خبرهای کلیکسب و کار برتر

آموزش صفر تا صد اینستاگرام برای جذب فالوور

ساختن یک پیج اینستاگرام و از صفر شروع کردن کار سختی است، مگر نه؟ فالوور از کجا بیاوریم؟ اصلاً به جز ده بیست نفری که اطرافمون هستند، کس دیگری هم پیدا می شود که پست های ما را لایک کند؟ خوشبختانه دیگر دورۀ ربات های افزایش فالوور و لایک بگیر، تمام شده. 🙂 بگذارید خیالتان را راحت کنیم…این ربات ها فقط عدد فالوورها یا لایک هایتان را زیاد می کنند و هیج نفعی برای شما ندارند!

الگوریتم |بیوگرافی

شما باید به دنبال راهی برای بدست آوردن فالوورهای ارزشمند باشید، فالوورهایی که در طولانی مدت به درد شما یا کسب و کارتان بخورند. وگرنه فالوور خریدن هیچ کاری ندارد. اصلاً 1 میلیون فالوور بخرید. با استفاده از خدمات خرید فالوور واقعی لایک زن ، می توانید در مدت زمان کم به نتایج قابل توجهی دست یابید . وقتی نه لایک کنند، نه کامنت بگذارند نه خرید کنند و نه اصلاً واقعی باشند، به چه درد شما می خورند؟ پس ادامه مقاله را با دقت بخوانید. چون قرار است یاد بگیرید که چطور در عرض 1 ماه به 300 هزار فالوور برسید.

در ویدیو زیر، سعید رهبری، سیر تا پیاز افزایش فالوور و رسیدن به 300 هزار مخاطب را به شما توضیح می دهد. افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان بیایید به اینستاگرام به چشم یک بازی نگاه کنیم. برای برنده شدن در آن، باید طبق قوانین بازی کنید. ما قرار است در این مقاله، شما را با فوت و فن این بازی آشنا کنیم. اگر قدم به قدم با ما پیش بیایید و این 3 اصل را رعایت کنید، می توانید در کمترین زمان ممکن به هزاران فالوور برسید. برای چند لحظه، از بازی بیرون بیایید و از بالا به قضیه نگاه کنید. حالا به این سوال پاسخ دهید.

آدم ها چرا شما را دنبال می کنند؟ اصلاً خود شما چه یک سری پیج ها را فالو می کنید؟ به خاطر اینکه از پست و استوری های آن پیج خوشمان می آید. (به همین سادگی) حالا چه چیزی باعث می شود تا ما محتوا (پست و استوری) یک پیج را دوست داشته باشیم؟ فقط کافی است تا دو موردی که در بخش بعدی گفتیم را رعایت کنید. ویژگی های یک محتوای مخاطب پسند اولین قدم برای افزایش فالوور، تولید محتوایی است که به چشم مخاطب بیاید و برای او جذاب باشد. تجربه ثابت کرده است که اگر این دو موضوع در تولید محتوای شما رعایت شود، به آن علاقه نشان می دهند.

ترکیب این دو عنصر، اولین فوت کوزه گری ای است که باید بدانید. ما قبلاً یک مقاله کامل و جامع درباره تولید محتوا در اینستاگرام منتشر کرده ایم که پیشنهاد می کنیم حتماً آن را مطالعه کنید. حالا ما فرض را بر این می گذاریم که شما یک محتوای درجه یک تولید کرده اید. یعنی محتوایی که هم مفید است و هم سرگرم کننده. هیچ می دانستید که همین محتوا می تواند کاری کند که تعداد فالوورها، لایک ها یا ویو استوری های شما سر به فلک بکشد؟ چطور لایک و ویو محتوای اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ نکته ای که نباید فراموش کنید این است که محتوای خوب، خودش دست به دست می چرخد و در آخر هم سودش در جیب خود شما می رود.

مقصد آرزوهای هر پست است. چون به محض وارد شدن به آن، هزاران هزار نفر دیگر آن پست را می بینند. برای مثال، فقط یکی از پست های ما در پیج اینستاگرام نوین بعد از رفتن به اکسپلور، حدود 6 هزار فالوور جدید برای ما آورد. این که هشتگ چیست و چرا باید از آن استفاده کنید را در بخوانید. اما خوب است بدانید که اینستاگرام بر اساس هشتگ هایی که در کپشن پست های خود قرار می دهید، موضوع آن پست را میفهمد. سپس به آن دسته از مخاطب هایی که به موضوع پست شما علاقه دارند، نشانش می دهد. در نتیجه…بووووووم…آدم های بیشتری پیج شما را می بینند و دنبالتان می کنند.

افزایش فالوور اینستاگرام؛ تاثیر تعامل با مخاطب اصلاً تعامل یعنی چه؟ شاید هنوز برای خیلی  از ما، کلمه تعامل به خوبی جا نیافتاده باشد. تعامل یعنی برقراری ارتباط دو طرفه. تعامل در اینستاگرام، ارتباطی است که اگر نادیده اش بگیرید، به هیچ جا نمی رسید! (لطفاً این جمله را دوباره بخوانید) راه های تعامل برای افزایش مخاطب و جلب اعتماد کامنت مارکتینگ (زیر پست های پر بازدید کامنت های ارزشمند بگذارید تا اگر آدم ها کامنت شما را دیدند، کنجکاو شوند و به پیج شما سر بزنند .

با همکاران خود صحبت کنید و همدیگر را در استوری به مخاطب های خود معرفی کنید. لایو مشترک برگزار کنید تا دایره محاطب هایتان بزرگتر شود. افزایش فالوور اینستاگرام؛ از تبلیغات کمک بگیرید موضوع اینجاست که برای شروع تبلیغات به پول نیاز داریم 🙂 و در شروع کار، هیچکس آنقدری سرمایه ندارد که بخواهد مبلغ زیادی را صرف تبلیغات کند. توصیه ما به پیج هایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند این است که از همان دو روش قبلی استفاده کنند. یعنی، تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب. این دو راه رایگان هستند و تنها هزینه ای که باید بابت شان بپردازید، زمان تان است.

باز هم اگر محتوای جذابی در پیج خود نداشته باشید، شما را دنبال نمی کند. اما اگر از این نظر خیالتان راحت است، توصیه می کنیم که حتماً سری به مقاله بزنید. یکی از روش هایی که در تبلیغات اینستاگرام به شدت نتیجه می دهد، است که در ابتدای مقاله ()، روند آن را کامل برایتان توضیح داده ایم. خرید فالوور واقعی اینستاگرام؛ فالووری چند!!! این که بگوییم چطور می توانیم فالوور اینستاگرام بخریم، کلاً سوال غلطی است. چندین سایت و پیج وجود دارد که ادعا می کنند که به شما به قیمت ارزان فالوور واقعی می فروشند و شما می توانید در سه سوت فالوورهای خود را افزایش دهید. افزایش عدد فالوور به چه قیمتی؟

دقت کنید که فالوور واقعی خریدنی نیست. حتی اگر بر فرض مثال این فالوورها فیک نباشند، باز هم مخاطب شما نیستند و یهچ تعاملی با پیج شما نخواهند داشت؛ این یعنی با دستهای خودتان پیجتان را نابود خواهید کرد. شما هیچ جوره نمی توانید فالوور بخرید، اما می توانید در پیج های پر بازدید تبلیغات هدفمند انجام دهید تا کسانی که به محتوای پیج شما علاقه دارند یا از محصول شما خوششان می آید، پیجتان را دنبال کنند. بعد در ازای فالوور های واقعی ای که از آن پیج ها به دست می آورید، یک مبلغ مشخص را به صاحب آن پیج پرداخت کنید. توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در اینستاگرام است و شما از هیچ کجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید.

به حرف هایی هم که می شنوید اعتماد نکنید. فالوور واقعی، خریدنی نیست! پیجی که 3 میلیون تومان بابت یک تبلیغ هزینه می کند و تا پایان زمان تبلیغ، 30 هزار فالوور جدید به دست می آورد…به عبارتی هر فالوور برایش حدود 100 تومان هزینه برده است که این رقم به شدت پایین و ایده آل است. پس فالوور رایگان از کجا پیدا کنم؟ طبق توضیحاتی که در این مقاله گفته شد، افزایش فالوور رایگان فقط از طریق تولید محتوای ارزشمند و تعامل با مخاطب به دست می آید. به کمک این دو روش شما حتی امکان دارد در یک مدت کوتاه به صد هزار فالوور هم برسید. اما به بعدش هم فکر کرده اید؟ چطور می خواهید آن فالوور را در پیج خود نگه دارید؟

وفادار نگه داشتن مخاطب در اینستاگرام راه روش خود را دارد. که ما تمام نکات آن را در به شما یاد می دهیم. پس به هیچ وجه این دوره 80 دقیقه ای را از دست ندهید. آنچه در این دوره خواهید آموخت: دوستان سلام این پکیج آموزشی براساس آخرین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2020 تهیه شده است. لازم به ذکر است که محتوای هرجلسه بعد از آپدیت 10 سالگی اینستاگرام تهیه شده است. این پکیج آموزشی برای هرشخصی که در اینستاگرام قصد فعالیت داشته باشد میتواند مفید باشد و به شرط رعایت تمامی اصول میتواند در اینستاگرام رشد نماید.

جلسه اول

در این جلسه درباره الگوریتم اینستاگرام صحبت میکنم که دقیقا فلسفه بودن الگوریتم چی هست و چه نکاتی در اینستاگرام را باید رعایت کنید که جزء قوانین اینستاگرام میباشد. درواقع اشاره ای به نکات اصلی و ساختارهای اینستاگرام شده است.

جلسه دوم

در این جلسه به 3 نکته از الگوریتم های اینستاگرام اشاره کرده ام. نکاتی از قبلی اصول بیوگرافی، عکس پروفایل چی بذاریم و اهمیتش چی هست، لینک بایو در اینستاگرام چی باشه و چی نباشه.درواقع این 3 اصل بسیار مهم از شروع فعالیت شما در اینستاگرام میباشد که باعث میشود شما در بخش پیشنهادات خود اینستاگرام بعد از فالو پیج مشابه دیده شوید.

جلسه سوم

در این جلسه به اصلی ترین نکته در اینستاگرام که پست گذاری میباشد میپردازیم، یعنی شما باید به نکاتی از قبیل : ساعت انتشار، موقعیت جغرافیایی، سایز پست، نحوه انتشار، افزایش تعامل اولیه پست، رعایت نکات در جهت رفتن پست در اکسپلور و ..  میباشد.

جلسه چهارم

هشتگ گذاری یکی از مهم ترین نکات برای دیده شدن بیشتر پست شما در اینستاگرام میباشد که در این جلسه به دو قانون 3 در 3 و قانون 3 در 1 به همراه نحوه صحیح انتخاب هشتگ پرداخته ایم. لازم به ذکر است که این مدل هشتگ گذاری مطابق الگوریتم 2020 اینستاگرام بعد از 10 سالگی اینستاگرام میباشد.

جلسه پنجم

در این جلسه به یکی از جذاب ترین محتوای اینستاگرام میپردازیم که هرمخاطبی بعد از ورود به پیج شما سریعاً به این بخش مراجعه میکند. آموزش افزایش بازدید استوری و اصول انتشار آن به همراه طریقه افزایش تعامل استوری و جذاب کردن هایلات و محتوای درونی آن.

جلسه ششم

در این جلسه درباره اینکه کی فالو فالو بک کنیم و اصلاً انجام بدیم یا ندیم صحبت کرده ایم که طریقه برخورد با فالورهای فیک و روح هم توضیح داده شده است و یکی از مشکلات افراد در اینستاگرام استفاده از ربات هست که کاملا به این موضوع پرداخته ایم.

جلسه هفتم

در جلسه هفتم به 2 موضوع بسیار مهم پرداخته ایم. 1 – نوع اکانت در پیج چه اهمیتی دارد و اصول تبلیغات در اینستاگرام که باعث رشد سریع تر شما به همراه بهینه سازی هزینه تبلیغاتی شما میباشد.

جلسه هشتم

در این جلسه به گزارشات و آمارهای پیج اینستاگرام پرداخته ایم. گزارش و آمادر در بخش استوری و پست ها، رویه جذب فالوور و ریزش پیج، میزان بازدید پیج و … راستی، اگر به دنبال کسب درآمد از شغل ادمینی اینستاگرام هستید، پیشنهاد می کنیم به سر بزنید. در این سایت شما می توانید به عنوان ادمین حرفه ای معرفی شوید و این کارفرماها هستند که به دنبال شما خواهند آمد.

دکمه بازگشت به بالا