خبرهای کلی

اعزام ۸۳۰۰ خوزستانی به حرم حضرت امام خمینی (ره) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ عادل ساری پیش از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تسلیت ایام ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، قیام ۱۵ خرداد و شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش بیان کرد: از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی ما شهادت، شهادت طلبی، ایثار و مجاهدت است و به واسطه این فرهنگ خاص انقلاب ماست که دشمن به دنبال فتنه انگیزی و توطئه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان افزود: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز انقلاب بزرگ ملت ایران علیه ظلم به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است و امام امت براساس اسلام ناب محمدی (ص) و معنویت با همراهی مردم انقلاب اسلامی را بنیان نهادند.

وی اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) هشت هزار و ۳۰۰ زائر از استان خوزستان به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام و ضمن بیعت و دیدار با مقام معظم رهبری در مراسم سی و پنجمین سالگرد عروج رهبر کبیر انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

سرهنگ ساری بیان کرد: این زائران از شهرهای مختلف استان و توسط ۱۹۸ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند که برای هر اتوبوس یک راوی، یک روحانی و یک پزشک حضور دارد. همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان خوزستان عنوان کرد: برای برگزاری باشکوه ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ستاد استانی به ریاست استاندار خوزستان و دبیری سپاه استان تشکیل شده است. این ستاد در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران راه اندازی شده‌اند و دارای کمیته‌های مختلف از جمله کمیته فرهنگی، کمیته حمل و نقل، کمیته اسکان و کمیته تغذیه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان اظهار کرد: علاوه بر اعزام زائران به حرم نورانی حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های متمرکز در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا