ورزش

چه کسی در فدراسیون فوتبال تک روی می‌کند؟

آخرین اعلامیه و اظهارات فدراسیون مهدی محمد نبی نشان می دهد که مردم در فدراسیون فوتبال هنوز به تعصب و دور زدن قانون علاقه دارند و به دنبال موفقیت این گروه نیستند.

به گزارش رویداد برتر ، فدراسیون فوتبال مدت طولانی است که عملکرد خوبی نداشته و نام این گروه را نشان داده و اشتباهات مدیریتی پی در پی باعث شده است که همه عناصر این فدراسیون آسیب ببیند. مشکل اصلی این گروه تصمیمات غیرقانونی است که در برخی موارد بحث برانگیز بوده است.

از جمله بسیاری از اشتباهات فدراسیون می توان به مرزهای انتخاب مهدی محمد نبی به جای ابراهیم شکوری اشاره کرد. مدیران این فدراسیون بدون برگزاری روند قانونی برگزاری هیئت مدیره تصمیم به انتخاب دبیرکل جدید گرفتند. سرانجام ، فدراسیون فوتبال در مسیر بازی قرار گرفت.

به دنبال حل و فصل این مسائل با ورود به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، فدراسیون فوتبال در حال حاضر در تلاش است تا مشکلات فعلی این مجموعه را برطرف کند که در طی آن موضوعاتی از جمله شکایت کارلوس کی‌روش برای دریافت جایزه قرارداد وی مطرح شده است. . به نفع مربی سابق تیم ملی.

* چرا از قانون اجتناب می شود؟

هدف از این گزارش ، تفصیل در مورد پرونده کارلوس کی‌روش و مشروعیت وی یا فدراسیون فوتبال نیست ، بلکه نادیده گرفتن قوانین داخلی و دور زدن دبیرکل فدراسیون فوتبال است.

در حقیقت ، پس از رأی موافق کیروش ، برخی رسانه ها و هواداران فوتبال از مجموعه فدراسیون انتقاد کردند تا فدراسیون بتواند در مدت زمان کوتاه بیانیه ای درباره حذف وب سایت رسمی خود اعلام کند و در پاسخ به این تصمیم آن را اعلام کند. در دادگاه CAS شکایت خواهد کرد. جستجوی تجدیدنظر و بررسی مجدد این پرونده یک اقدام حقوقی است که به موقع موفقیت آمیز بوده و از ضررهای غیرقابل توجیه جلوگیری کرده است و همگی به فوتبال ایران حق دفاع از حقوق خود را می دهند.

اما اظهارات مهدی محمد نبی درباره پرونده کارلوس کی‌روش نشان می دهد که برخی در فدراسیون فوتبال بدون اطلاع دبیرکل و هیات مدیره اقداماتی را انجام می دهند که صلاحیت قانونی اجرای آن را ندارند و ممکن است مجدداً دبیر را انتخاب کنند. عمومی موارد را دنبال کنید

* پرونده حذف هیئت مدیره و دبیرکل

فدراسیون فوتبال در بیانیه ای با استناد به فشارهای سرپرست باشگاه در این پرونده گفت: “فدراسیون فوتبال ایران به موقع به دادگاه داوری ورزش (CAS) ارسال می شود.” از این طریق فدراسیون فوتبال مشروعیت خود را به رسمیت می شناسد.

اعلام چنین اعلانی در وب سایت فدراسیون فوتبال سؤالاتی در مورد مهدی محمد نبی ایجاد کرده است و در سخنان وی نکته جالب توجه را یادآور اقدامات قبلی مدیران سئول عنوان کرد. نبی گفت: “فدراسیون هنوز شکایتی را به CAS ارائه نداده است زیرا ما نمی توانیم بدون رضایت هیئت مدیره شکایتی را به CAS ارائه دهیم.”

به گفته وی و عدم برگزاری جلسه هیئت مدیره مدیران فدراسیون در هفته های اخیر ، به نظر می رسد اطلاعیه فدراسیون برای طرح دعوی در دادگاه CAS بدون تأیید اعضای هیئت مدیره در وب سایت فدراسیون منتشر شده است. غیرقانونی است

از سخنان پیامبر مشخص است که وی در هنگام انتشار چنین خبرهایی در وب سایت فدراسیون فوتبال نبود و اگر می دانست ، به دلیل اشرافی بودن در مسائل حقوقی ، جلوی انتشار آن را می گرفت ، اما هنوز یک یا چند نفر در فدراسیون فوتبال علاقه مند هستند. سلایق شخصی خود را مدیریت کنید ، تأثیرات و پیامدهای آن در سالهای گذشته برای همه هواداران فوتبال مشهود است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا