اقتصادیکسب و کار برتر

چرا از آریانا عطر بخریم؟

خرید عطر، یکی از تجربیات خاص و شخصی است که تاثیر بسیار زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زندگی افراد دارد. عطر، نه تنها یک ابزار خوش بو کننده و بهداشتی است بلکه به عنوان یک عنصر مهم و اساسی در طی زمان و زندگی افراد محسوب می شود. بنابراین، انتخاب و خرید عطر به عنوان یک فرآیند مهم و حساس در زندگی افراد محسوب می‌شود. وقتی که قصد خرید عطر دارید، با مجموعه‌ای از فرضیات، نیازها و ترجیحات روبرو می شوید. این موضوع باعث شده است که خرید عطر تبدیل به یک موضوع شخصی شده و در نتیجه، روحیات، طرز تفکر و شخصیت افراد را نمایان کند. این انتخابات، نشان‌دهنده سلیقه، سبک زندگی و حتی ارزش‌های فردی هر شخص است.

در بین برندهای عطر مختلف، شرکت عطر آریانا به عنوان یکی از نام‌های برجسته و معتبر در عرصه واردات و فروش عطر شناخته شده است. این شرکت، با توجه به کیفیت بالا، قیمت معقول، تنوع در انواع عطرها و توجه به ترکیبات طبیعی و مرغوب، توانسته است محبوبیت و اعتماد مصرف‌کنندگان را بدست آورد.

در این مقاله، به بررسی دلایلی که انتخاب شرکت عطر آریانا برای خرید عطر عاقلانه است می پردازیم. از اهمیت کیفیت تا تنوع محصولات و قیمت های به صرفه و پایین، عوامل مختلفی وجود دارند که این شرکت را به یک گزینه مطلوب برای مصرف‌کنندگان عطر تبدیل کرده است.

مجموعه عطر آریانا از سال 1384 شروع به فعالیت حرفه ای در زمینه واردات و فروش عطر به صورت عمده و خرد کرده است و تا به حال 8 شعبه فروش حضوری در شهر تهران تاسیس کرده است. بیشترین حجم فعالیت این شرکت در زمینه فروش عمده است و به همین دلیل قیمت های پایین تری نسبت به بقیه نمونه های داخل بازار دارد.

این شرکت شعار معروفی دارد “بهترین را ارزان بخرید!” و واقعا هم این شرایط را مهیا کرده است.

از آغاز تأسیس تا کنون، به عنوان یکی از بهترین فروشنده های عطر در کشور فعالیت داشته است و دلیل بهترین بودن، کیفیت و اصالت عطرهای است که وارد کشور می کند. این عطرها با نظارت مستقیم و توسط شرکت آریانا به صورت قانونی وارد کشور می شود.

اما شاید برایتان جالب باشد که این شرکت چگونه عطر های اورجینال را به صورت گالنی وارد کشور می کند! کمپانی عطر اسپرانس یکی از بزرگترین کمپانی های طراحی و تولید عطر در جهان است که در فرانسه واقع شده است. این شرکت اقدام به تولید عطرهای اورجینال هر برند می کند و آنها را به صورت عمده به نمایندگانش در هر کشور صادر می کند.

عطر آریانا یکی از نمایندگی های رسمی این کمپانی معروف است که در ایران فعالیت می کند. به همین دلیل عطر آریانا توانسه است عطرهای اورجینال را در قالب بسته بندی های مخصوص شرکت آریانا به مصرف کنندگان ارائه کند.

در نتیجه شما همان عطر اورجینالی که با قیمت های بسیار سنگین در بازار به فروش می رسد را با همان کیفیت و غلطت بالا تر در حد ادوپرفیوم با قیمت پایین تهیه می کنید.

عطر آریانا مجموعه ای گسترده از بهترین عطرهای موجود در جهان را با کیفیت اورجینال در کنار هم جمع کرده تا خدمتی به هم وطنان عزیزمان کرده باشد و آنها بتوانند بهترین عطرهای جهان را با کیفیت بالا و قیمتی معقول و پایین تهیه کنند.

البته قابل ذکر است که یکی دیگر از دلایل کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین محصولات عطر آریانا فروش بدون واسطه و مستقیم است. همان طور که اشاره شد عطر آریانا وارد کننده انحصاری برند اسپرانس فرانسه است که به صورت جزئی و عمده در زمینه فروش عطر فعالیت دارد. سالانه مقدار 15 تن عطر توسط شرکت عطر آریانا به صورت کاملا قانونی وارد کشور می شود تا تمام هموطنان عزیز ما با هر بودجه ای بتوانند تجربه بی نظیری از استفاده کردن عطرهای با کیفیت و اورجینال داشته باشند.

هدف آریانا ارائه خدماتی حرفه‌ای و دقیق به مشتریان عزیز است تا بتوانند با جلب اعتماد شما تبدیل به مقصدی قابل اعتماد برای خرید عطر بشوند.

به جرئت می توان گفت که تا همین جای این مقاله انتخاب این شرکت بسیار عاقلانه است و از طرفی می توان گفت آشنایی با این شرکت واقعا یک اتفاق خود در زندگی هر عطربازی است. اما ویژگی های تعجب آور عطر آریانا ادامه دارد و در اینجا تمام نمی شود!

