خبرهای کلیسلامت و دانشکسب و کار برتر

معجزه سفید شدن پوست در یک روز

تعدادی از عوامل مانند تجمع سلول های مرده پوست، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، بیماری های پوستی، افزایش سن و غیره می توانند باعث تیره شدن پوست صورت شوند. امروزه زیبایی پوست به خصوص صورت به یکی از نیازهای اصلی هر فردی تبدیل شده است و سفید شدن پوست صورت درخواست های بی شماری را دریافت کرده است. به همین دلیل است که مراکز زیبایی روش های مختلفی را ارائه می دهند: B. روشن کردن پوست یا روشن کردن پوست سبزه در یک روز.

معجزه ای است که پوست را برای یک روز سفید می کند.

در این مقاله قصد داریم علاوه بر شناخت علل تیرگی پوست صورت، روش های علمی سفید کننده پوست مانند تزریق کوکتل های مزوتراپی حاوی ویتامین C، ترانس اسید یا ترانکسامیک اسید و گلوتاتیون را معرفی کنیم. (نکته مهم در مورد این روش این است که فقط باید توسط پزشک انجام شود و نه توسط متخصص آرایش) و ما می خواهیم قوی ترین ماسک روشن کننده پوست را به شما معرفی کنیم و به سوالات شما در مورد اینکه برای روشن شدن پوست چه بخوریم پاسخ دهیم. صورت یا چه باید کرد و آیا قرص یا دارویی هست که سه روز دیگر پوست را سفیدتر کند؟ پس با ما همراه باشید

مزوتراپی برای سفید کردن پوست صورت

مزوتراپی به عنوان یکی از روش های درمانی کم تهاجمی استفاده می شود که در اوایل به عنوان درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گرفت اما به مرور زمان و با پیشرفت روش ها استفاده از مزوتراپی در برخی از مشکلات غیر پوستی نیز افزایش یافت.

همچنین در مزوتراپی ترکیبات ضدالتهابی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر داروها به لایه میانی پوست (مزودرم) تزریق می شود. این لایه حاوی ترکیبات کوچکی است که می تواند به سرعت این ترکیبات را به نقطه مورد نظر منتقل کند و بنابراین اثر درمانی این روش افزایش می یابد.

حال برخی از متقاضیان می پرسند که درمان مزوتراپی پوست برای چه استفاده می شود؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

درمان مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش، خطوط ریز و چین و چروک

درمان چاقی موضعی: مزوتراپی نیز به عنوان یکی از روش های کمکی درمان چاقی موضعی و کاهش چربی زیر پوست استفاده می شود.

مو: مزوتراپی می تواند برای تقویت مو و کاهش ریزش مو استفاده شود.

درمان کمردرد و درد مفاصل: مزوتراپی می تواند به عنوان کمکی در درمان برخی از دردهای مزمن استفاده شود.

سلولیت تراپی: برخی مطالعات نشان می دهد که مزوتراپی می تواند ظاهر سلولیت و لیپوساکشن (تغییر شکل و تحلیل عضلانی) را بهبود بخشد.
چاقی
روش استفاده از مزوتراپی چیست؟

همانطور که گفته شد، مزوتراپی به عنوان یک روش تهاجمی تر شامل سوزن های کوچکی است که به پوست نفوذ می کند. جراحی بسیار ساده تر از جراحی یا سایر روش های تهاجمی است و در بیشتر مواقع نیازی به بیهوشی یا بستری شدن در بیمارستان ندارد. معمولاً در یک پزشک یا کلینیک زیبایی انجام می شود و معمولاً نیازی به زمان بهبودی ندارد.

اما برخی از افراد ممکن است پس از مزوتراپی علائم تحریک‌کننده‌ای مانند قرمزی، تورم یا خارش را در محل‌های تزریق تجربه کنند که معمولاً طولانی نیستند و به طور طبیعی فروکش می‌کنند.

نکات مهم برای انجام مزوتراپی که باید بدانید.

اجرای مزوتراپی توسط پزشکان مجرب:

هرگز به کسانی که صلاحیت یا مهارت لازم برای انجام مزوتراپی را ندارند اعتماد نکنید. این روش نیاز به دقت و تخصص دارد و فقط باید توسط پزشکان و متخصصان مجرب و قابل اعتماد انجام شود.

عوارض و عوارض جانبی:

لازم به ذکر است مزوتراپی می تواند عوارض جانبی داشته باشد. از جمله احتمال خونریزی، عفونت، آسیب یا انسداد عروق خونی و…، بهتر است قبل از انجام مزوتراپی در مورد عوارض احتمالی با پزشک مشورت کنید.

تعداد جلسات:

تعداد جلسات لازم برای به دست آوردن نتیجه مطلوب ممکن است به نوع مشکل و ویژگی های هر فرد بستگی داشته باشد. برخی از مشکلات ممکن است به جلسات تکراری نیاز داشته باشند.

مواد مورد استفاده:

ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی باید با استانداردها و مقررات بهداشتی این نواحی از صورت مطابقت داشته باشد.

محدودیت های:

برخی از افراد ممکن است به دلیل شرایط خاص پزشکی برای مزوتراپی مناسب نباشند. بنابراین قبل از انجام این روش باید ارزیابی کامل و مشاوره با متخصص زیبایی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا