اقتصادیکسب و کار برتر

نکات مهم در خرید عمده دوربین مداربسته

پخش عمده دوربین مداربسته مستقیم از سازنده توسط آیس پلاس یک منبع مستقیم برای فروش عمده دوربین مداربسته، dvr و لوازم جانبی دوربین مدار بسته است. ما مفتخریم که یک برنامه فروشی انحصاری ارائه می دهیم.

مستقیم از توزیع کننده دوربین مداربسته خرید کنید

با پیوستن به برنامه ما، شما اولین خط خرید دوربین مداربسته حرفه ای با بالاترین کیفیت در بازار خواهید بود. محصولات ما در تمام کشور استفاده می شود. ما بیش از 15 سال است که منبع قابل اعتمادی برای دوربین‌های امنیتی و ضبط‌کننده بوده‌ایم، ما به کسب‌وکارها در طیف گسترده‌ای از صنایع، ارتش، سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌ها کمک و ما راه حل هایی از یک دوربین مستقل تا سیستم های پیچیده دوربین امنیتی بی سیم ایجاد کرده ایم.

ما برای هر پروژه ای که فکرش را بکنید یک تامین کننده دوربین های امنیتی تک فروشگاهی هستیم.تمام محصولات فروخته شده توسط ادیسون شو قبل از ارسال به طور کامل تست می شوند تا اطمینان حاصل شود که می توانید مشتریان خود را بدون تاخیر راه اندازی کنید. وقتی می گوییم حرفه ای، منظورمان آن است. دوربین های ما برای برخی از سخت ترین شرایط دارای رتبه آب و هوا IP66 یا IP67 هستند.

پشتیبانی بی نظیر برای فروشندگان دوربین مداربسته

پشتیبانی فنی ما با بیش از 15 سال تجربه پخش عمده دوربین مدار بسته پشتیبانی می شود و تنها در اینجا در ایران مستقر است. راهنماها, مقالات و ویدیوهای محصولات ما توسط تیم پشتیبانی فنی داخلی ما نوشته و تولید می شود. به عبارت دیگر، وقتی صحبت از حمایت از محصولاتمان به میان می‌آید، ما یک چیز واحد را برون‌سپاری نمی‌کنیم.ما محصولات خود را از طریق یک سیستم وب سایت با زمان پاسخگویی در کمتر از 5 دقیقه در ساعات کاری پشتیبانی می کنیم. راهنماها و ویدیوهای موجود در اینستاگرام ما را بررسی کنید.

نمایندگی ما برای نصب کپخش دوربین مداربسته در ایران به طور تخصصی توسط شرکت آیس پلاس  انجام می شود. آیس پلاس به عنوان مرکز پخش دوربین مداربسته و لوازم جانبی سال هاست نیاز خرید عمده دوربین مداربسته سازمان ها و همکاران را از تامیین می کند. فروش عمده دوربین مداربسته در انواع مدل مانند دوربین بیبی کم و و انواع لوازم جانبی آن مانند DVR دوربین مداربسته ، NVR، کابل دوربین مداربسته، هارد، فیش BNC، میکرفون ، لنز دوربین مداربسته، پایه دوربین مداربسته و…. به صورت یکجا از مرکز فروش عمده دوربین مداربسته آیس پلاس قابل خرید است.

Important points in the wholesale purchase of CCTV cameras

دوربین مداربسته عمده از کجا بخریم؟

دوربین مداربسته عمده در بازار ایران توسط قشر خاصی تهیه و توزیع می شود که از بین آن ها آیس پلاس به عنوان مرکز فروش عمده دوربین مداربسته سال هاست همراه با ضوابط قانونی به عنوان پخش کننده دوربین مداربسته در بازار فعالیت دارد. آیس پلاس با گسترش کار خود در فضای وب پخش دوربین مداربسته در بازار آنلاین را هم تحت پوشش قرار داده است.

نکات مهم در خرید عمده دوربین مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته به صورت عمده لازم است به چند نکته هنگام خرید توجه داشته باشید چرا که خرید عمده دوربین مداربسته حساس و نیازمند توجه بیشتری می باشد؛ در ادامه چند مورد از نکات خرید عمده دوربین مداربسته را مرور می کنیم:

حداقل فروش عمده دوربین مداربسته

پخش کننده های دوربین مداربسته در بیشتر مواقع از فروش عمده دوربین مداربسته به صورت خرد یا با تعداد محدود خودداری می کنند. برای مثال خرید عمده دوربین مداربسته در صورتی مقدور است که حداقل مبلغ ممکن یا حداقل تعداد ممکن در خرید از عمده فروشی دوربین مداربسته لحاظ شود؛ آیس پلاس  پخش عمده دوربین مداربسته را محدود به هیچ عدد و رقمی نکرده تا خریداران در هر تعداد و ابعادی بتوانند از پخش کننده دوربین مداربسته خرید کنند؛ اما به این نکته توجه داشته باشید که خرید عمده دوربین مداربسته در تعداد زیاد شامل تخفیفات ویژه ای خواهد بود.

قیمت ها در پخش عمده دوربین مداربسته چگونه است؟

پخش عمده دوربین مداربسته نوانیا مرتب پست قیمت دوربین مداربسته را بررسی و به روز می کند. به دلیل تغییر قیمت لحظه ای لیست قیمت دوربین مداربسته عمده از سایر لیست قیمت ها جدا کرده ایم تا در لحظه قیمت به روز شده را خدمت مصرف کنندگان عزیز ارسال کنیم.البته میانگین قیمت در فروش عمده دوربین مداربسته در طول زمان ثابت بوده و قیمت ها  در فروش عمده دوربین مداربسته با نرخ پایین و قابل پیش بینی رو به افزایش است.

آیا در عمده فروشی دوربین مداربسته فاکتور صادر می شود؟

در بیشتر عمده فروش های دوربین مداربسته صدور فاکتور به مشتری نادیده گرفته می شود؛ منتها این مورد مهم در مرکز پخش دوربین مداربسته آیس پلاس حساسیت زیادی دارد. خرید عمده دوربین مداربسته به تعداد و تمام جزئیات داخل فاکتور برای خریداران آن ایجاد و ارسال می گردد. صدور فاکتور در فروش عمده دوربین مداربسته نشان از شفافیت در معامله بین مصرف کننده و پخش کننده دوربین مداربسته است.

حمل و نقل و ارسال دوربین مداربسته عمده

خرید عمده دوربین مداربسته به علاوه هزینه باربری داخل فاکتور دوربین مداربسته درج می شود.  آیس پلاس با فروش عمده دوربین مداربسته به اقصی نقاط کشور آماده است سفارشات عمده دوربین مداربسته در ابعاد بزرگ و کوچک را از طریق پست، تیپاکس فراهم کند. مرکز پخش عمده دوربین مداربسته آیس پلاس سفارشات در ابعاد بزرگتر را توسط باربری مناسب کالا ارسال می کند. هزینه ارسال کالا بر عهده مصرف کننده است و هزینه ارسال از مرکز پخش دوربین مداربسته به مقصد نهایی با توجه به نوع مقصد، اندازه مرسوله و سرعت ارسال سفارشات دوربین مداربسته عمده متفاوت است.

خدمات پس از فروش پخش کننده دوربین مداربسته آیس پلاس

بدون شک خریداران عمده دوربین مداربسته می دانند که خرید از بعضی پخش کننده های دوربین مداربسته به هیج وجه قابل اعتماد نیست. بسیار پیش آمده است که بعضی از فروشندگان که به تصفیه کننده معرف اند پخش عمده دوربین مداربسته را با قیمت پایین تر و به علت تغییر شغل به فروش می رسانند غافل از اینکه خرید عمده دوربین مداربسته از این عمده فروشی دوربین مداربسته منجر به دردسر خواهد شد چرا که این نوع از محصولات آسیب دیده هستند و بعد از خرید عمده دوربین مداربسته هیچ خدمات پس از فروشی  به آن ها تعلق نمی گیرد.

آیس پلاس مرکز پخش عمده دوربین مداربسته برای هر کالا 7 روز مهلت تست و اسفاده در نظر گفته است تا مصرف کنندگان با اطمینان خاطر از پخش دوربین مداربسته خرید کنند. همینطور گارانتی مربوط به هر محصول را می توانید انتخاب کنید؛ برای مثال مصرف کنندگان می توانند خرید عمده دوربین مداربسته را با گارانتی فراگستر یا با گارانتی انتخابی خود ثبت سفارش کنند تا محصولات در صورت خرابی تعویض با تعمیر شوند.

پخش عمده دوربین مداربسته همراه با تجهیزات

پخش عمده دوربین مداربسته همراه با تجهیزات آن در سایت آیس پلاس به صورت زیر می باشد:

  • پخش دوربین مداربسته آنالوگ
  • پخش دوربین مداربسته تحت شبکه
  • خرید عمده انواع DVR
  • خرید عمده انواع NVR
  • خرید انواع کابل دوربین مداربسته
  • هارد دیسک
  • فیش BNC
  • کابل شبکه
  • کابل تصویر
  • آداپتور یا منبع تغدیه
  • داکت
  • لوله فلکسی یا فلزی
  • سوکت شبکه
  • فیش AVA

انواع محصولات دوربین مداربسته از مرکز پخش دوربین مداربسته آیس پلاس به سراسر کشور ارسال می گردد. فروش عمده دوربین مداربسته همراه با گرانتی و بیمه نامه معتبر می باشد.

خرید عمده دوربین مداربسته در انواع برند

خرید عمده دوربین مداربسته در انواع برند ، هایک ویژن ، و ایرانی نو نیم در سایت آیس پلاس موجود شده است تا خریداران کوچک و بزرگ دوربین مداربسته به صورت عمده بتوانند انواع برند دوربین آنالوگ، تحت شبکه ، و و دیگر برند ها  را  از مرکز پخش دوربین مداربسته تهیه کنند.  همانطور که می دانید سلایق افراد در خرید دوربین مدار بسته عمده و خرد متفاوت است و هر کدام از برند های موجود در بازار کیفیت و طرفدارن مخصوص خود را دارد.

فروش عمده دوربین مداربسته همراه با گارانتی آیس پلاس

فروش عمده دوربین مداربسته یا پخش دوربین مداربسته یا هر نوع لوازام الکترونیکی شامل گارانتی است؛ از این رو که خرید دوربین مداربسته عمده بسیار حساس است و ممکن است در صورت وجود خرابی هزینه بر باشد پخش کننده دوربین مداربسته باید برای آن گارانتی و ضمانت نامه کتبی درج کند. فروش عمده دوربین مداربسته  با شرط آن است که در صورت هر گونه خرابی بتوانید آن را تعویض و مرجوع کنید. توجه داشته باشید که برای خرید عمده دوربین مداربسته توجه داشته باشید که باید آن را از نمایندگی های فعال داخل ایران تهیه کنید.

مرکز پخش دوربین مداربسته آیس پلاس برای 7 روز مهلت تست و تعویض برای فروش عمده دوربین مداربسته در نظر گرفته است. پخش دوربین مداربسته عمده با انواع گارانتی فعال 24 ماهه و بیشتر در سایت آیس پلاس موجود است برای انتخاب گارانتی مورد نظر خود تماس بگیرید.

جهت مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته بیشتر میتوانید به صفحه ما در pinterest مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا