استان ها

فعالیت هتل‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت در استان بلامانع است/ هیچ شهری در گلستان وضعیت قرمز ندارد

از یمن به ایران و یا چگونه سپاسگزار من مانند گلستان در نشست منطقه ای مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی تاج او گفت: بیش از ۲ ماه از بسته شدن از هتل ها و مهمانپذیرهای منطقه خارج و در حال حاضر به دلیل روند منفی در شیوع این ویروس از تاج ساخته شد هتل ۵۰ درصد از ظرفیت اتاق برای کار اما لازم است برای ارائه خدمات دیگر تا زمانی که دستورالعمل های بیشتر را به پرهیز.

او هنوز هم در گلستان ۳۱۵ زبان در مدرسه تحت هدایت تکنسین ها و کارگران ماهر با توجه به شیوع تاج آنها بسته شد و در زمان حاضر می تواند انجام شود با پروتکل های بهداشتی و دسترسی در نهایت ۶ دانش آموز در هر کلاس ، باز هستند و ارائه خدمات برای مردان است.

استاندار گلستان گفت: مشاوره تلفنی رایگان برای برخی از بیماران گرفتند و بیماری های همراه با نزدیک به دکتر و تحت رهبری او این دانشگاه ایجاد شده برای بیماران و پزشکان و بیمارستان ها راهنمای.

او افزود که در این راستا نیاز به ثبات اقتصادی و همکاری های مورد نیاز برای اطلاع از نیاز.

استاندار گلستان گفت:مهم نیست که چه دولت شهر است که به عنوان قرمز نیست و با رعایت تمام مسائل پزشکی به عنوان مورد نیاز و گفته است که وجود دارد شرایط را برای برخی از شهرستانها ارزش گذشت به دلیل بیماری نه به دلیل عدم کنترل کافی می تواند منجر به عود بیماری است.

او گفت که قبل از افتتاح رستوران و محل برای چند هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد در استان, توابع تصمیمات ملی کروناست محل.

حق شناس ادامه داد: ممکن است همه عناصر مختلف بازار بین المللی, در, اما, خوشبختانه, هیچ کمبود عرضه برای نیازهای مردم و نه برای مردم.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا