ورزش

جلسه هم اندیشی برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از قزوین؛ جلسه برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه فرش دستباف با حضور احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، نمایندگان دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اداره کل کمیته امداد امام خمینی و جهاد دانشگاهی استان در سالن جلسات شرکت نمایشگاهها برگزار شد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در این جلسه اظهارداشت: با توجه به لزوم احیای فرهنگ استفاده از فرش دستباف این کار می تواند در ایجاد اشتغال، گردش اقتصادی و احیاء و ایجاد برندهایی جدید به نام قزوین کمک موثری کند.

وی افزود: همچنین توجه به فرش دستباف در حوزه تولید و رونق این صنعت موثر است و در این راستا رویکرد ما برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف است.

جلسه هم اندیشی برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش در قزوین برگزار شد

خورگامی یادآورشد: رویکرد شرکت نمایشگاههای بین المللی استان برای برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف بصورت کاملاً تخصصی اجدی است و با تعامل و همکاری هرچه بیشتر سازمان ها و تشکل های مربوطه می توانیم بستری مهیا کنیم تا ضمن معرفی فرش دستباف شرایط بهره اقتصادی مشارکت کنندگان در این نمایشگاه فراهم شود.

این مدیر اظهارداشت: برپایی نمایشگاه فرش دستباف قزوین در قزوین فرصت مناسبی برای تبدال تجربه بین تولیدکنندگان و آشنایی با توانمندی های بافندگان و فعالان این صنعت خواهد بود.

در ادامه جلسه در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه بحث و تبادل نظرشد.

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش توسط شرکت نمایشگاه قزوین از تاریخ 6 لغایت 14 دی ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا