوند. شما از براولرها برای شرکت در مبارزات استفاده می‌کنید. هرکدام از براولرها دارای اسلحه، پلی استایل یا سبک بازی و توانایی‌ها و قدرت‌های خاص خود هستند. در مجموع ۱۵ براولر در بازی وجود دارند. در ابتدا شما بازی را با یک براولر به نام شلی (Shelly) آغاز می‌کنید. البته در ادامه بازی با باز کردن باکس‌های براول می‌توانید کاراکترهای بیشتری را آنلاک کنید.

براول استارز دارای چندین ارز و سکه در بازی شامل جم، سکه یا کوین، پاور پوینت، توکن، بلینگ و کلاب کوین است. از میان این آیتم‌ها، جم ارز پریمیوم براول استارز به‌شمار می‌رود. جم بازی براول استارز را می‌توانید به صورت رایگان با روش‌های مختلف به دست بیاورید. اما بهترین و سریع‌ترین روش برای به دست آوردن جم خرید آن است که در بخش‌های بعدی به مزایای داشتن جم بازی براول استارز و نحوه خرید آن در ایران می‌پردازیم.

اهمیت بالای خرید جم براول استارز

بازی براول استارز brawl stars یا همان جنگ ستارگان، یک نوع بازی موبایلی رایگان است که توسط شرکت شناخته‌شده‌ی سوپرسل Supercell، در دسامبر ۲۰۱۸ ارائه شد.البته درست است که این بازی رایگان است اما مثل باقی بازی‌های دیگر، در براول استارز هم شما پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام می‌دهید تا به‌واسطه‌ی آن جم تهیه کنید و سطح بازی را ارتقا دهید.

جم براول استارز ارزی است که به این بازی اختصاص دارد و وقتی به‌عنوان یک گیمر به آن دسترسی دارید، می‌توانید از امکانات و تجهیزات بیشتری استفاده کنید و به‌واسطه‌ی آن لذت بیشتری را در بازی تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به جم براول استارز و روش‌های خرید الماس براول استارز بپردازیم. اما قبل از آن اجازه دهیم که با خود بازی براول استارز و کیفیت آن بیشتر آشنا شویم.

به نقل از ویکی پدیا:

    براول استارز یا جدال ستارگان (به انگلیسی: Brawl Stars) یک بازی رایگان آنلاین با پرداخت درون برنامه ای برای تلفن همراه و تبلت است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده‌است. شرکت سوپرسل بازی‌هایی همچون کلش آف کلنز، هی دی، بوم بیچ و کلش رویال را نیز طراحی کرده‌است.

آیا خرید جم براول استارز ارزش دارد؟

بازی براول استارز ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و همین ویژگی‌هاست که موجب محبوبیت این بازی در میان میلیون‌ها گیمر شده است. به‌عنوان مثال در این بازی شما می‌توانید چهار سبک مختلف گیم پلی را تجربه کنید.شرکت در مراحل مختلف بازی براول استارز هم به شکل انفرادی و هم به صورت گروهی امکان‌پذیر است.

یکی از عوامل محبوبیت این بازی، گرافیک زیبا و جذابیت شخصیت‌های آن است. در طی روند بازی امکان جمع آوری جم برای تیم شما فراهم است و یا می توانید از طریق مبارزه رقیبان خود را از بین ببرید.هر چقدر سطح بازی بیشتر بالا برود، براولرهای هیجان‌انگیزی برای شما فراهم می‌شود و یک ویژگی خیلی جالب بازی این است که در براول استارز، امکان رقابت آنلاین با بازیکنان دیگر در سراسر دنیا، امکان‌پذیر است.

در این بازی پرطرفدار، قدرت قهرمان‌ها به صورت منطقی بالا می‌رود و با ارتقای هر قهرمان، قدرت تهاجمی آن بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که براولرها قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توانید با استفاده از جم یا الماس براول استارز ، پوسته‌های زیبایی برای قهرمان خود خریداری کنید.این فقط یکی از فواید جم براول استارز است و این فواید بسیار بیشتر و تأثیرگذارترند.

خرید جم براول استارز چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم جم براول استارز یک واحد پول درون برنامه است و با خرید آن می‌توانید در سطح پیشرفته‌تری بازی کنید. شما به وسیله‌ی این جم می‌توانید به تفنگ‌های بسیارقدرتمند، براول پس ها، مگاباکس ها و شخصیت‌هایی شگفت انگیز و جذاب دست پیدا کنید. از مهم‌ترین فواید و مزایای جم براول استارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به واسطه‌ی جم براول استارز شما می‌توانید پوسته‌های متنوعی را برای کاراکترها تهیه کنید.
  • یکی از مهم‌ترین کاربردهای جم در بازی براول استارز استفاده از آن برای شرکت در ایونت Robo Rumble است. این ایونت یکی از مهم‌ترین ایونت های بازی براول استارز است و اگر شما بتوانید در این ایونت عملکرد خوبی داشته باشید و با هم‌تیمی‌های‌تان ترکیبی خوب و منسجم بسازید، پاداش می‌گیرید و در این پاداش‌ها جم هم وجود دارد.
  • با خرید جم براول استارز می‌توانید توکن‌های دوبرابر کننده‌ی جوایز را خریداری کنید. براول پس (Brawl Pass) یکی از محصولاتی است که با پرداخت جم براول استارز خریداری می‌شود و به وسیله‌ی آن می‌توان جوایز انتهای هر دوره را به دست آورد.

جم بازی براول استارز چه ویژگی هایی را به ما می دهد؟

جم‌ها در بازی براول استارز ارز پریمیوم به‌شمار می‌روند؛ به این معنا که از این جم می‌توانید برای خرید آیتم‌های ویژه و غیررایگان داخل بازی استفاده کنید. همانطور که اشاره شد جم بازی براول استارز را می‌توانید به روش‌های مختلف در طول بازی آن هم به صورت رایگان به دست بیاورید. اما این روش‌ها معمولا زمان‌بر هستند. بنابراین بهتر است با پرداخت پول واقعی جم بازی براول استارز خریداری کنید.

پس از خرید جم بازی براول استارز می‌توانید از ذخیره خود برای خرید بوت، آفرهای ویژه و اسکین استفاده کنید. در کل امکانات و آیتم‌های جذاب زیادی در بازی وجود دارد که می‌توانید برای خرج کردن جم‌های خود به سراغ آن‌ها بروید. برای مثال، به براولرهای خاص و تعداد بی‌شماری اسکین‌های زیبا دسترسی خواهید داشت. این اسکین‌ها اغلب ارزان‌قیمت هستند و شما با پرداخت حدود ۳۰ جم می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. البته اسکین‌های خاص دیگری هم در بازی وجود دارند که با قیمت گران – حدود ۳۰۰ جم – قابل خریداری هستند.

اگر می‌خواهید بازی را سریع‌تر پیش ببرید می‌توانید از جم‌های خود برای آنلاک کردن (Token Doubler) استفاده کنید. گلد یکی از ارزهای رایج بازی است؛‌ بنابراین نیازی نیست برای به دست آوردن آن پول خرج کنید. اما استفاده از جم برای خرید (Gold Doubler) نیز یکی دیگر از مزیت‌های جم بازی براول استارز است.

شما همچنین می‌توانید از جم بازی براول استارز برای آنلاک کردن براولر استفاده کنید. البته شما با پیش‌روی در بازی می‌توانید تمام کاراکترها را باز کنید. اگر آنلاک کرد براولرها برایتان اهمیتی ندارد نیازی نیست جم‌های خود را برای دسترسی زودتر به آن‌ها خرج کنید.

خرید بیگ باکس (Big Box) و مگا باکس (Mega Box) از دیگر مزیت‌های خرید جم بازی براول استارز است. بیگ باکس را با ۳۰ جم و مکا باکس را با ۸۰ جم می‌توانید خریداری کنید. همچنین می‌توانید برای خرید براول پس و باندل براول پس نیز از جم استفاده کنید؛ کافی است ۱۶۹ جم برای براول پس و ۲۴۹ جم برای باندل براول پس پرداخت کنید.

خرید پارو پوینت و کوین یا سکه مزیت‌های دیگری از جم بازی براول استارز هستند. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید با این جم انجام دهید، عوض کردن نام بازیکن است که ۶۰ جم هزینه دارد. البته تعویض نام برای بار اول رایگان است.

دکمه بازگشت به بالا