خبرهای کلیکسب و کار برتر

آزمون PTE (هر آنچه برای موفقیت در آزمون Pearson PTE لازم است بدانید)

آزمون PTE یا Pearson PTE یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال مهاجرت به استرالیا برای مقاصد تحصیلی یا تجاری هستند.این تست در مقایسه با آزمون های رایج زبان انگلیسی معمولا راحت تر از آیلتس و تافل در نظر گرفته می شود. به این دلیل  که این آزمون در ایران برگزار نمی شود، افراد می توانند برای شرکت در این آزمون به کشورهایی مانند ترکیه یا امارات متحده عربی سفر کنند.

یکی از چالش های رایج در آزمون PTE عدم دسترسی به مدرس با  تجربه آزمون پی تی ای است. با این حال، در موسسه زبان کاریزما وب، ما تیمی از معلمان متعهد و مجرب داریم که در آموزش آزمون PTE تخصص دارند.

با بیش از 10 سال تجربه، معلمان ما به خوبی به آخرین تکنیک ها و استراتژی های موفقیت در آزمون PTE آشنا هستند. اگر قصد شرکت در آزمون PTE را دارید، در تماس با کاریزما تردید نکنید. مشاوره اولیه ما رایگان است و معلمان ما می توانند به شما در انتخاب بهترین روش ها برای آمادگی در آزمون کمک کنند. مفتخریم که برترین موسسه آماده سازی آزمون PTE در تهران هستیم.

استراتژی |تهران

در موسسه زبان کاریزما، دسترسی به مجموعه وسیعی از نمونه‌های آزمون PTE  {PTE study} امکان پذیر است  و به زبان آموزان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های خود را از طریق آزمون‌های آزمایشی  پی تی ای {PTE sample test} تقویت کنند. موسسه زبان کاریزما با تمرکز بر افزایش مهارت زبان، کارگاه های آموزشی متعددی را به طور خاص برای مهارت های آزمون PTE ارائه می دهد. با شرکت در این کارگاه ها، افراد می توانند از راهنمایی ها و منابع تخصصی برای برتری در آزمون PTE استرالیا بهره مند شوند.

تلفن تماس دفتر مرکزی:02165239707
تلفن تماس دفتر گیلان: 01334681535
تلفن دفتر مالزی: 0601127321554

آدرس سایت: https://www.charismaweb.ir

دکمه بازگشت به بالا