اقتصادیکسب و کار برتر

مشخصات ، قیمت و تجهیزات کمپر مسافرتی

با وجود تعطیلات، ما اغلب می خواهیم در یک سفر باشیم. البته مشخص است که قیمت یک کمپر مسافرتی یا اجاره این وسایل نقلیه بسیار بالاست. به طور معمول، این کمپ های توریستی گران هستند و برای عموم غیرقابل دسترس هستند. شاید محبوب ترین نوع کمپینگ کمپینگ مسافرتی باشد. کمپروان یا کاروان نوعی وسیله نقلیه مسافرتی است که به شما امکان خواب و استراحت و همچنین حمل و نقل افراد را می دهد. این امکانات سفری راحت و لذت بخش را برای مسافران تضمین می کند.

خرید کمپر مسافرتی دست دوم |خرید ون کمپر

امکانات رفاهی ون مسافرتی

در داخل کمپ ها امکانات منحصر به فرد و جامعی وجود دارد که به طور کامل نیازهای افراد را در طول سفر برآورده می کند. علاوه بر این، کمپینگ ها دیگر نیازی به برپایی کمپ و چادر ندارند. شاید اولین دلیل برای ارتباط مجدد با طبیعت یک سفر کمپینگ باشد. به طور کلی خودروهایی که در ایران برای کمپینگ استفاده می شوند فیات دوکاتو، تویوتا، پاترول و امثال آن هستند، تجهیزات داخل تریلر به صورت دائمی نصب می شوند و برخلاف تریلرهایی که نیاز به جداسازی و نصب جداگانه دارند، کمپرها نیازمند زمان و تلاش هستند. کمتر نیاز دارند.

چه لوازمی در وانت های کمپر نصب می شوند؟

کمپینگ های توریستی اغلب تجهیزات و فضای داخلی متنوعی برای پیاده روی و کمپینگ دارند. این امکانات و خدمات به شما کمک می کند در مکان های مختلف زندگی کنید. و به راحتی از زندگی طبیعی لذت ببرید در اینجا لیستی از برخی از تجهیزات و لوازمی که معمولاً در سفرهای کمپینگ یافت می شوند آورده شده است.

• تخت و اتاق خواب

• آشپزخانه و غذا

• یخچال یا فریزر برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی

• اجاق گاز یا مایکروویو برای پخت و پز

• بشقاب و لوازم جانبی برای آشپزی و آشپزخانه

• میز و صندلی ناهارخوری

• حمام و توالت

• گرمایش و سرمایش

• نور و برق، به عنوان مثال: لامپ ها و فانوس ها و منابع برق از باتری ها یا ژنراتورها.

• تجهیزات اضافی، مانند: تلویزیون، رادیو یا سایر وسایل الکترونیکی برای سرگرمی در طول سفر

هزینه ون کمپر مسافرتی

تولید خودروهای فرسوده در ایران مرسوم نیست و بیشتر این خودروها از کشورهای دیگر به ایران وارد می شوند. برخی افراد با کمی خلاقیت و تجهیزات مناسب خودروی معمولی را به یک تریلر مسافرتی تبدیل می کنند. کمپروان ها بسیار گران هستند و علاوه بر پرداخت هزینه های زیادی، هزینه زیادی برای شما دارند. اگر ماشین خوبی دارید، باید کمپینگ را نیز به آن اضافه کنید. با این حال، شما نمی توانید این کار را خودتان انجام دهید، بنابراین باید آن را به متخصصان بسپارید.

علاوه بر این، هزینه های نگهداری آن نیز بالاست. سیستم تصفیه آب نیاز به تعویض دارد و منبع فاضلاب به طور مداوم جریان می یابد. یک سیستم منبع تغذیه نیز در داخل کاروان مورد نیاز است. همچنین برای پردازش و استفاده از وسایل الکترونیکی به برق شهری نیاز دارید.

حرف آخر

مواردی مانند اضافه کردن تجهیزات به یک کامیون یا ماشین معمولی به هزینه اولیه می افزاید. به همین دلیل، در حالی که بسیاری دوست دارند در یک ون زندگی کنند، تعداد کمی می توانند آن را بخرند. بنابراین گزینه دیگری نیز ارائه می شود که اجاره خودرو است.

دکمه بازگشت به بالا