ورزش

اعزام تیم فوتبال ۷ نفره به مسابقات جهانی اسپانیا

به گزارش شفاف ، امین الله مانی اظهار داشت: با تایید انجمن جانبازان و معلولین ، تیم فوتبال هفت نفره اعلام کرد که آمادگی حضور فدراسیون جهانی در جام جهانی سال آینده اسپانیا و از 14 اکتبر برای شرکت در مسابقات را دارد. در این مسابقات در زمین چمن شماره یک خود.

وی گفت: “تیم فوتبال هفته چهار سال است که در هیچ لیگ داخلی یا خارجی شرکت نکرده است ، بازیکنان از نظر جسمی و فنی بسیار عقب هستند. ما سعی می کنیم بازیکنان را برای اوج آمادگی بدنی آماده کنیم. 6 مرحله اردویی توسط پایان سال. “

سرمربی تیم فوتبال هفتم خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم تیم خوبی به اسپانیا اعزام کنیم ، بازیکنان در تمام مراحل اردو از نظر تکنولوژی و رتبه بندی مورد بررسی قرار می گیرند ، بنابراین 14 بازیکن برای جام جهانی اسپانیا انتخاب می شوند. به “

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا روز دوشنبه نیز آماده سازی برای تیم ملی فوتبال در حال انجام است یا خیر؟ وی گفت: از آنجا که تحت فشار مالی هستیم ، برگزاری اردوهای مشترک در خارج از کشور امکان پذیر نیست و تنها باید به اردوهای داخلی متکی باشیم تا بازیکنان را برای حضور در جام جهانی اسپانیا آماده کنیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر امیدوار است در جام جهانی بر سکوی قهرمانی برسد ، گفت: “در هفت جام جهانی 16 تیم حضور دارند ، ما سعی می کنیم جزو 3 تیم برتر باشیم ، هرچند مسیری که با آن روبرو هستیم مشکلات ، اما ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

دکمه بازگشت به بالا