اقتصادیکسب و کار برتر

فروشگاه لوازم جانبی خودرو دیجی اسپرت

در هر خانواده‌ای، حداقل یک نفر صاحب یک خودروی سواری است و روز به روز بر تعداد افرادی که ماشین دارند، افزوده می‌شود؛ از این رو، نیاز به تهیه و تامین لوازم جانبی خودرو به طور روز افزون در حال گسترش است. اگر به دنبال خرید لوازم جانبی باکیفیت و مطمئن از یک فروشگاه معتبر هستید، ما در کنار شما هستیم تا با ارائه انواع کفپوش ها، روکش صندلی، پخش دکلس، رادیو و… به شما در تهیه لوازم خودروهای داخلی و خارجی با قیمتی مقرون به صرفه کمک کنیم. با فروشگاه لوازم جانبی دیجی اسپرت همراه باشید تا به شما در انتخاب بهترین کفپوش ها و روکش ها کمک کنیم و خرید راحت و سریع را برای شما عزیزان فراهم نماییم.

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو |اسپرت وسایل تزیینی داخل ماشین

خرید روکش صندلی خودروهای داخلی و خارجی

از عمده ترین خدمات فروشگاه لوازم جانبی خودرو دیجی اسپرت ، فروش روکش صندلی های خارجی و داخلی با کیفیتی بالا و قیمت های مقرون به صرفه میباشد. از آنجا که خرید روکش صندلی باکیفیت نیاز به شناخت جنس و پارچه و ویژگی‌های این کالا دارد، لازم است قبل از خرید، چند نکته مهم را بدانید تا بتوانید بهترین جنس و برند را برای خودروی خود خریداری نمایید.

اگر قصد خرید روکش صندلی خودروهای خارجی از دیجی اسپرت را دارید، باید بدانید که چنین روکش هایی دارای الگوهای دقیقی هستند و کاملا جذب و فیت صندلی براساس متریال فابریک صندلی ماشین می‌باشند. به علاوه، روکش های صندلی خودروهای خارجی که می‌توانید از ما خریداری نمایید، در ساختار خود دارای چرم صنعتی درجه یک می‌باشند که باعث میشود تا سردکن و گرم کن صندلی های خودرو عملکردی فوق العاده بی نقص داشته باشند. همچنین، با مراقبت از چرم فابریک صندلی خودرو، این اطمینان را به شما می‌دهیم که به مرور زمان آسیبی نمیبیند و کیفیت چرم اصلی صندلی ها حفظ خواهد شد.

روکش های صندلی که میتوانید از فروشگاه دیجی اسپرت بخرید، به دو دسته کلی روکش های پارچه ای و چرمی تقسیم بندی می‌شوند که مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما میتوانید با توجه به نیاز و سلایق خود، تنوع وسیع انواع روکش ها و کفپوش های خودرو را در فروشگاه ما مشاهده کنید تا هر آنچه که لازم دارید را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.

روکش پارچه ای صندلی خودرو

روکش صندلی پارچه ای بین مشتریان ما طرفداران بسیاری دارد و از جنس پارچه های کتان یا مخمل هستند. ساختار روکش های پارچه ای صندلی های خودرو تقریبا مناسب انواع خودروها میباشد و در مدت زمان طولانی می‌توانند حالت همیشگی خود را حفظ کنند؛ در نتیجه، هنگام رانندگی، احساس ناراحتی نخواهید داشت.

تنوع بالا در طرح و رنگ، قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه در فروشگاه دیجی اسپرت ، عدم تعریق در طول رانندگی، مقاوت بالا در برابر ساییدگی و خراش برخی از مزایای خرید روکش های پارچه ای صندلی خودرو هستند. اما در کنار این مزایا، از بین رفتن رنگ پارچه در اثر تابش مستقیم آفتاب، پارگی در اثر برخورد با اشیای تیز و ماندگاری بالای لکه های کثیف از جمله معایب پارچه ها هستند.

