تعبیر جالب استاندار خوزستان درباره موکب/ ۳۹ پروژه در شلمچه و چذابه اجرا شد

تعبیر جالب استاندار خوزستان درباره موکب/ ۳۹ پروژه در شلمچه و چذابه اجرا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رویداد برتر، «علی اکبر حسینی محراب» شامگاه (جمعه ۲ شهریورماه) در نشست ستاد اربعین حسینی که با حضور وزیر کشور در مرز شلمچه برگزار شد، با بیان اینکه تمامی زائران به راحتی از مرزهای خوزستان برای حضور در کنگره بزرگ اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند، اظهار کرد: هیچ زائری باقی نماند که نتواند به عراق برود و تمامی کسانی که درخواست داده بودند عازم عتبات عالیات شدند.

استاندار خوزستان افزود: زیرساخت‌ها در شلمچه و چذابه به گونه‌ای بود که اسباب راحتی زائران فراهم گردید.

وی با بیان اینکه طرف عراقی بدون مشکلی پذیرای زائران بود، تصریح کرد: این هماهنگی باعث شد زائران در کمترین زمان از گیت‌ها عبور کنند.

حسینی محراب بیان کرد: ۳۹ پروژه در شلمچه و ۳۹ پروژه در چذابه برای اربعین از سوی سایر دستگاه‌ها عملیاتی شد و امسال با وجود این زیرساخت‌ها شاهد تردد روان زائران بودیم.

وی از خوزستان به عنوان پایتخت موکب‌ها یاد کرد و ابراز داشت: در استان خوزستان بیش از یک هزار موکب برپا شد تا نوکری زائران را داشته باشیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: اقدامات زیادی شد و اعضای ستاد اربعین با تمام توان پای کار بودند و با وجود این همکاری‌ها کمترین مشکل را شاهد بودیم.

وی گفت: فراهم شدن زمینه سفری ارزان، ایمن و آسان و عزت‌مند، مهم‌ترین هدف مسئولان استان در برگزاری کنگره اربعین است.

حسینی محراب با اشاره به اهتمام مدیران استان برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی، گفت: برای باشکوه برگزار شدن کنگره اربعین‌حسینی ریل‌گذاری کردیم، طی یک سال گذشته زیرساخت‌ها ایجاد، ساختارها تعریف و اربعین در این استان نظام‌مند شده است.                        46

دکمه بازگشت به بالا