اقتصادیکسب و کار برتر

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو

عوامل موثر در روند قیمت شیبا اینو

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز شیبا اینو، ارزش آن به مواردی مانند عرضه و تقاضا، لیست شدن در صرافی‌ها، رقابت و سلطه آن در رسانه‌های اجتماعی بستگی دارد.

ارز دیجیتال |پیش بینی قیمت

عرضه و تقاضای شیبا اینو بر ارزش آن تاثیر می‌گذارد. هنگامی که تقاضا از عرضه بیشتر باشد، قیمت شیبا امروز افزایش می‌یابد و بالعکس. شیبا اینو برای جلوگیری از افزایش بیش از حد عرضه در گردش و کاهش تورم، برنامه‌های ضرب و سوزاندن خود را منتشر می‌کند.

هر چه صرافی‌های ارز دیجیتال بیشتری شیبا اینو را لیست کنند، قیمت آن بالاتر می‌رود زیرا موجب کسب اعتماد عموم کاربران می‌شود. بنابراین لیست شدن در صرافی‌های معتبر باعث افزایش تقاضا برای شیبا و در نهایت افزایش قیمت آن می‌شود.
دوج کوین رقیب اصلی شیبا اینو است. شیبا اینو همواره در تلاش برای پیشی گرفتن از رقبای خود است. عملکرد بهتر شیبا نسبت به سایر رقبا، توجه افراد را جلب کرده و تقاضا برای آن را افزایش می‌دهد که موجب بیشتر شدن قیمت شیبا خواهد شد.

علاوه بر فعالیت درون شبکه، هرچه شیبا اینو در رسانه‌های اجتماعی سلطه بیشتری داشته باشد، قیمت آن تحت تاثیر مثبت قرار خواهد گرفت (منظور از سلطه اجتماعی این است که در رسانه‌های اجتماعی چقدر به آن پرداخته می‌شود و تبلیغات مربوطه چه بازخوردهایی می‌گیرند).

برخلاف ارزهای دیجیتال دیگر، قیمت شیبا اینو به شدت وابسته به رفتار نهنگ‌های بازار آن است. بر اساس یک گزارش، تا اکتبر 2021، حدود 70% از کل شیبا اینو در اختیار هشت نهنگ بود که 41% از عرضه در گردش را تشکیل می‌داد. بنابراین هر حرکتی در آن آدرس‌های کیف پول روی قیمت شیبا تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

آینده ارز دیجیتال شیبا چگونه خواهد بود؟

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو را می‌توان با بررسی عوامل متعددی، پیش بینی کرد. عوامل تکنیکال و فاندامنتال در پیش بینی قیمت آینده یک ارز بسیار کاربردی هستند. در ادامه به صورت مفصل به بررسی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو بر اساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال می‌پردازیم.

آینده ارز شیبا اینو بر اساس مولفه‌های فاندامنتال

برای پیش بینی قیمت شیبا، تجزیه و تحلیل گذشته قیمت آن ضروری است. شما باید گذشته را برای درک حال و پیش‌بینی آینده بدانید و این امر مستقیماً در مورد قیمت و تجزیه و تحلیل فنی تاثیر گذار است اما به این نکته توجه داشته باشید که عملکرد قیمت گذشته تضمینی برای بازده آینده نیست. بنابراین، چشم‌انداز رمز ارز شیبا پس از رالی صعودی چیست؟ پیش بینی‌ها برای باقی مانده سال 2022 و پس از آن تا 2026 چه چیزی را نشان می‌دهد؟

آینده رمزارز شیبا بر اساس تحلیل تکنیکال

البته توجه به این نکته مهم است که اگرچه شیبا جهش صعودی قوی را از اوایل 2024 برای خود رقم زده، اما اخیرا وارد یک فاز اصلاحی شده است. با بررسی این اصلاح قیمت، اولین محدوده حمایتی که می‌توان برای نمودار SHIBUSDT در نظر گرفت، سطح 0.000018 دلار است. در صورت برخورد به این محدوده، احتمالا خریداران به حجم خریدهای قبلی خود اضافه کرده و افراد بیشتری به خرید این رمزارز نیز می‌پردازند که این امر می‌تواند به ادامه روند صعودی رمزارز شیبا کمک کند.

پیش بینی بهترین‌های بازار ارز دیجیتال از آینده ارز شیبا

در این قسمت نظر کارشناسان وبسایت‌های برتر تجزیه و تحلیل بازار در مورد پیش‌بینی قیمت شیبا اینو را بررسی می‌کنیم. ذکر این نکته ضروری است که قبل از تصمیم‌گیری مالی برای ارزیابی ریسک خود، تحقیقات خود را انجام دهید.

پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو تا آخر 2030

از نظر برخی معامله‌گران، میم‌کوین‌هایی مانند شیبا اینو یا دوج کوین برای سرمایه‌گذاری بلند مدت مناسب نیستند، زیرا دارای نوسانات شدیدی هستند و تحت تاثیر اخبار زیادی قرار می‌گیرند. در حالی که برخی دیگر که معتقدند، این نوع ارزهای دیجیتال بسیار مناسب نوسان‌گیری هستند و برای معامله‌گران ریسک‌پذیر انتخاب خوبی خواهند بود. در این بخش به پیش بینی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو بر اساس سایت منبع و به تفکیک سال‌ها می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان سال 2024

طبق پیش‌بینی شیبا اینو برای سال 2024، بازار ارزهای دیجیتال SHIB حداکثر ارزش 0.0000589941 دلار و حداقل ارزش 0.0000489951 دلار را خواهد دید. احساسات بازار و پیش‌بینی بیشتر قیمت SHIB نشان می‌دهد که میانگین قیمت شیبا ممکن است 0.0000509949 دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان 2025

بر اساس پیش بینی قیمت SHIB انتظار می‌رود قیمت آن در بین سطوح 0.0000729927 و 0.0000869913 دلار در سال 2025 نوسان کند، در حالی که قیمت متوسط ​​ممکن است 0.0000749925 دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان 2026

قیمت شیبا اینو ممکن است به طور متوسط ​​0.0001109889 دلار برای سال 2026 معامله شود. در حالی که انتظار می‌رود حداقل و حداکثر قیمت شیبا اینو به ترتیب 0.0001069893 دلار و 0.0001279872 دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان 2027

بر اساس پیش‌بینی ها، قیمت SHIB Inu تا سال 2027 به حداکثر سطح 0.0001889811 دلار و حداقل سطح 0.0001659834 دلار می‌رسد. انتظار می رود اکوسیستم شیبا اینو به طور مداوم رشد کند و میانگین قیمت در سال به 0.0001709829 دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان 2029

قیمت شیبا اینو با عملکرد متوسط ​​قیمت 0.0003439656 دلار در سال 2029 بر بازارهای ارزهای دیجیتال حاکم خواهد بود، در حالی که حداکثر سطح قیمت ممکن است حدود 0.0003929607 دلار و حداقل ارزش 0.0003339666 دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان 2030

در نهایت با نزدیک شدن به سال 2030، نوسان قیمت SHIB بین 0.0005049495 تا 0.0005789421 پیش‌بینی می‌شود که میانگین قیمت شیبا در آن سال ​​0.0005189481 دلار برآورد شده است.

چالش‌های پیش روی شیبا اینو

بجز چالش‌های کلی که سر راه ارزهای دیجیتال قرار دارد که شامل مواردی مانند وضعیت قوانین و مقررات، تایید هویت، مالیات و… است، هر ارز دیجیتال نیز چالش‌های پیش روی خود را دارد که بر اساس حوزه فعالیت آن مشخص می‌شود. چالش‌های پیش روی شیبا می‌تواند مواردی مانند فعالیت رقبا، توسعه اکوسیستم و حوزه فعالیت آن و موارد تاثیر گذار بر قیمت آن باشد که در ادامه به بررسی هریک می‌پردازیم.

مهم‌ترین رقبای شیبا اینو

بجز دوج کوین که اصلی‌ترین رقیب آن از لحاظ حمایت جامعه و رسانه‌های اجتماعی، پشتیبانی افراد مشهور و ماهیت است، ارزهای دیجیتالی وجود دارند که از لحاظ حیطه فعالیت رقیب شیبا اینو هستند و کارشناسان می‌گویند این 3 ارز می‌توانند شیبا اینو را در 5 سال آینده شکست دهند.

استلار یکی از سریع‌ترین زمان‌های اعتبارسنجی و تسویه حساب در میان پروژه‌های بزرگ ارز دیجیتال دارد. همچنین هزینه‌های تراکنش استلار بسیار ارزان است (حدود 0.000004 دلار در هر تراکنش). برای درک بهتر این موضوع، حدود 250000 تراکنش لازم است تا یک کاربر معادل 1 دلار کارمزد پرداخت کند! کلیدی‌ترین عملکردی که استلار بهتر از شیبا انجام می‌دهد، این است که استلار برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی دارد. به عنوان مثال، شبکه بلاک چین استلار در حالی که با آی‌بی‌ام همکاری می‌کرد، چهار سال پیش توسط ده‌ها بانک بزرگ در منطقه اقیانوس آرام جنوبی آزمایش شد. استلار شاید حمایت و توییت‌های ایلان ماسک را نداشته باشد، اما برخلاف شیبا اینو، دلایل ملموسی برای افزایش قیمت و ارزش دارد.

  1. Byron: ایجاد معماری بنیادی شبکه را انجام داد.
  2. Shelley: تمرکززدایی در شبکه کاردانو را افزایش داد.
  3. Goguen: امکان تعریف قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را ایجاد کرد.
  4. Basho: موجب مقیاس‌پذیری و بهبود عملکرد کاردانو شد.
  5. Voltaire: سیستم‌های خزانه‌داری و رای‌گیری در کاردانو راه‌اندازی خواهد شد.

جدید‌ترین ارتقای کاردانو که هاردفورک واسیل نام دارد با ایجاد تغییراتی در شبکه کاردانو تعامل با قراردادهای هوشمند را راحت‌تر کرده و موجب افزایش کارایی و مقیاس‌پذیری آن می‌شود. به صورت کلی شبکه کاردانو به خوبی در حال پیشرفت است و شیبا اینو را در سال‌های آینده به چالش می‌کشد.

اتریوم (Ethereum)

اتریوم ارز دیجیتالی است که از نظر کارشناسان برتر معتبرترین و جذاب‌ترین ارز دیجیتال است. بیت کوین ممکن است اولین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باقی بماند، اما اتریوم پتانسیل پرداخت در دنیای واقعی و کاربرد غیرمالی را ارائه می‌دهد. چند عامل باعث خاص شدن اتریوم می‌شود. اولین و مهم‌ترین عامل، استفاده شبکه از قراردادهای هوشمند است. قراردادهای هوشمند توانایی ساده‌سازی مدیریت زنجیره تامین را بدون واسطه ارائه می‌دهند و می‌توانند در برنامه‌های مالی برای ایجاد توافق‌های شفاف و قانونی استفاده شوند. دوم، اتریوم در بسیار مفید عمل می‌کند. DeFi از قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین متمرکز بر مالی برای تکمیل تراکنش‌ها استفاده می‌کند. کاربردهای بی‌نظیر اتریوم علاوه بر شیبا می‌تواند هر ارز دیگری را نیز به چالش بکشد‍!

 

دکمه بازگشت به بالا