اقتصادیکسب و کار برتر

آشنایی با محصولات تولیدی شرکت مهندسی بهینه آب

آشنایی با شرکت بهینه آب

شرکت بهینه آب از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تولید، طراحی و ساخت مخزن های آب شروع کرد است. این شرکت با بهره گیری از آخرین استاندارد های ساختی در ساخت و طراحی مخزن های خود یکی از برترین شرکت های فعال در این حوزه کاری شده است. شرکت بهینه آب با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، بهترین و با کیفیت ترین مخازن ایران را برای هر گونه استفاده ای تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خدمات شرکت بهینه آب

از خدمات شرکت بهینه آب ساخت انواع مخزن های آب، مخزن گالوانیزه، مخزن استیل، مخزن تحت فشار، مخزن حمل سوخت و مواد نفتی، مخزن آب هوایی، مخزن سقف ثابت و سقف متحرک، مخزن آب آتش نشانی می باشد. تمامی مخازن این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی، بهترین کیفیت و بالاترین سطح ایمنی ساخته می شود.

ویژگی های شرکت تانک

اصلی ترین ویژگی های شرکت تانک استفاده از آخرین دستگاه های ساخت برای تمامی مخازن می باشد. از دیگر نقاط قوت این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا برای ساخت مخزن
  • استفاده از پرسنل مجرب و متخصص در ساخت مخزن
  • محاسبه میزان تنش وارده به مخازن قبل از ساخت
  • تست و آنالیز مخازن غیر مخرب قبل از ساخت
  • آزمایشگاه سنجش اولیه برای تست مواد اولیه و تست کیفیت آن
  • سیستم کنترل پروژه و ارائه زمان بندی دقیق برای مشتریان
  • تست و آنالیز مخازن غیر مخرب

شعار شرکت بهینه آب

شعار شرکت بهینه آب “ساخت مخزن تخصص ماست” می باشد. این شرکت با توجه به پیشینه ی طلایی خود در زمینه ساخت و طراحی مخزن، معنی این شعار را به طور کامل و دقیق اجرا کرده و به آن پایبند می باشد.

ساخت و طراحی مخزن آب

با توجه به مشکل کم بود آب در بسیاری از نقاط کشور، طراحی و ساخت مخزن آب امری بسیار مهم می باشد که شرکت تانک با علم کامل از این امر ساخت این مخزن را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. تانکر های آب کاربرد های بسیار متنوعی دارند که اصلی ترین آن آب رسانی به مناطق کم آب یا شهرک های مسکونی می‎باشد. مخزن های آب دارای مزایای بسیاری می باشند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

1.      قیمت مناسب مخزن آب

یکی از اصلی ترین ویژگی های مخازن آب قیمت مناسب آن است، که نسبت به کارایی و طول عمر بالای آن بسیار پایین می باشد.

2.      تنوع بالای تانکر های آب

تنوع بالای مخزن های آب این امکان را به شما  می دهد تا در هر موقعیت و مکان مد نظر خود یک تانکر آب داشته باشید.

3.      بهداشت مخزن آب

مخازن آب به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که هیچ گونه تغییری در طعم و مزه آب ایجاد نکرده و آبی سالم و تمیز را در اختیار شما قرار می دهد.

4.      کاربرد آسان

مخازن آب به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به راحت ترین شکل ممکن بتوانید از آنها استفاده کنید.

5.      طول عمر بالا

مخازن آب با توجه به حساسیت کاری که دارند به گونه ای ساخته می شوند که در برابر بدترین شرایط آب و هوایی ممکن نیز مقاومت دارند.

آموزش سفارش از شرکت تانک

سفارش ساخت مخزن از شرکت تانک راه های متنوعی دارد که در ادامه آن ها را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد. شما برای خرید و مشاوره می توانید از تماس، ایمیل و به صورت حضوری سفارش خود را ثبت و خریداری کنید.

