خبرهای کلی

فرمانده جدید پلیس فرودگاه اردبیل معرفی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مراسم وداع و مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اردبیل برگزار شد و ضمن تقدیر از خدمات این فرمانده سابق ، فرمانده جدید پلیس فرودگاه اردبیل معرفی شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور فرمانده پلیس فرودگاه و مدیرکل و فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه برگزار شد ، مدیرکل فرودگاهی اردبیل بر نقش پلیس در تأمین امنیت فرودگاه های کشور تأکید کرد و گفت: در نتیجه ، فرودگاه های کشور مجبور به تلاش های خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر توسط فرماندهان و پرسنل اجرای قانون هستند.

هاشمی افزود: تلاش های سرهنگ مرادی در زمان اقامت در فرودگاه اردبیل نظم و آرامش را در این فرودگاه برقرار کرده است و اکنون که وی با افتخار بازنشسته می شود. بیا برای او آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

در این مراسم سردار مهری ، فرمانده پلیس فرودگاه کشور ، بر وحدت و همبستگی مجموعه فرودگاه ها تأکید کرد و گفت: همه ما عضو یک تیم فرودگاهی هستیم و امیدوارم که ما کار خود را به خوبی انجام دهیم و خدمت به صادق و امین برای جمهوری اسلامی ایران و تبدیل شدن به مردم منطقه.

پس از این مراسم ، سرهنگ مرادی ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های خود به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه اردبیل ، گفت: “من در فرودگاه اردبیل کار کرده ام و خاطرات شیرینی دارم و امنیت را در اولویت خود قرار داده ام.”

پس از این مراسم ، سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ مرادی ، سرهنگ موسوی را به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه اردبیل منصوب کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین پلیس فرودگاه و مدیریت و نهادهای فرودگاه شد. .

در پایان این مراسم ، ضمن ارائه لوح تقدیر از خدمات سرهنگ مرادی ، سرهنگ سید داوود موسوی به عنوان فرمانده جدید فرودگاه اردبیل منصوب شد.

دکمه بازگشت به بالا