هنر و فرهنگ

برگزاری 25 دوره آموزش گردشگری در استان گلستان

25 دوره آموزشی گردشگری در استان گلستان ارائه می دهد

رویداد برتر/ گلستان معاون گردشگری اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برگزاری 25 کارگاه آموزشی و آموزش شخصی و مجازی برای مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری در 9 ماهه امسال خبر داد.

یاسر قندهاری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه گردشگری به یکی از صنایع بزرگ امروزی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در این صنعت بزرگ باید آموزش را به عنوان رکن کلیدی و برای فعالان جدی گرفت. آموزش به طور کلی

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت آموزش و تاثیر مستقیم آموزش بر رضایت گردشگری از ابتدای امسال 25 دوره و کارگاه آموزشی در استان گلستان برگزار شده است، افزود: این کارگاه ها شامل کارگاه های آموزشی 11 نفره است. و 14 کارگاه مجازی، امکانات گردشگری برای علاقه مندان به منابع انسانی و موضوع برگزار شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: راهنمایان تورهای محلی، ایران و راهنمایان تور، راهنمایان طبیعت گردی، مدیریت کل تاسیسات گردشگری و… قومیت، عادات و رفتارها در گردشگری، گردشگری دیجیتال و غیره. عناوین مهم ترین کارگاه های برگزار شده در این دوره بود.
قندهاری با تاکید بر اینکه از ابتدای سال تا پایان آذرماه امسال 580 نفر در دو هزار و 662 ساعت در این آموزش ها آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: درخواست تسهیلات گردشگری و علاقمندان به این حوزه ادامه خواهد داشت. موسسات آموزشی پایان سال
قندهاری افزود: بهره مندی از اساتید مجرب و مجرب و همچنین دوره های مورد نیاز برای تربیت مدیران و کارکنان مرتبط با گردشگری، تضمین کننده گسترش خدمات تسهیلات گردشگری است که امروزه برای صنعت گردشگری ضروری است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا