اقتصادیکسب و کار برتر

ایران ون رنتال مرکز اجاره ون با راننده در سراسر ایران

اجاره ون در تهران، یکی از خدمات پرکاربرد مجموعه ایران ون رنتال است که برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت بالا و فضای داخلی راحت و مناسب ون این امکان را فراهم می‌کند که برای گروه‌های پرتعداد گزینه ایده‌آلی باشد. از سفرهای گروهی گرفته تا رفت‌وآمد درون شهری، اجاره ون در تهران به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با تمامی امکانات مورد نیاز به مقصد خود بروید. در این مقاله، ما به بررسی اهمیت و مزایای اجاره ون در تهران می‌پردازیم و به شما راهنمایی می‌کنیم که چگونه می‌توانید بهترین ون را برای نیازهای خود انتخاب کنید و از تمامی امکاناتی که این خودروها ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید.

اجاره ون فقط به صورت با راننده امکان‌پذیر است. برای رزرو ون ابتدا به سوالات پرتکرار توجه کنید، سپس ون مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعاتی نظیر تاریخ، ساعت و تعداد روز + مبدا و مقصد + پلن یا برنامه سفر را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید. با تایید اطلاعات از طریق همکاران ما، پیش فاکتوری برایتان ارسال می‌شود که با واریز بیعانه رزرو شما نهایی خواهد شد.

خدمات اجاره ون در تهران به چه صورت است؟

اجاره ون در مجموعه ایران ون رنتال فقط به صورت با راننده صورت می‌گیرد و امکان کرایه ون بدون راننده وجود ندارد. تمامی رانندگان این مجموعه آموزش دیده‌ در امور تشریفاتی، مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی، مسئولیت پذیر، آشنا به مسیر هستند. در صورت نیاز به استفاده از این امکانات، در زمان رزرو حتما این موضوع را به همکاران ما اطلاع دهید. مدت زمان اجاره ون در تهران برای سفرهای درون‌شهری 10 ساعت است.

مدارک لازم برای اجاره ون با راننده

برای اجاره ون با راننده نیاز به ارائه مدارک خاصی نیست و فقط کافیست با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و پس از ارائه شرایط مدنظر خود، ون انتخابی را رنت کنید. در کرایه با راننده، تمامی مسئولیت‌ها از جمله تصادف، جریمه، سرقت و… برعهده راننده خواهد بود. زمانی که به منظور اجاره ون با همکاران ما تماس می‌گیرید، از شما درخواست ارائه اطلاعات زیر را خواهند داشت:

  • شماره ملی
  • مبدا و مقصد
  • تاریخ و ساعت رفت و برگشت
  • پلن سفر (برای اجاره ون‌های مسافرتی)

سرویس‌های اجاره ون با راننده

شما سرویس اجاره ون را می‌توانید برای موارد زیر استفاده کنید:

  • اجاره ون مسافرتی
  • اجاره ون دربستی
  • اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی
  • اجاره ون برای ترانسفر مدیران
  • اجاره ون برای سرویس مدارس
  • اجاره ون لوکس با راننده تشریفاتی

پرطرفدارترین مدل‌های ون برای اجاره در تهران

دو مدل ون از پرمتقاضی‌ترین ون‌های ما برای اجاره هستند که در ادامه هم نام آن‌ها و هم ویژگی‌های متنوعشان نوشته شده است.

  • ون تویوتا هایس
  • ون هیوندای h350

کرایه ون وانا با راننده در تهران

قیمت اجاره ون وانا ایران خودرو با راننده در شرکت بین‌المللی اجاره خودرو ایران ون رنتال معاف از ۹ درصد مالیات و بدون واسطه محاسبه می‌شود. ون وانا با امکاناتی نظیر صندلی‌های راحت، فضایی مناسب، ظرفیت ۱۰ نفره، جای بار، ایمنی بالا و قیمت مناسبی که در ایران ون رنتال ارائه می‌شود؛ خودرویی مناسب تشریفات، گشت‌و‌گذارهای درون‌شهری و سفرهای برون‌شهری می‌باشد. برای اجاره ون وانا با راننده کافی است نام خودروی مورد نظر (وانا)، مبدأ و مقصد، برنامه و مسیر سفر، تاریخ و ساعت مد نظر خود را با کارشناسان ما در واتس‌اپ درمیان بگذارید. قابل ذکر است که برای رزرو تعداد بالای ۱۰ دستگاه ون وانا می‌بایست حداقل ۲ هفته زودتر هماهنگی‌های لازم را با کارشناسان ما انجام دهید.

اجاره ون لوکس؛ رنت خودرو لذتبخش و مطمئن با ایران ون رنتال

اگر قصد رنت خودرو و به ویژه اجاره ون سفری را داشته باشید، ایران ون رنتال با اجاره ون بین شهری با کمال افتخار در خدمت شماست!

مجموعه رنت خودرو ایران ون رنتال امکان رنت انواع خودروه برای مسافرت از جمله خودروهای ایرانی و خارجی، اقتصادی و کرایه انواع خودروهای لوکس را فراهم کرده است. در پلتفرم ایران ون رنتال، مالکان خودرو به راحتی قادرند اتومبیل خود را برای اجاره قرار بدهند و از این طریق کسب درآمد کنند. ایمنی و اطمینان از بابت رنت، تحت پوشش بیمه تضمین می‌شود.

با اجاره ون مسافرتی با راننده یا بدون راننده به صورت آنلاین از ایران ون رنتال، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز کرایه خودرو نخواهید داشت. به علاوه، ایران ون رنتال لیستی از خودروهای موردعلاقه شما را دربر دارد و قادر خواهید بود به راحتی گزینه‌ها را بررسی نمایید. شرایط و قیمت‌ها را بسنجید و انتخابی منطقی انجام بدهید.

پشتیبانی فنی سایت ایران ون رنتال به طور 24 ساعته در خدمت شما خواهند بود. در صورتی که سوال یا مسئله ای درباره اجاره ون سفری برای شما پیش آمده است، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

ون های VIP

خوشبختانه مجموعه ایران ون رنتال با همکاری با چند شرکت معتبر در خصوص ویژه سازی ون های کرایه ای اقدام به اجاره ی ونهای VIP نموده است. در این بین شما اگر مهمانان بسیار ویژه و خاص دارید می توانید از خدمات ون VIP استفاده کنید. تفاوت ون های VIP با دیگر ون های مجموعه در امکانات و راحتی آنهاست. فضای داخلی این ون ها بسیار بزرگتر و طراحی داخلی آن بسیار حرفه ای است. شما برای اینکه بتوانید از خدمات ون VIP استفاده کنید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

برای رزرو ون های VIP باید حتما یک هفته قبل اعلام رزرو نمایید، چون این خودروها محدود هستند و اکثرا در اجاره می باشند. پس برای اینکه بتوانید این خودروها را داشته باشید حتما برای رزرو زودتر اقدام کنید.

سؤالات متداول

هزینه اجاره ون سفری چقدر است؟

هزینه اجاره ون سفری بسته به عوامل مختلفی مانند مدل خودرو، سال ساخت، میزان کارکرد، محدودیت کیلومتری، زمان اجاره، وضعیت آب و هوایی، قیمت روز خودرو ون و سایر ترجیحات میزبان متفاوت خواهد بود. معمولاً هزینه اجاره ون نسبت به خودروهای اقتصادی و ایرانی اندکی بالاتر اما از خودروهای خارجی، پایینتر تعیین می‌شود.

چه نکاتی را باید در هنگام اجاره ون سفری رعایت کنیم؟

در هنگام اجاره ون سفری، نکات زیر را رعایت کنید:

قبل از اجاره، ون را به دقت بررسی کنید و از سلامت آن مطمئن شوید.

از شرکت اجاره دهنده، شرایط و محدودیت های استفاده از ون را بپرسید.

تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.

از رانندگی با ون در جاده های خطرناک خودداری کنید.

آیا می‌توانم ون سفری را برای مدت طولانی اجاره کنم؟

اگر قصد دارید ون را به مدت بیش از یک یا چند روز (به صورت هفتگی یا ماهانه) اجاره کنید، حتماً این مسئله را به کارشناسان پشتیبانی ایران ون رنتال اطلاع بدهید. پس از توافق با میزبان می‌توانید اجاره ون را به صورت طولانی انجام بدهید. برخی میزبان‌های ما برای اجاره طولانی مدت تخفیف‌هایی نیز برای مشتریان عزیز قائل می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا