سلامت و دانشکسب و کار برتر

اندولیفت برای چروک دور چشم

با روی کار آمدن روش نوین اندولیفت در زمینه پزشکی و زیبایی، به راحتی می‌توان چروک دور چشم را برطرف کرد. ENDOLIFT یک روش کم تهاجم بوده که قادر است پوست را در نواحی مشکل دار و چروک شده سفت یا به عبارت پزشکی لیفت کند. چروک دور چشم در افراد به خصوص افراد مسن یک معضل زیبایی محسوب می‌شود و افراد به دنبال این هستند که این چروک‌ها را از بین ببرند. به همین دلیل اندولیفت دور و یا زیر چشم امروزه بسیار پرطرفدار و پر متقاضی است.

 چروک دور چشم

 بیشترین دلیل چروک دور چشم،  افزایش سن است. البته مواردی مثل قرار گرفتن زیر نور خورشید و اشعه فرابنفش، سیگار، استفاده از انواع مخدر و نوشیدنی‌های الکی نیز می‌تواند در چروک شدن پوست دور چشم تاثیرگذار باشد. با بروز خط چین‌های ریز و درشت کنار چشم، احتمالاً به این فکر می‌کنید که درمان آن به راحتی انجام نمی‌گیرد و یا حتی مراحل درمانی با عوارض جانبی زیادی همراه است. اما جای نگرانی نیست.

در واقع باید بدانید که پوست دور چشم حساس و ظریف بوده و با افزایش سن کلاژن خود را از دست می‌دهد. کاهش کلاژن به معنای از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست است. پس برای پیشروی در درمان چروک دور چشم باید تا حدالامکان با روش‌های بی‌خطر کلاژن‌سازی را افزایش داد. بهترین روش که به صورت غیر تهاجمی عمل می‌کند اندولیفت است که در کلینیک ارکیده توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌گیرد.

 اندولیفت چشم راهی برای رفع چین و چروک

 به منظور از بین بردن چین و چروک دور چشم ، یک روش غیر تهاجمی بدون نیاز و عمل جراحی روی کار آمد که حداقل عوارض را دارد.  از همین جهت نظر اکثر افراد را که از مشکل چین و چروک دور چشم رنج می‌برند را جلب کرد. اندولیفت در واقع یک روش با استفاده از تکنولوژی لیزری است که در بسیاری از عمل‌های زیبایی برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست رفع چین و چروک دور چشم و حتی زاویه سازی کاربرد دارد. در واقع اندولیفت برای چروک دور چشم یک روش درمانی بی‌نظیر است.

 اندولیف دور چشم چگونه انجام می‌گیرد؟

 با افزایش سن، تولید کلاژن به حداقل میزان خود می‌رسد. به همین دلیل فرد دچار پدیده پیری و ایجاد چین و چروک بر روی نقاط مختلف بدن به ویژه چشم می‌شود. در روش اندولیفت تکنسین‌ها و متخصصان زیبایی به وسیله لیزر فیبر نوری، لایه‌های زیرین پوست را گرم می‌کنند.  با گرم شدن لایه‌های زیرین، پوست شروع به تولید کلاژن و الاستین می‌کند. با افزایش کلاژن و الاستین در پوست چین و چروک دور چشم بهبود می‌یابد. به همین راحتی می‌توان بدون نیاز به عمل جراحی پوست دور چشم را سفت کرد و از شر چین و چروک در این ناحیه خلاص شد.

ادامه مطلب در:

اندولیفت برای چروک دور چشم

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا