ورزش

من از کودکی از پرسپولیس بودم / رونالدو به بازیکنان ایرانی نگاه کرد

وحید امیری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود

وحید امیری ، مهاجم ملی پوش پرسپولیس در مورد خودش و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا ، وحید امیری وینگر تیم ملی پرسپولیس امروز در سن 32 سالگی میهمان برنامه تعطیلات نوروز بود.
وحید امیری در مورد رشته ای که به پیکه در جام جهانی داد ، اظهار داشت:
“تعداد زیادی حادثه در فوتبال وجود دارد که می گویند من وقتی برگشتید این کار را کردم. شما نمی دانید چند متر هدف وقتی است که شما حساب می کنید. در آن لحظه اولین ضربه پیکه را گرفتم که توپ به عقب برگشت. من نمی توانم اعتقاد داشته باشم که توپ و صلیب من خوب بود و میخواستم هدف باشم.”
امیر همچنین درباره بازی با پرتغال گفت:
“کریستیانو رونالدو در سراسر جهان عاشق است و من همیشه او را بخاطر سخت کوشی اش ستایش می کنم. اما او به بازیکنان ایرانی در تونل نگاه می کرد (سر و صدایی ایجاد می کند). بسیاری از بازیکنان ما از من الهام گرفتند ، اما به ما ایده دادند. به نظر کوچک بود ، اما علیرضا (بیرانوند) چیز بزرگی است. و پرتغال قبل از ما زانو زد و از 11 نفر دفاع کرد.
ملی پوش پرسپولیس در مورد عروسی و عروسی خود مواردی را عنوان کرد:
“من آمار دقیقی از میهمانانم ندارم ، اما همه محبت و عشق هموطنان عزیزم در آنجا بود. برخی از افرادی که با آنها صحبت کردم از شهرهای اطراف آمده بودند ، همه آنها ابراز مهربانی کردند و بله ، عروسی من بسیار شلوغ بود.”
وی درباره علاقه خود به پرسپولیس گفت:
“مطمئناً من از زندگی كودكی و زندگی در روستا چند عکس دارم كه خیلی خوب نیست اما با لباس پرسپولیس. من فوتبال را 100٪ می فهمم. اما من در تیمی نیستم كه به آن علاقه دارم و پیراهن می پوشم. پروین یك بزرگان پرسپولیس است و ما مفتخریم پیراهن پوشیده شده توسط پرسپولیس و تیم ملی را بپوشیم.”
وی همچنین درباره شایعه خداحافظی امیر سید جلال گفت:
وی ادامه داد: من دیروز برای آقای سید جلال پیامی ارسال کردم و در مورد چیز دیگری با او صحبت کردم و هنوز هیچ خبری نیست و خداحافظی کار دشواری نیست. سایر تیم ها بازیکنان بزرگی دارند اما هیچ رهبر بزرگی مانند سید جلال حسینی وجود ندارد و این تیم عالی باعث شده است تا موفقیت ما در پرسپولیس ادامه یابد. ”
امیر در مورد بازی در ترکیه به شرح زیر گفت:
وی ادامه داد: “وقتی به ترابزون رفتم ، این تیم واقعاً محبوب بود و گالاتاسرای ، بشیکتاش و فنرباغچه بود. من هنگام ترک کار خیلی خوب شروع کردم. من در تمرینات و مسابقات دوستانه خوب بودم. خیلی از پزشکان گفتند برو جلو و من را به زانو بزنم چون لیگامان و مینی بازی نیست. وقتی بازیکنی از مصدومیت جدی برمی گردد ، اعتماد به نفس خود را از دست می دهم ، قبل از فصل بدن سازی نداشتم و آمدم. من ماهانه یک بار مصدوم می شوم و حتی مصدومیت هایی که مدت مدیدی داشتم ، عملکردی نبود تا نشان دهد تجربه خوبی دارم. ”


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا