اقتصادیکسب و کار برتر

نرده کابلی باکیفیت و ایمن را از کجا بخریم؟

نرده کابلی دقیقا همان حفاظی است که با تلفیق زیبایی و امنیت، در هر محیطی که بخواهید می‌توانید از آنها استفاده کنید. نرده کابلی یک سیستم پایدار و در عین حال شیک می‌باشد که از پایه‌های آهنی و کابل‌های فولادی تشکیل شده است. این نرده‌ها که با عنوان نرده بوکسلی نیز شناخته می‌شوند، می‌توانند در هر محیطی چه در نمای خارجی ساختمان‌ها و چه در فضای داخلی استفاده شوند و علاوه بر افزایش ایمنی سازه، ظاهری خاص و مدرن به محیط ببخشند.

 از جمله خاصیت‌های نرده کابلی این است که حالت ارتجاعی دارند و در صورت برخورد افراد، صدمه‌ای به کسی وارد نخواهد شد؛ اما از آنجا که همواره ریسک استفاده از حفاظ‌های امنیتی بالاست، بهترین تولید کننده و عرضه کننده برای خرید نرده کابلی کجاست؟ چگونه بهترین آنها را پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین‌های ساخت، عرضه و نصب انواع نرده‌ها و حفاظ‌ها بپردازیم.

چرا خرید نرده کابلی را پیشنهاد می‌کنیم؟

ایمنی بالا و کیفیت زیاد نرده کابلی که توسط آریس نرده عرضه و به فروش می‌رسند، از بهترین حفاظ‌هایی هستند که می‌توانید برای سازه‌های مسکونی و غیرمسکونی خریداری نمایید. نرده کابلی تراس و بالکن به ‌طور کلی به عنوان یک راه حفاظتی ایمن و شیک برای تراس و بالکن‌های واحدهای مسکونی و غیرمسکونی شناخته می‌شود. این نوع حفاظ از ترکیب پروفیل‌های آهنی یا استیل و کابل‌های گالوانیزه یا استیل ساخته می‌شود. مهمترین ویژگی‌های نرده کابلی تراس و بالکن آریس نرده را می‌توانید در جدول زیر ببینید:

ویژگی ها توضیحات
ایمنی نرده کابلی به خاطر برخورداری از کابل‌های محافظ، در صورت سقوط و برخورد افراد، صدمه ای به آنها وارد نمی‌کند و ایمنی بیشتری نسبت به نرده‌ استیل و سنگی دارند.
ظاهر شیک ظاهر ساده و شیک حفاظ کابلی تراس و بالکن باعث استقبال بیشتر طراحان در سبک معماری مینیمالیستی می‌شود. این نوع حفاظتی به طور گسترده در ساختمان‌های مختلف خصوصی و عمومی استفاده می‌شود.
قابلیت سفارشی‌سازی شرکت‌های تخصصی در طراحی و ساخت نرده کابلی ، امکان ساخت حفاظ کابلی سفارشی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. با خرید از آریس نرده می‌توانید طرح و مشخصات نرده کابلی تراس و بالکن خود را بر اساس نیازها و سلیقه خود سفارش دهید.
مقاومت در برابر محیط با توجه به استفاده از کابل‌های فولادی یا استیل و پروفیل‌های آهنی یا استیل، نرده کابلی تراس و بالکن مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مانند بارش باران، آب و هوای سرد و گرم دارد.
نگهداری آسان با توجه به ساختار ساده، نرده کابلی تراس و بالکن نگهداری آسانی دارد و نیاز به تعویض و تعمیر کمتری نسبت به نرده‌های دیگر دارد.

در نتیجه، استفاده از نرده کابلی تراس و بالکن نه تنها به دلیل ایمنی آن بلکه به دلیل ظاهر شیک، قابلیت سفارشی‌سازی، مقاومت در برابر محیط و نگهداری آسان، یک گزینه عالی برای حفاظت از تراس و بالکن‌ها به شمار میرود.

مراحل نصب نرده کابلی با آریس نرده

اگر شما خریداران محترم قصد دارید از حفاظ کابلی برای ساختمان خود استفاده نمایید، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمامی مراحل اجرا و نصب نرده کابلی باید توسط افراد و شرکت‌های متخصص و زبده در این زمینه به انجام برسند. اگر تصور می‌کنید که برای کاهش هزینه‌ها و قیمت نصب نرده‌ها می‌توانید از افراد غیرمتخصص و کم تجربه کمک بگیرید، مطمئن باشید که نرده‌ها از کیفیت و استحکام کافی برخوردار نخواهند بود و در جای درستی، محکم و بسته نمی‌شوند. اما در صورت خرید نرده کابلی و سایر حفاظ‌های ساختمان از آریس نرده، این اطمینان را به شما می‌دهیم که علاوه بر کیفیت بالای محصولات، تیم ما تمامی مراحل نصب را به بهترین شکل ممکن به انجام خواهند رساند.

ما تمامی هماهنگی‌های لازم را با شما خریداران محترم انجام می‌دهیم و با طراحی اصولی و ساخت نرده‌های ایمن، ماندگارترین و ایمن‌ترین کار را به شما تحویل خواهیم داد. روند کار آریس نرده به منظور نصب حفاظ کابلی، به صورت زیر خواهد بود:

  1. در اولین مرحله، اندازه برداری ابعاد و متراژ کار شروع می‌شود.
  2. در ادامه، مدل مناسب نرده را به شما پیشنهاد خواهیم داد تا بتوانید درباره آن تصمیم گیری نمایید.
  3. پروسه آماده سازی زیرسازی پروژه آغاز خواهد شد تا متناسب با مدل نرده و محدودیت‌های مکان، نصب نرده کابلی انجام گیرد.
  4. فرایند مونتاژ نهایی نرده‌ها، نصب پایه‌ها و اتصالات مهارکش کابل‌ها، در کارخانه تولیدی انجام می‌گیرند.
  5. محصول کامل شده متشکل از پایه‌های رنگ، شده و سوراخ کاری شده همراه کابل‌ها و اتصالات نرده که برای نصب آماده است، به محل مورد نظر ارسال خواهند شد.

از طریق همکاری با یک تیم مجرب و متخصص، مطمئن خواهید بود که تمام اتصالات و کشش کابل‌ها توسط بهترین دستگاه‌ها و تکنسین‌ها به انجام خواهند رسید.

قیمت حفاظ کابلی چگونه است؟

قیمت نرده کابلی بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • متراژ و ارتفاع کل نرده کابلی: ابعاد فیزیکی حفاظ کابلی تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد.
  • جنس متریال و سیم بکسل‌ها: سیم‌های نرده ممکن است از جنس استیل ضدزنگ، فولاد یا گالوانیزه باشند. قیمت استیل ضدزنگ معمولا بیشتر است.
  • ضخامت کابل‌ها و سیم‌ها: ضخامت مواد مصرفی نیز بر قیمت تاثیرگذار است.
  • نوع پایه‌ها و دستگیره‌ها: نوع و جنس پایه‌ها و دستگیره‌ها نیز در تعیین قیمت نقش دارد. استفاده از پایه‌های آهنی معمولا ارزان‌تر از پایه‌های استیل است.
  • اتصالات مصرفی و یراق ‌آلات: کیفیت و نوع یراق ‌آلات نرده کابلی نیز تاثیرگذار است. یراق مهارکش به‌عنوان مهم‌ترین قطعه در نرده کابلی شناخته می‌شود که از جنس آهنی یا استیل ساخته می‌شود و ممکن است داخل پایه یا خارج پایه قرار بگیرد.

نرده کابلی ایمن و باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

تولید و نصب نرده‌های کابلی یک فرایند تخصصی است که تمامی مراحل از طراحی سیستم‌ها و متعلقات نرده کابلی تا انجام عملیات تراشکاری و آبکاری اتصالات در شرکت آریس نرده، با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن و جدیدترین فناوری‌ها، توسط مهندسان و تکنسین‌های با تجربه انجام می‌شود. ما در آریس به دنبال ارائه کیفیت بالا و طراحی کارآمد در تمامی مدل‌های نرده کابلی با در نظر گرفتن کمترین هزینه برای مشتریان عزیز هستیم.

تولید انواع پایه‌های فلزی برای نگهداری کابل و اتصالات نرده کابلی از ورق‌های فولادی و استیل در اشکال ال و بال به همراه انجام رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک به‌منظور افزایش طول عمر پایه‌ها و اتصالات در کارگاه تخصصی رنگ، و نصب حرفه‌ای و سازگار با محیط مکان‌های نصب نرده‌ شیشه ای توسط نیروهای ماهر صورت می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا