خبرهای کلیکسب و کار برتر

زندگینامه و بیوگرافی ناصر غلامی هوجقان

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در محله ذوالفقاری جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات است.

تاریخچه کار نصیر غلامی هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان ناجی غریق به عضویت هلال احمر تبریز درآمد و با گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی فعالیت خود را آغاز کرد. در همان زمان، او در صنعت اطلاعات کار می کرد و برای نجات جان قربانیان عجله داشت. وی سابقه کمک و نجات افراد بی شماری را در زلزله های بم، ورزقان و آذرشهر دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از فعال ترین خبرنگاران در حوزه های رویدادی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی فرهنگی و … است. ناصر غلامی حجقان تجربه همکاری با پایگاه های خبری مانند خبر روز، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، درخور و روزنامه کیمیا ایرانیان را دارد.

او همچنین گزارش های متعددی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نوشته است، از جمله گورستان مرموز و عجیب در تبریز، کوه های مریخی (دئولر بازاری) در سیوان، جاذبه طبیعی ناشناخته، کوه های مریخی تبریز. با جاذبه های طبیعی ناشناخته آن، آرامگاه و حرم پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (خورشید خون) خوی، اسرار ناشناخته عمارت پیرآباد ایلخچی و… آشنا شوید.

همکاری در اطفای حریق و شرایط اضطراری

سه دوره داوطلبی، تکمیلی و ویژه آتش نشانی را گذراند و چندین بار در عملیات اطفای حریق مانند شادباش، تبریز و دیزل آباد تبریز کمک کرد. نصیر گلمی همچنین دوره پیشرفته CPR را گذرانده و مجاز به صحبت در مواقع اورژانسی و ارائه خدمات و مراقبت های پیش بیمارستانی به بیماران در بیمارستان شهید مدنی تبریز از طریق آمبولانس های مسلی تبریز می باشد.

ناصر غلامی به مدت دو سال به عنوان مسئول اطلاع رسانی و رابط خبری کمیته گردشگری ورزشی استان اردبیل مشغول به کار بوده و اخیراً به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، مسئول روابط عمومی و روابط عمومی شین کیو کشین منصوب شده است. هو کونگ فو یک مقام دولتی است

روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد

در زمستان 1402 با صدور حکمی از سوی رضا اکبری عدلی نماینده سنت شین کیوکوشین در منطقه آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به سمت مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته آذربایجان شرقی منصوب شد. منطقه . بر این اساس ناصر غلامی هجقان با حضور در جمع رضا اکبری عدلی نماینده سنت شین کیوکوشین در آذربایجان شرقی ضمن دریافت پیام رسما کار خود را آغاز کرد.

در این حکم آمده است: جناب آقای نصیر غلامی هوجقان، با توجه به سوابق همکاری، فعالیت های ارزنده و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. . . یک سال از تاریخ ذکر شده در بالا. امید است در پرتو عزت و سلامتی و حضور و نفوذ مستمر آن بزرگوار و عزیز در راستای گسترش روش و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش، موفقیت و توفیق روزافزون جنابعالی را خواستاریم. . .

دکمه بازگشت به بالا