روکش چرمی صندلی های خودرو

اگر بین خرید روکش پارچه ای یا چرمی برای صندلی خودروی خود شک دارید، توجه شما را به مزایا و معایب روکش های چرمی که جذابیت خاصی نیز دارند، جلب می‌کنیم. برخی از مزایا و معایب استفاده از روکش چرمی به شرح زیر میباشد:

  • مزایا: ظاهری شیک و زیبا در فضای داخلی خودرو، تغییر نکردن رنگ روکش های چرمی در طول زمان، پاک شدن لکه‌ها به راحتی و با استفاده از اسپری‌های مخصوص و..
  • معایب: جذب سریع گرما و داغ شدن سطح رویی روکش های چرمی، تعریق بدن در طول رانندگی، احتمال بالای ترک خوردن لایه چرمی در صورت گرمای بالا، مقاومت کمتر در برابر خراش و ساییدگی.

خرید انواع کفپوش ماشین

کفپوش های سه بعدی، 5 بعدی، کفپوش یکپارچه، کفپوش تارا، کفپوش H30 کراس و کفپوش صندوق از جمله کفپوش هایی هستند که می‌توانید برای خودروهای خارجی و داخلی در فروشگاه لوازم جانبی خودرو دیجی اسپرت پیدا کنید. خیلی از مشتری ها قبل از خرید از ما می‌پرسند که بهترین نوع کفپوش ها برای خرید کدام است؟

برای اینکه کفپوش مناسبی را برای خودروی خود خریداری نمایید، چند فاکتور نظیر وضعیت کف خودرو و تجربه خود از استفاده از انواع کفپوش ها را باید در نظر بگیرید. در صورتی که کف خودرو موکت شده است، هر جنس و متریالی از کفپوش ها را می‌توانید برای کف خودرو استفاده کنید؛ چرا که کف آن بدون هیچ تغییری در ساختار و الگو، مناسب هر کفپوشی می‌باشد. اما اگر کفپوش خودروی شما به صورت سرتاسری قرار گرفته است، پیشنهاد ما به شما خرید کفپوش سه بعدی یا کفپوش پنج بعدی از فروشگاه دیجی اسپرت میباشد که ظاهر بسیار شکیل تری هم دارند.

محصولات متنوع لوازم جانبی خودرو در فروشگاه دیجی اسپرت

به محض ورود به فروشگاه لوازم جانبی خودرو دیجی اسپرت با تنوع گسترده‌ای از انواع کفپوش ها و روکش های صندلی خودرو حتی لوازم صوتی خودرو روبه رو خواهید شد! فروشگاه دیجی اسپرت این افتخار را دارد تا انواع و اقسام لوازم جانبی خودرو از جمله رودری پراید را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت ها، پشتیبانی عالی و ارسال سریع به دست مشتریان برساند. از انواع لوازم جانبی خودروهای داخلی گرفته تا خودروهای خارجی، شما میتوانید هر آنچه که نیاز دارید را در سایت ما ببینید و بهترین ها را انتخاب کنید.

دیجی اسپرت یک مرجع کاملا امن و معتبر برای تهیه و تامین تجهیزات جانبی خودروهاست که تمام تلاش خود را جهت سهولت خرید مشتریان خود کرده است. ما تمام محصولات خود را بدون واسطه و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به دست مشتری ها در سراسر ایران می‌رسانیم و ارسال سریع کالاهای خریداری شده از خدمات متمایز و ویژه دیجی اسپرت به شمار می‌رود. برخی از پرفروش‌ترین محصولات فروشگاه لوازم جانبی خودرو دیجی اسپرت که میتوانید از ما تهیه کنید، عبارتند از:

  • کفپوش سه بعدی
  • کفپوش پنج بعدی
  • کفپوش لاستیکی
  • کفپوش یکپارچه
  • پخش دکلس کاروزریا
  • انواع روکش های چرمی و پارچه ای صندلی خودرو
  • چادر سمند، سورن، پژو 206

کلام پایانی

اگر به دنبال خرید لوازم جانبی برای خودروی خود از یک منبع معتبر به صورت اینترنتی هستید، فروشگاه دیجی اسپرت با عرضه انواع روکش ها و کفپوش های خودرو همراه شماست. دیجی اسپرت با سرعت بالا در ارسال و تحویل کالاهای مشتریان، این افتخار را دارد تا بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهد. در صورتی که نیاز به تجهیزات جانبی خودرو با قیمت عالی و بدون واسطه هستید، تجربه خرید از فروشگاه لوازم جانبی خودرو دیجی اسپرت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دکمه بازگشت به بالا