کاربرد مخازن ساخته شده در بهینه آب

همانطور که در ابتدا گفته شد این شرکت تمامی مخازن آب، مخزن گالوانیزه، مخزن استیل، مخزن تحت فشار، مخزن حمل سوخت و مواد نفتی، مخزن آب هوایی، مخزن سقف ثابت و سقف متحرک و مخزن آب آتش نشانی با بالاترین کیفیت و به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان قرار می دهد. در ادامه به کاربرد هر یک از این مخازن می پردازیم.

مخزن آتش نشانی

مخزن آب آتش نشانی یکی از مورد نیازترین مخزن ها هم در ساختمان ها و هم در صنعت می باشد. این مخزن دارای یک ورودی برای دریافت و ذخیره آب می باشد و یک خروجی برای آب رسانی به لوله های آب آتش نشانی می باشد.

مخزن حمل سوخت و مواد نفتی

مخزن حمل سوخت و مواد نفتی همانطور که از نامش پیداست برای حمل مواد قابل اشتعال و سوختی استفاده می شود. این مخزن ها به گونه ای طراحی می شوند که هیچ گونه تغییر دمایی در آنها صورت نگیرد.

مخزن فلزی و گالوانیزه

مخزن های ساخته شده از فلز گالوانیزه برای حفظ و نگهداری آب های قابل شرب و آب های غیر شرب استفاده می شود. در اصل نام دیگر این مخزن فلزی می باشد.

مخزن تحت فشار

مخازن تحت فشار بیشتر برای ذخیره سیالاتی با فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرند. این مخازن در دو شکل بیضی و کروی تولید و ساخته می شود.

مخزن آب هوایی

مخزن آب هوایی برای آب رسانی به مناطق کم آب، شهرک های مسکونی و شهرک های صنعتی استفاده می شود. ارتفاع این مخازن اغلب به 50 متر نیز می رسد. دلیل این ارتفاع زیاد تاثیر جاذبه برای آب رسانی به مناطقی با وسعت زیاد می باشد.

مخزن سقف ثابت

مخزن های ذخیره سقف ثابت از فولاد ساخته می شوند. از مخازن سقف ثابت برای طراحی و ساخت مخزن ذخیره سوخت و مخزن سقف متحرک استفاده می شود. از این مخازن برای ذخیره سیالاتی با فشار بخار کم، سیالاتی که اشتعال پذیری بالا دارند و موادی که حفظ درصد خلوص آنها بسیار مهم باشد استفاده می شود.

سقف متحرک یا شناور

مخزن های سقف متحرک ظاهری استوانه ای دارند اما سقف آنها به میزان ماده سیال موجود در آن جابه جا می شود. این مخازن به دو دسته مخزن سقف شناور داخلی و خارجی تقسیم می شود. مخزن های سقف داخلی ترکیبی از مخزن سقف ثابت و سقف متحرک می باشند و سیالات داخلی آن درصد تخریب بسیار کمتری دارند. از مخزن سقف شناور برای ذخیره سیالاتی که درصد تبخیر بالا دارند استفاده می شود.

مخزن پلی اتیلن

مخزن های پلی اتیلن یا پلاستیکی، یکی از پرکاربردترین مدل مخازن می باشد. از این مخازن به عنوان مخزن ذخیره آب، مخزن گلخانه ای، مخزن های ساختمانی و در بسیاری از موارد استفاده می شود. یکی از اصلی ترین ویژگی های مخزن های پلاستیکی طول عمر و حمل آسان آن ها می باشد.

سخن پایانی:

شرکت تانک با سابقه درخشان در زمینه ساخت و طراحی مخازن آب، بهترین و با کیفیت ترین مخازن را برای هر گونه استفاده ای به شما ارائه می دهد. این شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص، مخازن خود را با بالاترین سطح ایمنی و کیفیت تولید می کند. اگر به دنبال مخزن آب با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، شرکت تانک بهترین انتخاب برای شما است. “برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.”

راه های ارتباط با ما:

  • آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان ویلا، کوچه خسرو، پلاک 24
  • موبایل: 09122371960
  • تلفن:88314565-021
  • ایمیل: Info@tanks.ir
  • آدرس وبسایت: https://tanks.ir
دکمه بازگشت به بالا