خبرهای کلیکسب و کار برتر

مشخصات قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358

قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 از سری محصولاتی است که به راحتی می توان ان را در مسافرت و تفریح با خود به همراه داشت. این محصول دارای طول عمر بالا می باشد و با داشتن وزن کمی که دارد شامل حمل آسان نیز می شود. بنابراین می توان آن را به حالت تاشو در بسته بندی با خود به همراه داشت و در صورت مناسب بودن شرایط به نصب آن اقدام کرد. بدنه قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 دارای دریچه هایی برای اتصال به پمپ باد می باشد که با این کار در زمان کم باد مورد نیاز برای پر کردن بدنه وارد آن می شود. این دریچه ها دارای سوپاپ می باشند تا باد از آن تخلیه نشده و بتوان برای مدت زمان طولانی ساختار قایق بادی را ثابت نگه داشت.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

برای داشتن تعادل لازم در هنگام قرار گیری بر روی سطح آب  های آرام و جلوگیری از واژگونی محصول به داخل آب اهرم هایی در کناره محصول قرار دارد که می توان بر روی سطح آب بهترین موقعیت را به دست آورد. از این رو ساختار بدنه و طراحی قایق بادی به گونه ای شکل رفته است که برای استفاده توسط تمامی افراد سازگاری دارد و دچار مشکل نمی شود. این محصول برای استفاده دو بزرگسال و یک کودک در نظر گرفته شده است و جادار و بزرگ است. برای خرید قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی طرح قارچ در آب بر |استخر بادی طرح قارچ در اراک

نقد و بررسی قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358

قایق بادی سه نفره این قایق مناسب شما و دو دوست یا برادر و خواهر و خانواده برای لذت بردن از آب است تمام قایق با سه اتاق هوا از جمله اتاق های کمکی داخلی در داخل بدنه اصلی ساخته شده است هنگامی که شما آماده برای رفتن می شوید می توانید پارو خود را در داخل قفل دوبل که در دو طرف قایق نصب شده قرار داده و این امر پارو زدن را برای شما آسان تر می کند شما به راحتی می توانید با این قایق در دریاچه و استخر و در امتداد یک رودخانه از آن استفاده کنید

این قایق دارای دو عدد پارو فرانسوی و یک عدد پمپ دستی است که هنگام فروش به خریدار تعلق می گیرد دارای طناب نجات و یک عدد جای دست جوش خورده در سمت جلوی قایق که هم برای لم دادن و دسته را گرفتن و راحتی بیشتر و هم برای بیرون کشیدن بهتر قایق از آب به کار برده شده است دارای سه محفظه است که در صورت خالی شدن یکی از محفظه ها به علت پر بودن اتاقک های دیگر باز هم شناور بر روی آب باقی خواهد ماند این قایق از روکش پی وی سی که ضخامت آن را بالا می برد.

علاوه بر این الیاف داخلی آن بسیار مقاوم است این قایق دارای کف باد شونده و اتاق چند لایه و بدنه داخلی برای راحتی بیشتر می باشد این قایق دو نفره می باشد و تحمل وزن 95 کیلوگرم را دارد رنگ این محصول نارنجی است و اگرچه این قایق برای استفاده در استخر و طبیعت گردی می باشد و می توانید از آن در آبهای کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید دارای این قایق دارای طول:211 و عرض: 117 و ارتفاع: 41 سانتی متر متر دارای برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل است.

ویژگی های قایق بادی اینتکس مدل 58358 طرح اکسپلورر300 پرو

قایق بادی اینتکس مدل 58358 طرح اکسپلورر300 پرو یکی از اصلی ترین و بهترین محصولات بادی شرکت اینتکس بوده که با طراحی و ساختار منحصر به فردی که داشته می تواند نیاز های مشتریان را به صورت ویژه ای بر طرف سازد. این کالا محصولی جدید است که کیفیتی عالی به همراه قیمت فوق العاده ارزانی به همراه دارد و برای آب های آرام و آب هایی که کم کوج هستند بسیار مناسب است و می تواند نیاز شما را در این زمینه ها به خوبی بر طرف کند. از قایق بادی نارنجی رنگ اینتکس می توانید برای ماهی گیری نیز استفاده کنید که البته نکته جالب در مورد آن این است که این کالا با قیمت ارزان خود دارای پاروهای 130 سانتی متری با کیفیت بوده که بسیار کاربردی است.

 به علاوه وجود پمپ باد برای باد کردن این محصول نیز موجب شده تا در هر زمانی بدون مشکل آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید. این محصول از بدنه ضخیمی برخوردار بوده و همچنین علاوه بر به قیمت مقرون به صرفه خود، در این محصول از بهترین مواد ممکن استفاده شده است.

لازم به ذکر است رویه محصول از نوعPVC مات ساخته شده که در درون آن با ترکیبی از برزنت جهت مقاومت بیشتر بهره گرفته شده که البته خوشبختانه این قایق بادی نیز همانند بسیاری از محصولات رده بالا موجود در این شرکت، از دو محفظه باد اصلی برخوردار است که با توجه به این ویژگی در صورتی که یکی از محفظه های باد قایق دچار صدمه شود محفظه باد دیگر تعادل آن را حفظ می کند.

این قایق بادی قابل استفاده برای تمامی سنین است که در واقع مناسب برای 2 نفر بزرگسالان و 4 نفر کودکان بوده و می توان از آن در مکان های مختلف بخصوص در استخرها مورد استفاده قرار داد و تفریح مناسبی برای بزرگسالان و کودکان ایجاد نمود. این قایق ها برای تفریح، شادی و بالا بردن اعتماد به نفس در کودکان بسیار مناسب بوده و همچنین دارای قیمت مناسبی می باشد که می توانید آن را از طریق فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهید.

سایز و مشخصات

 نوع         تفریحی

 تحمل وزن              200 کیلو گرم

 طول       244 سانتی متر

 عرض     117 سانتی متر

 ارتفاع     36 سانتی متر

 جنس رویه              PVC طرح چرم

 جنس بخش کناری   PVC طرح چرم

 جنس کف                PVC دولایه بادی

 پمپ        دارد

 نوع پمپ دستی

 پارو        دارد

سایر ویژگی ها        وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم

 دارای سطح نشیمنگاه مواج

 دارای طناب نجات

دارای دو عدد پاروی پلاستیکی

اقلام همراه           برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دکمه بازگشت به بالا