سلامت و دانشکسب و کار برتر

نکات ضروری انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

برای بسیاری از افراد که به علل مختلف از جمله بالا رفتن سن و عوامل ژنتیکی دچار ریزش مو و طاسی می شوند، کاشت مو بهترین گزینه است. کاشت مو می تواند جایگزین بسیاری از درمان هایی شود که با استفاده از انواع داروها و محلول ها انجام می شود. زیرا نتایج درمان هایی که با دارو و محلول ها صورت می گیرد، همگی موقتی بوده و کاشت مو به دلیل دائمی بودن نتایجش مسلما مورد استقبال بیشتری از سوی افراد قرار گرفته است. مساله مورد توجه آن است که برای کسب نتایج مطلوب، باید کلینک مورد نظر واجد شرایط و معیارهای مورد نظر باشد. از این رو ما در این مقاله قصد آن را داریم تا معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و نحوه انتخاب آن مرکز را مورد بررسی قرار دهیم.

·         داشتن مجوز فعالیت از وزارت بهداشت

یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو این است که کلینیک مورد نظر مجوز قانونی فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داشته باشد. برای آن که از وجود مجوزهای قانونی در یک کلینیک معتبر اطمینان یابید، کافی است سری به کلینیک بزنید و در بورد مرکز، تصویر مجوزهای قانونی را مشاهده کنید که روی دیوار نصب شده است.

یا این که امروزه بسیاری از کلینیک ها، اقدام به انتشار تصویر مجوزهای خود در وب سایت های خود می کنند که با مراجعه به این سایت ها مشاهده این مجوزها امکان پذیر است. با دیدن تصویر این مجوزها چه به صورت فیزیکی و یا چه به صورت اینترنتی، می توانید از این موضوع اطمینان یابید که فعالیت های این مرکز، همگی تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

·         وجود کادر پزشکی حرفه ای

از دیگر معیارهای لازم برای تشخیص کلینیک کاشت مو معتبر، وجود کادر پزشکی متخصص، مجرب و حرفه ای است. این تیم پزشکی خود زیر نظر یک پزشک متخصص پوست و مو فعالیت می کنند. بدیهی است پزشکی که سال ها فعالیت داشته، تجربیات مفیدی را در زمینه کاشت مو کسب کرده است. بنابراین چنانچه مشکلاتی در این عمل ایجاد شده و یا عمل با پیچیدگی هایی مواجه شود، پزشک مجرب به آسانی قادر به حل این مشکلات و پیچیدگی ها و جلوگیری از بروز مشکلات حادتر می شود.

·         برخورداری از بهترین و مطلوب ترین تجهیزات و امکانات

معیار دیگری که باید مورد بررسی قرار دهیم، برخورداری یک کلینیک معتبر از بهترین و مطلوب ترین امکانات و تجهیزات در عمل کاشت موی طبیعی است. زیرا استفاده از مدرن ترین و بهترین دستگاه ها و امکانات، انجام جدیدترین روش های کاشت مو در دنیا را امکان پذیر می کند. به این دلیل که با انجام جدیدترین روش ها، هم طول مدت عمل کاهش می یابد و هم این که عوارض بعدی آن به کم ترین میزان ممکن می رسد. علاوه بر این ها احتمال دستیابی به نتایج دلخواه با استفاده از این روش ها بسیار بالا می رود.

·         خدمات متنوع

امروزه کاشت مو از جمله اعمال زیبایی محسوب می شود که روش های مختلفی برای انجام آن ابداع شده است. این روش ها هر یک با توجه به شرایط فیزیولوژیکی افراد قابل انجام بوده و تکنیک های مورد استفاده هم متعدد و متنوع است. از این رو تنوع روش ها و تکینک های انجام آن ها حصول نتایج مطلوب و دلخواه را برای افراد با شرایط جسمی مختلف امکان پذیر می کند. در بهترین “کلینیک کاشت مو” ایران خدمات متنوع و مدرنی برای مراجعین ارائه می شود که همگی این خدمات مبتنی بر تجارب و دستاوردهای روز پزشکی در دنیاست.

·         احترام به مراجعین و بیماران

از جمله اساسی ترین معیارهای یک کلینیک کاشت مو معتبر و مطلوب، احترام به مراجعین و بیماران و کوشش در برآوردن نیازها و خواسته های آن هاست. پرسنل مرکز از جمله کادر اداری و پزشکی که از کارمندان، پزشکان متخصص، پرستاران، دستیاران پزشک و کارشناسان پوست و مو تشکیل شده است،  باید در عین حرفه ای و مجرب بودن، کوشش کنند تا به مراجعین و بیماران احترام زیادی قائل بوده و حداکثر کوشش خود را به کار بگیرند تا مراجعین و بیماران بتوانند نیازهای خود را برطرف ساخته و به خواسته های خود برسند.

پرسنل بهترین “کلینیک کاشت مو” آمادگی دارند تا خواسته ها و نیازهای مراجعین را به طور کامل بشنوند و بهترین و مناسب ترین روش درمان را پیشنهاد دهند. برای آن که تشخیص دهید پرسنل کلینیک مورد نظر چگونه به مراجعین احترام قائل هستند، کافی است یک بار به صورت حضوری به آن مرکز بروید. در همان بدو ورود می توانید نظم و انضباط مرکز را مشاهده کرده و نحوه احترام به مراجعین و رفع خواسته ها و نیازهای آنان را ارزیابی کنید.

·         رعایت مسائل بهداشتی

رعایت مسائل بهداشتی و پاکیزه بودن کلینیک معیار دیگری است که باید نسبت به آن حساس بود. استریل و ضد عفونی کردن ابزارها و لوازم و نیز دستگاه های مورد استفاده در کاشت مو و هم چنین پاکیزه و بهداشتی بودن محیط کلینیک نکته مهمی است که در انتخاب یک کلینیک کاشت مو معتبر باید بدان توجه خاصی کرد. زیرا بهداشتی و پاکیزه بودن محیط و نیز ضدعفونی و استریل کردن دائم ابزارها و وسایل، باعث کاهش قابل ملاحظه عوارض بعدی پیوند مو شود.

علاوه بر این احتمال حصول نتایج مطلوب و موفق بودن در پیوند فولیکول های مو با وجود محیطی بهداشتی و ابزارهای استریل شده بسیار بالا می رود. همانند مورد قبل برای ارزیابی میزان بهداشتی بودن محیط و ابزارهای مورد استفاده پیشنهاد می شود یک بار حضورا مراجعه کنید تا از رعایت این معیار مهم در مرکز مورد نظر اطمینان یابید.

جمع بندی و سوالات رایج

کاشت مو یکی از روش های موثر در زمینه بازسازی موهای از دست رفته است. این روش، مورد استقبال آقایان قرار گرفته و توجه ویژه برخی از خانم ها را نیز به دنبال داشته است. با تکیه بر این شیوه می توان صاحب موهایی کاملا طبیعی و یک چهره زیبا و شاداب شد.

اکنون با حضور بهترین کلینیک های کاشت مو تهران، این روند محقق گشته و زیبایی و جذابیت در آقایان جوان، تعبیر واقعی یافته است. خوشبختانه این روش، هیچگونه محدودیت سنی و جنسی نداشته و امکان رشد موهای کاشته شده را میسر می سازد. کاشت مو یکبار صورت می گیرد؛ اما نتایج حاصل از آن، دائمی است.

دکمه بازگشت به بالا