اقتصادیکسب و کار برتر

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD

دوربین های مدار بسته هایک ویژن چقدر ایمن هستند؟

با توجه به اخبار هشداردهنده امنیت سایبری که امروزه در روزنامه ها و سایر کانال ها مدام اطلاع رسانی می شود، اطمینان از استحکام سیستم های امنیتی شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. ظهور دوربین های IP و تحت شبکه به این معنی است که دوربین مدار بسته دیگر یک دستگاه مستقل نیست که از دنیای خارج جدا شده است. و اکنون می تواند به عنوان ابزار بالقوه برای هک و حملات سایبری مورد استفاده قرار گیرد.

از قضا، این بدان معناست که هرگونه تجهیزات دارای آسیب پذیری می تواند سیستم امنیتی شما را به یک خطر امنیتی تبدیل کند. البته همه اینها به این معنا نیست که شما باید از تمام مزایای بالقوه سیستم های امنیتی تحت شبکه اجتناب کنید. فقط به این معنی است که باید مراقبت کنید تا مطمئن شوید تجهیزات شما از یک تولید کننده معتبر دوربین مداربسته در دنیا است که از بهترین روشها پیروی می کند تهیه شده باشد.

خرید بهترین دوربین مدار بسته |دوربین 4k هایک ویژن

قابلیت های ویژه دوربین های مداربسته هایک ویژن

دوربین های مدار بسته هایک ویژن با توجه به نوع کاربردی که دارند دارای ویژگی های متفاوتی هستند

  • عملکرد عالی در شب و روز
  • نصب آسان و سریع در کمترین زمان
  • گارانتی معتبر بلند مدت
  • تنوع بسیار بالای محصولات
  • مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی
  • امنیت بسیار بالای دوربین

مزایای دوربین های مداربسته هایک ویژن:

1. تنوع بالای محصولات:

هایک ویژن محصولات متنوعی را با ویژگی های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این ویژگی ها کیفیت تصاویر، طراحی نوع و بدنه دوربین تا ویژگی های تصویری هوشمند را شامل می شود. این به این معنی است که می توان این محصولات را با هر بودجه ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود خریداری کنید.

2. لنزهای با کیفیت:

لنزهای بکار رفته در محصولات هایک ویژن به ویژه محصولات IP آن دارای پوشش بهتری و زاویه دید گسترده تری هستند. بناربراین، این موضوع باعث می گردد تا به تعداد دوربین کمتری در سیستم مداربسته خود نیاز داشته باشید.

3. قابلیت های پردازش تصویری:

اکثر سیستم های تحت شبکه هایک ویژن مجهز به نرم افزار های تجزیه و تحلیل تصویر پیشرفته ای هستند. این بدین معنی است که دیگر مجبور به صرف هزینه های اضافی برای خرید این نرم افزارها به صورت جداگانه نخواهید بود.

4. رزولوشن بالا:

اغلب در محصولات تحت شبکه هایک ویژن به دلیل مگاپیکسل بالا، تصاویر دارای رزولوشن بالاتری خواهند بود. این امر همچنین باعث وضوح بیشتر تصاویر در زوم های بالا خواهد شد.

5. استفاده آسان:

دوربین های هایک ویژن به نحوی طراحی شده اند که اطلاعات فنی خاصی برای استفاده از آن ها نیاز نیست.

6. قابلیت ارتقا:

سیستم های هایک ویژن قابلیت ارتقا دارند. برای مثال چنانچه در ابتدای راه اندازی سیستم مداربسته خود از لحاظ مالی امکان خرید دوربین در تعداد بالا را ندارید می توانید در آینده دوربین های بیشتری را به سیستم خود اضافه کنید و از این لحاظ دچار مشکل نخواهید شد.

7. قیمت مناسب:

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته ای که برای راحتی کاربران در محصولات هایک ویژن به کار رفته است و همچنین کیفیت و طول عمر آنها می توان گفت که از قیمت مناسبی برخورداراند. برای مثال دوربین های توربو HD هایک ویژن محصولاتی آنالوگ بیس هستند و چنانچه شما قصد تعویض سیستم آنالوگ قدیمی خود را داشته باشید می توانید با صرف هزینه های کمتری سیستم خود را با این محصولات جدید جایگزین کنید.

چرا باید هایک ویژن اصلی بخریم؟

باید در نظر داشته باشید که برخی از محصولات این برند چینی برای بازار جهانی ساخته نشده است و با زبان پایه چینی می باشد. متأسفانه دیده شده است که برخی از فروشندگان با تغییر تنظیمات این دوربین و تغییر زبان در بازارهایی به غیر از چین نسبت به فروش دوربین مداربسته هایک ویژن اقدام می نمایند. باید در نظر داشته باشید که سیستم امنیتی هایک ویژن این محصولات را شناسایی کرده. و بروز رسانی های معتبری برای این دوربین ها ارائه نمی کند.

