خبرهای کلی

تیم هراز آمل جایگزین کاله در لیگ برتر والیبال شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بزورگمهر دادگار ، مدیرعامل شرکت لبنیات هراز آمل در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: هراز آمل به طور رسمی جایگزین تیم کاله خواهد شد رقیب وی اضافه کرد: مسابقات والیبال باشگاهی کشور برای فصل آینده آماده است ، وی اضافه کرد: با اعلام انجمن والیبال دور انداختن خرید از رقابت های فصل جدید لیگ والیبال باشگاه های کشور ، تیم هراز آمل برای حضور در این مسابقات کاملاً آماده است. در این مسابقات اعلام شد.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم نگرانی ها و اضطراب های بی شماری از هواداران آملی و هواداران والیبال را به حساب بیاوریم. امید فصل عالی با هرازدل در لیگ بهترین برای دوستداران والیبال آملی.

بهروز عطایی ، مربی ، بازیکنان باتجربه را فریب می دهد

در باره کارمندان تیم وی در فصل جاری لیگ والیبال باشگاه های کشور شرکت کرد او همچنین گفتبهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران فصل گذشته هدایت تیم هراز آمل را بر عهده خواهد داشت و محمد شعبانپور همچنین سرپرست تیم خواهد بود.

قاضی چشم انداز طبق گفته بازیکنان جذاب ، تاکنون حضور حمزه زرینی ، عبدالرضا علیزاده ، عادل غلامی در تیم هراز آمل تأیید شده است. وروند بازیکنان مورد نظر خود را نیز جذب کنید تحت نظارت آتایی سرمربی تیم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که هدف کلی مجموعه هراز آمل ، خوشحال کردن هواداران باشد و آنها عاشق هستند والیبال واقعی در آمل ، منبع اصلی ورزش در شمال کشور ، ما امیدواریم این فصل والیبال خوبی با هواداران است و بازیکنان آمل در لیگ فوتبال والیبال کشور خواهد بود.

به گزارش آنلاین ، با تصمیم جدید مسئولان باشگاه کاله ، تیم والیبال این باشگاه برگزار شد فصل باشگاههای این کشور آینده مسابقات لیگ برتر و 2006 را از دست نمی دهند نژادها گروهی از باشگاه های والیبال در کشور شرکت می کنند.

هیئت مدیره باشگاه Calais Amol بر اساس وضعیت بیماری این تصمیم را گرفت تاج پادشاهی این در کشور بیان و تأکید شده است ، آنها هرگز نمی خواهند تسلیم شوند خرید شما یک تیم ندارید و تیم این باشگاه در لیگ های لیگ لیگ 1 در لیگ های آینده با بازیکنان محلی والیبال بازی خواهد کرد و پیشگویی کنید آمل شهری است که یکی از قطب های بازیکنان منطقه است و کشور بله ، شما می توانید و در حل مشکلات ناشی از بازیکنان غیر بومی شرکت خواهید کرد و هزینه به دیگر مجبور نشوید باشگاه.

تیم کاله مازندران یک دهه است که در لیگ والیبال باشگاه های کشور حضور دارد ، که همیشه “بهروز آتایی“او سرمربی آملی بود ، دو بار در لیگ برنده شد و یکی مقام سوم در لیگ ایران در جام باشگاههای آسیا و مقام هشتم در جام جهانی کلوپ ها مقام سوم و قهرمانی را کسب کرد.

کاله مازندران پس از تیم پیکان تهران ، دومین تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال برتر ایران محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا