اقتصادیکسب و کار برتر

راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان به صورت اینترنتی

اگر شما خودروی چینی دارید حتماً هنگام خرید لوازم یدکی با قطعات غیر اصل و یا کمیاب بودن قطعات مواجه شده‌اید. اگر که تولید این خودروها متوقف شده باشد، این مشکل دوچندان می شود (مثل برندهای لیفان، برلیانس، تیوولی و …). حتماً تا حالا برای خرید لوازم یدکی به بازار مراجعه کرده‌اید و اگر خودروهای غیرایرانی داشته باشید حتی اگر در شهرهای بزرگی مثل تهران، شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان هم که باشید برای پیدا کردن بعضی از قطعات باید وقت زیادی را صرف کنید. تاشاید بتوانید آن قطعه را باکیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید.

در چهار سال گذشته متأسفانه قیمت خودرو جهش چندین برابری را تجربه کرده است و به دنبال آن قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو رشد زیادی را داشته . هرچند تو این روزها کمی از سرعت افزایش قیمت خودرو کاسته شده اما با توجه به درخواست بالای قطعات به‌خصوص در خودروهای کارکرده این روند همچنان رو به افزایش. است.

از یک طرف گرانی و از طرف دیگر پشتیبانی نکردن واردکنندگان خودرو سبب شده تا فروشندگان غیرمتخصص قطعات در بازار به‌صورت قارچ‌گونه اضافه شوند. برای  نمونه می شود به برند شرکت لیفان اشاره کرد که با وجود تیراژ بسیار بالا خودروهای لیفان ۶۲۰ و لیفان x60، اما کرمان موتور  در تأمین قطعات اصلی بسیار ضعیف عمل کرد.

 اینجا پنج نکته مهم در خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان رو یادآوری می‌کنیم  تا بتوانید یک قطعه مناسب با عمر بالا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اینترنت خریداری کنید. اگر قصد خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان 620 با مناسب‌ترین قیمت را دارید کافی است به وب‌سایت یا پیج اینستاگرام چین یدک که به صورت تخصصی مشاوره و فروش قطعات لیفان 620 و ایکس 60 رو انجام میده مراجعه کنید تا با ارسال رایگان این قطعات را دریافت کنید.

5 نکته برای خرید لوازم یدکی لیفان

  1. شناخت کامل نسبت به خودرو

اولین کار این است که شناخت کلی نسبت به خودرو خودمون داشته باشیم و مواردی همچون مدل دقیق و سال ساخت خودرو، نوع گیربکس، حجم موتور و از این ‌قبیل مواردی که می‌تونه در انتخاب قطعه مؤثر باشد را بدانید. البته مشاوران چین یدک قبل از خرید شما را در این مورد راهنمایی می‌کنند تا انتخاب اشتباه صورت نگیرد.

  1. شناخت کامل نسبت به شخص فروشنده

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد با توجه حجم بالای تقاضا تو این بازار افراد سودجو نیز در این بازار ورود کرده و باعث بی‌اعتمادی شده است. حتماً قبل از ثبت سفارش، پیج اینستاگرام و وب‌سایت فروشنده را چک کنید و مطمئن بشید که فرد فروشنده از تخصص‌های لازم برخور داره. بعد از اطمینان از تخصص فروشنده باید نسبت به تعهد او هم  اطمینان حاصل کنید و یکی از راه‌های سریع و ساده در این زمینه بررسی نظرات مشتریان در وب‌سایت یا پیج فروشنده است. شما از این طریق می‌تواند متوجه بشید که فروشنده به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کرده یا نه.

  1. تضمین‌های لازم

بعد از اینکه نسبت به خودرو، مکان و شخص فروشنده اطمینان حاصل کردید، حالا نوبت این است که آیا خود قطعه هم از ضمانت‌های لازم برخوردار است یا خیر. خیلی از قطعات یدکی از حساسیت‌های بالایی برخوردار هستند و ممکن است در حین ارسال دچار مشکل بشن یا حتی پس از کارکرد بسیار پایین نتواند بازدهی لازم را داشته باشد. پس ضمانت سالم بودن قطعه بعد از خرید یک امر حیاتی تو زمان خرید لازم یدکی اینترنتیه که چین یدک و لیفان لیفان 620 ضمانت تعویض کالا را برای همه عزیزان فراهم نموده تا بتوانید با خیال راحت خرید خودتون رو  انجام بدید. وب‌سایت‌های فروشگاهی زیادی برای خرید لوازم یدکی لیفان x60 و سایر برندهای خودرو چینی  وجود دارند که می‌توانید با بررسی همه‌جانبه، یکی از آنها را انتخاب نمایید.

  1. انتخاب نوع قطعه

همیشه در بازار لوازم یدکی، کیفیت های مختلفی وجود دارند اما این شما هستید که باید متناسب با قسمتی از خودرو که خراب شده است یک انتخاب مناسب داشته باشید. البته قبل از خرید مشاوران چین یدک شما را به طور کامل راهنمایی می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اما بد نیست قبل از خرید با چند اصطلاح آشنا بشید عموماً چند نوع قطعه تو بازار وجود دارد: اورجینال، شرکتی یا وارداتی، فابریک، های کپی و.. که هرکدام از آنها می‌تونه کار شما را راه بندازه اما باید متناسب با نیاز و نظر مشاور بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به عنوان مثال قطعات اورجینال توسط شرکت سازنده خودرو ساخته شده و لوگوی شرکت هم بر روی آنها حک می‌شود. قیمت این قطعات نسبت به لوازم یدکی دیگه، گران‌تر ولی بالاترین کیفیت را هم دارند. قطعات یدکی شرکتی به این معناست که شرکت اصلی این قطعات را تأیید کرده است. قطعات شرکتی نسبت به لوازم یدکی اورجینال قیمت و کیفیت پایین‌تری دارند. اما قابل‌قبول هستند و استفاده از آنها به‌احتمال زیاد مشکلی برای خودرو به وجود نمی‌آورد. اما قطعات یدکی وارداتی توسط شرکت‌های ثالث تولید و طراحی شده و نسبت به دو مورد قبل از کیفیت و قیمت پایین‌تری برخوردار است. به‌اصطلاح عامیانه کار راه بنداز هستند اما نباید در قسمت های حساس خودرو به کار برده شوند.

  1. هزینه جانبی بعد از خرید

خیلی از مواقع در حین خرید قیمتی که به شما اعلام می‌شود قیمت اولیه قطعه هست و زمان نهایی کردن خرید فروشنده هزینه‌های دیگری را نیز به قیمت اولیه اضافه می‌کند. این هزینه‌ها می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله هزینه های ارسال، مالیات و … باشد که در ابتدا به شما اعلام نشده.

در این مقاله  شما را با 5 نکته مهم برای انتخاب لوازم یدکی لیفان آشنا کردیم. پیشنهاد ما خرید از سایت chenyadak.ir می باشد. این سایت بدلیل داشتن مشاورین مجرب، قیمت مناسب و ضمانت کالا مورد مناسبی برای خرید می باشد و می تواند خیال شما را بابت خرید آسوده کند.

دکمه بازگشت به بالا