اما با خرید دوربین های اصلی هایک ویژن از مزایای زیر برخوردار خواهید بود:

  • گارانتی دوربین هایک ویژن : در صورتی که محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن را از نمایندگی مجاز خریداری نمایید، از مهمترین مزیت خرید دوربین هایک ویژن یعنی گارانتی بلند مدت برخوردار خواهید.
  • کیفیت ساخت مقاوم : دوربین های مداربسته هایک ویژن به گونه ای ساخته شده اند که شرایط آب و هوایی سخت در محیط های بیرونی و داخلی را تحمل می کنند.
  • پشتیبانی عالی پس از فروش دوربین هایک ویژن : یکی دیگر از مزایای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از فروشنده مجاز، پشتیبانی عالی برای مشکلات احتمالی می باشد.
  • طیف گسترده ای از دوربین ها : در هنگام خرید دوربین های امنیتی هایک ویژن هیچ گونه محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت. هایکویژن طیف وسیعی از دوربین های مداربسته برای فظای داخلی و بیرونی با بودجه بندی های متفاوت تولید نموده است.
  • مشخصات دقیق : هایک ویژن دوربین هایی که اراده می دهد را دقیقا مطابق با ویژگی های اعلام شده در کاتلوگ و بسته بندی محصول است. به عنوان مثال فاصله IR به عنوان دید واقعی دوربین بارها تست شده و مطابق با مشخصات اعلام شده است.
  • استفاده راحت با نرم افزارهای هایک ویژن : برنامه و نرم افزار موبایل کاربر پسند -iVMS-4500 برنامه ای است که برای تلفن همراه طراحی شده است و می تواند برای نظارت از راه دور از طریق DVR ، NVR ، دوربین شبکه، گنبد سرعت شبکه و رمزگذار از طریق شبکه بی سیم، از راه دور.

دوربین توربو اچ دی هایک ویژن

محصولات آنالوگ سری Turbo HD هایک ویژن از زمان عرضه در سال 2013 به دلیل توانایی های شگفت انگیزشان مورد تحسین قرار گرفته اند. سری Turbo HD نظارت تصویری با دوربین مداربسته آنالوگ را به نظارتی با کیفیت و وضوح بالا تبدیل می کند. آخرین نسخه Turbo – Turbo HD 5.0 – با استفاده از AcuSense – یک فناوری VCA هوشمند مبتنی بر الگوریتم‌های یادگیری عمیق – و ColorVu – تصویربرداری کروماتیک 24 ساعته، همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد. قابلیت های دوربین آنالوگ HD هایک ویژن در سری های جدید بسیار شگفت انگیز و جذاب برای خریداران است.

در سیستم های آنالوگ هایک ویژن ممکن است با عبارت دوربین آنالوگ توربو HD DS 7200 مواجه شوید. این عبارت در واقع مدلی از دوربین هایک ویژن نیست بلکه به سری از دستگاه های ضبط دی وی ار هایک ویژن اشاره می کند. به عنوان مثال دی وی ار هایک ویژن DS-7200HQHI-K/P SERIES TURBO HD DVR که شامل دی وی ار های 4، 8 و 16 کانال است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های مختلفی دارد.

ویژگی ها و جنبه های کلیدی دوربین های مداربسته هایک ویژن Turbo HD شامل موارد زیر است:

ویژگی های دوربین توربو هایک ویژن

  • وضوح بالا: دوربین های هایک ویژن توربو اچ دی کیفیت ویدیویی با وضوح بالا (HD) را ارائه می دهند که فیلمبرداری واضح و دقیق را برای نظارت و شناسایی موثر امکان پذیر می کند.
  • فناوری آنالوگ HD: دوربین‌های Turbo HD از فناوری آنالوگ با کیفیت بالا برای انتقال ویدیوی HD از طریق کابل‌های کواکسیال استفاده می‌کنند و مسیر ارتقا را برای کسانی که سیستم‌ فعلی آنها آنالوگ است، ارائه می‌دهند.
  • انواع دوربین ها: دوربین های هایک ویژن Turbo HD در انواع مختلفی از جمله دوربین های دام، دوربین های بولت، دوربین های PTZ (پان شیب زوم) و موارد دیگر وجود دارند تا نیازهای نظارتی مختلف را برآورده کنند.
  • عملکرد روز/شب: بسیاری از دوربین‌های Turbo HD دارای LED مادون قرمز (IR) برای دید در شب هستند که به آنها اجازه می‌دهد حتی در نور کم یا تاریکی کامل تصاویر واضحی را ثبت کنند. در طراحی های جدید شما می توانید از دوربین های توربو اچ دی با دید در شب رنگی خریداری کنید.
  • گزینه های ذخیره سازی: دوربین های Turbo HD را می توان برای ذخیره سازی ویدئو به یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال (DVR) متصل کرد. دستگاه‌های DVR هایک‌ویژن ظرفیت‌های ذخیره‌سازی مختلفی را متناسب با نیازهای مختلف ارائه می‌کنند.
  • دسترسی از راه دور: دوربین های هایک ویژن اغلب دارای قابلیت دسترسی از راه دور هستند که به کاربران امکان می دهد فیلم های زنده و ضبط شده را از دستگاه های تلفن همراه یا رایانه خود مشاهده کنند.
  • رابط کاربر پسند: هایک ویژن معمولاً رابط های کاربرپسندی را برای پیکربندی و مدیریت دوربین ارائه می دهد.

پیشنهاد ما در خرید دوربین Turbo HD

توجه به این نکته مهم است که فناوری و ارائه محصول می تواند در طول زمان تکامل یابد. برای دریافت دقیق ترین و به روزترین اطلاعات در مورد دوربین های مداربسته Turbo HD هایک ویژن، با کارشناسان مشورت نمایید. این مشاوره ها کمک می کند تا مطمئن شوید محصولات انتخابی با نیازهای خاص شما مطابقت دارند.

دکمه بازگشت به بالا