آیا تا به حال چیزی در مورد گارانتی عطر شنیده اید؟ مگر میشود یک مایع را گارانتی کرد؟ چه شرکتی حاضر به ارائه این امتیاز است؟

در ادامه پاسخ تمام این سوالات را متوجه می شوید…

روزانه صدها نفر در مراکز خرید و بازار ها اقدام به خرید عطر باز و میلی میکنند بدون آنکه از اصالت عطر خریداری شده اطمینان داشته باشند، اما اکثر آنها بعد از خرید متوجه اشتباه بزرگ خود می شوند. عطر هایی که با قیمت های بالا به اسم عطر مرغوب فروخته می شوند.

بیشترین مشکلاتی که این عطر ها دارند تغییر بوی آنها بعد از یک مدت کوتاه است. این عطر ها در طی مدت زمان کوتاهی کیفیت و بوی خود را از دست میدهند. این اتفاق به خاطر نامرغوب بودن عطر است.

 این عطر ها اگر درصد اسانس پایینی داشته باشند ماندگاری کمی دارند و اگر درصد اسانس بالایی داشته باشند به دلیل چرب بودن لباس را لک میکنند!

اما با این اوصاف چه راه حلی برای اطمینان از خرید عطر باز وجود دارد؟

یکی از دلایلی که شرکت عطر آریانا عطرهای خودش را گارانتی می کند جلب اعتماد مشتریان است. وقتی کسب و کاری اطمینان خاطر از محصولی که ارائه می دهد داشته باشد تضمین و گارانتی کردن آن محصول حتی به نحوی آرامش خاطر خود آن کسب و کار است. 

کارت گارانتی عطر آریانا شامل چه مواردی می شود؟

 تا به حال چندبار برای شما پیش آمده است که عطری را خریداری کرده باشید و بعد از اینکه به خانه رسیدید و مشامتان تازه شد بوی آن را دوست نداشته باشید؟ حتی شرکت های عطر و ادکلن اورجینال که مبلغ های بالایی بابت محصولاتش دریافت می کند نیز بعد از باز شدن محصولش مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کند.

اما شما می توانید با داشتن کارت گارانتی عطر خریداری شده به یکی از شعبات عطر آریانا رفته و مقدار باقی مانده از عطر خودتان را با یک رایحه دیگر تعویض کنید!

این امکان را کم تر جایی برای خریدارانش به صورت رایگان فراهم می کند. اما با خرید از شرکت عطر آریانا شما مطمئن ترین و امن ترین خرید خود را تجربه خواهید کرد.

عطر های اورجینال

اسانس های عطرهای آریانا، اسانس هایی اورجینال و وارداتی است که در استفاده اول کاملا تفاوت آن را با عطر هایی که در بازار هست متوجه می شوید. این عطر ها از برند اسپرانس هستند.

شرکت مرکزی این برند در فرانسه است و یکی از برند های پرفروش اسانس در چند سال اخیر انتخاب شده است. عطر آریانا با افتخار تنها نمایندگی رسمی این برند در ایران است که عطر های این برند را به صورت عمده و خرد در بازار به فروش می رساند.

وقتی مقداری از عطر های آریانا را بر روی لباس خود پاف میکنید در ابتدا متوجه بوی دلنشین و جذاب آن می شوید که با دقت و کاملا مشابه با ادکلن های اصلی طراحی شده اند. چند ساعت بعد شما از مقدار ماندگاری فوق العاده این عطر ها شگفت زده می شوید. بعضی از عطر های شرکت آریانا حتی از ادکلن های اورجینال همان برند هم ماندگاری بیشتری دارد.

بسته بندی شکیل و زیبا

همانطور که محتوای شیشه های عطر برای این شرکت مهم است، ظاهر و کیفیت بسته بندی و شیشه عطر نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. کیفیت ظروف عطر تاثیر بالایی در ماندگاری و حفظ خواصیت عطر دارد.

علاوه بر این در مواردی مثل لک نشدن و هدر نرفتن عطر هم نقش زیادی اجرا می کنند. عطر آریانا ادعا می کند که سر اسپری هایشان کم مصرف بوده و با هر 10 پاف این سراسپری ها فقط یک قطره از عطر شما کم می شود. این موضوع باعث کم شدن مقدار عطر مصرفی شما و لک نشدن لباس هایتان، حتی لباس سفید می شود.

درب های شیشه های 60 میل به بالای این شرکت نیز کاملا همانند ادکلن های شرکتی پلمپ می شود و امکان نشتی و از بین رفتن عطرتان را به صفر می رساند.

هر جایی برای خرید این شیشه ها به صورت مجزا مبلغ های بالایی از شما دریافت می کند اما ما ارائه این شیشه های با کیفیت را برای جلب رضایت مشتری و بهترین بودن در کار خود واجب می دانیم.

جمع بندی

از این مقاله می توان نتیجه گرفت که از طریق استفاده از محصولات شرکت عطر آریانا، تجربه‌ای خاص و بی نظیر از کیفیت و خدمات پس از فروش را می توان به دست آورد. بنابراین، انتخاب شرکت عطر آریانا به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید عطر، یک انتخاب هوشمندانه است که هم خیال شما را از انتخابی که کردید راحت می کند و هم قیمت به صرفه و پایینی دارد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا