اقتصادیکسب و کار برتر

برای هدیه روز ولنتاین چی بخریم؟

برای روز ولنتاین چه هدیه‌ای بخریم که متفاوت باشد؟ | کلی ایده برای روز عشق

ولنتاین یک روز خاص برای عاشقان است و همه سعی می‌کنند عشق خود را به بهترین شکل ممکن ابراز کنند. با نزدیک شدن به روز ولنتاین، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد، خرید هدایای ولنتاین از جمله خرید ساعت هابلوت عنکبوتی آبی است. مطمئنا همه دوست دارند برای این روز هدیه‌ای متفاوت، رمانتیک و البته مناسب بخرند. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از کادو ولنتاین برای پسر و کادو ولنتاین برای دختر را به شما ارائه دهیم تا سریع‌تر تصمیم بگیرید. در ادامه همراه وبلاگ زیرثانیه باشید.

تاریخچه ولنتاین؛ غم‌انگیز و آموزنده

شاید بسیاری از ما هم اطلاعی از تاریخچه ولنتاین نداشته باشیم. این می‌تواند طبیعی باشد اما اگر بدانیم روز ولنتاین چه تاریخ جذابی دارد شاید علاقه ما به این روز بیش از پیش شود. روایت کاملا دقیقی از تاریخچه ولنتاین در دست نیست اما در خیلی از سرگذشت‌ها می‌گویند چندین شهید مسیحی به نام ولنتاین وجود داشت. این روز ممکن است نام خود را از کشیشی گرفته باشد که در حدود سال 270 پس از میلاد توسط امپراتور کلودیوس دوم گوتیکوس به قتل رسید.

بر اساس افسانه‌ها، کشیش نامه‌ای را با عنوان « از طرف ولنتاین تو» به دختر زندانبانش که با او دوست شده بود و طبق برخی روایت‌ها آن دختر از نابینایی شفا یافته بود، فرستاد. منابع دیگر اعتقاد دارند که این اسقف قدیس ولنتاین ترنی بود که این تعطیلات برای او نامگذاری شد، اگرچه ممکن است این دو قدیس در واقع یک نفر بوده باشند. کسی چه می‌داند؟ یکی دیگر از افسانه های رایج بیان می کند که ولنتاین قدیس از دستورات امپراتور سرپیچی کرد و باعث می‌شد تا زوج مخفیانه ازدواج کنند تا شوهران خود را از جنگ نجات دهند. به همین دلیل است که روز جشن او با عشق همراه است.

کادو روز ولنتاین چی بخرم؟

با شنیدن بهترین کادو ولنتاین، اکثر افراد به یاد خرس عروسکی قرمز، شکلات قهوه‌ای تلخ یا سفید شیرین، گل رز پیچیده شده در زرورق طلایی یا براق می‌افتند. ولی این واقعیت که روز ولنتاین پر از خرس‌های عروسکی قرمز و شکلات است، نباید باعث شود که فکر کنید حتما باید همان هدیه را برای فردی که دوست دارید، بخرید. مثلا شاید این هدیه برای یک خانم 18 تا 25 ساله جالب و زیبا باشد، اما برای مرد بالای 35 سال چندان جذاب نباشد.

در ضمن، شما می‌توانید به کاربردی بودن کادو هم دقت کنید. یعنی با یک تیر دو نشان بزنید، هم یک کادو ولنتاین لاکچری و شیک بخرید و هم هدیه‌ای بخرید که همسر یا دوست شما بتواند از آن در زندگی روزمره استفاده کند. البته تمام این‌ها به سلیقه شما و پارتنرتان بستگی دارند. بنابراین در ادامه ما لیستی از هدایای متنوع و خاص برای ولنتاین را معرفی می‌کنیم.

انواع باکس شکلات برای کادو ولنتاین

باکس‌های متفاوتی از شکلات وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را به مناسبت ولنتاین تهیه کنیم. اما تقریبا تم رنگ همه آن‌ها از قرمز تشکیل شده است که باعث می‌شود یادآور عشق و شور باشد و زندگی.

1-باکس شکلات m&m

m&m یکی از برندهای معروف شکلات و اسمارتیز است که طعم بسیار خوشحال کننده و تازه‌ایی دارد. اگر مایل هستید که یک باکس شکلات m&m به محبوب‌تان ارایه دهید باید بگوییم انتخاب بسیار مناسبی انجام دادید. از شکلات فروشی‌ها می‌توانید بخواهید که در یک جعبه شیک و عاشقانه یک باکس شکلات m&m برای شما تهیه کنند.

2-باکس شکلات اسنیکرز

اسنیکرز این شکلات خوشمزه آمریکایی تولید شرکت مارس است، یکی از محبوب‌ترین شکلات‌های در سراسر جهان است که همه را شیفته خودش کرده. پس طبیعی است که ما در ولنتاین بخواهیم یک باکس شیک و آنتیک از آن را به همراه شکلات‌های همچون کیندر، مارس و کیت کت هدیه دهیم. اگر در باکس شکلات خودمان یک اسب تک شاخ هم برای کادو قرار دهیم یکی از خاص‌ترین باکس‌هایی می‌شود که می‌توانیم در ولنتاین به دیگران هدیه دهیم.

3- باکس دراژه

یک هدیه خاص ولنتاین باید نماد واقعی این روز باشد. نمادی از عشق از دوست داشتن و از صمیمیت. زیرثانیه محصولی را دارد که به راستی یک هدیه خاص است. هم خوشمزه است و هم زیبا و هم رنگارنگ. جعبه دراژه‌های رنگارنگ زیرثانیه همان هدیه‌ی خاصی است که می‌توانید برای ولنتاین امسال در نظر بگیرید. دراژه هم خوشمزگی شکلات را دارد و هم طعم خاص آجیل‌ها. بدیهی است که میکس این دو یک طعم درخشان و ماندگار خلق کند.

۴۰ ایده خرید کادو ولنتاین برای پسر و دختر

هانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، با نزدیک شدن به ولنتاین شاید از خود بپرسید ولنتاین چی بخرم؟ معمولا افراد برای کادو ولنتاین شکلات، عروسک‌های خرسی و گل رز قرمز خریداری می‌کنند، چرا که تم این روز قرمز است. انتخاب هدایای منحصر به فرد به ساختن خاطرات به یادماندنی در این روز کمک فراوانی می‌کند.

برای تهیه هدیه ولنتاین بهتر است علاوه بر توجه به ایده‌های جذاب، به سن و سلیقه فرد نیز توجه کنیم. می‌توانید برای این منظور از افراد خوش‌سلیقه خانواده نیز نظرخواهی کنید. در ادامه این مقاله تصمیم گرفتیم ۴۰ ایده هدیه ولنتاین را مورد بررسی قرار دهیم که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ادکلن مردانه

خرید ادکلنی خوشبو نیز می‌تواند بوی ماندگار عشق را تا ابد در ذهن شما حک ‌کند.

شکلات

خرید ساعت هابلوت کرنوگراف و شکلات ایده‌ خوبی برای کادو در روز ولنتاین است که به نوعی بیانگر شیرینی عشق و لحظات شیرین آن خواهد بود.

گوشواره

خرید گوشواره زیبا در کنار شکلات علاوه بر متفاوت کردن هدیه، دوام و ماندگاری آن را بیشتر می‌کند. اگر قصد دارید کادو ولنتاین برای دختر خریداری کنید، این کادو بهترین انتخاب است.

خرس عروسکی

یکی از بهترین روزها برای اهدای خرس عروسکی به فرد مورد علاقه‌تان روز ولنتاین است.

ساعت مچی

یکی از کادوهای مناسب در ولنتاین ساعت مچی مردانه و یا ساعت مچی زنانه است که می‌توان به عنوان کادو ولنتاین برای پسر یا دختر آن را تهیه کرد. خرید ساعت هابلوت کهکشانی یکی از بهترین کادوهایی است که می توان برای این روز خاص تهیه نمود. در واقع یکی از پرکاربردترین وسایلی که هر مردی را به وجد می‌آورد، ساعت یا مچ‌بند هوشمند است. این محصولات می‌توانند زندگی را بسیار ساده‌تر کنند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهند. ساعت‌های هوشمند در طرح‌های مختلف از بیضی تا دایره‌ای، مربعی و حتی نامتقارن در بازار موجود هستند. ویژگی‌های مختلف این ساعت‌ها می‌تواند در فعالیت‌های روزانه به همسر شما کمک کنند. بنابراین ساعت هوشمند یک هدیه ایده‌آل برای ولنتاین است.

شمع معطر

خرید شمع علی‌الخصوص از نوع معطر حسی عاشقانه و بویی به یادماندنی را برای روز ولنتاین شما رقم می‌زند.

فلاسک چای کوچک

می‌توان فلاسک چایی با کیفیت که ظرفیت حداقل سه لیوان قهوه یا چای را دارد، به عنوان هدیه ولنتاین برای هر فردی در نظر گرفت.

کوله پشتی برای پیاده‌روی و کوهنوردی

خرید کوله پشتی به عنوان هدیه نیز می‌تواند بهترین کادو برای افراد ورزشکار یا کسانی که به ورزش علاقه دارند، باشد.

جعبه‌ موسیقی

جعبه موسیقی که با کوک کردن آن، آهنگ آرامش‌بخشی پخش می‌شود، کادو ولنتاین لاکچری خواهد بود.

کیف پول

کیف پول نیز هدیه مناسبی برای هر جنسیتی در روز ولنتاین است و انواع ست هدیه کیف پول زنانه معمولا انتخاب بسیاری از آقایان برای هدیه ولن است.

سشوار

سشوار می‌تواند جزو بهترین کادو ولنتاین برای عروس باشد. چرا که می‌تواند از آن برای تکمیل سرویس آرایشی و بهداشتی خود استفاده کند.

شال و روسری

شال و روسری یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید هدیه ولنتاین در ایران است.

کراوات قرمز

کروات نیز مانند شال ایده جذابی برای هدیه ولنتاین است به خصوص اگر رنگ آن قرمز باشد.

پک کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست

استفاده از پک مراقبتی پوست یکی از بهترین انتخاب‌های هدیه ولنتاین برای خانم‌ها است.

ادکلن زنانه

خرید ادکلنی با رایحه‌ای طبق سلیقه خود، می‌تواند خانم‌ها را بسیار خوشحال کند.

جا کلیدی

خرید جاکلیدی به رنگ قرمز با طرح قلب نیز ایده جذابی برای هدیه ولنتاین است.

ماشین اصلاح صورت

اصلاح صورت آقایان جزو موارد ضروری در ایجاد ظاهری شیک برای آن‌ها است که کاربردی نیز خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا