ورزش

افشاریان: طبق اساسنامه مدت سرپرستی در فدراسیون فوتبال ۳ ماه است

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال می گوید که طبق اساسنامه این انجمن مدت قانونی نظارت در این انجمن 3 ماه است.

خداداد افشاریان در گفت وگو با رویداد برتر ، درباره برگزاری جلسه هیئت فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید گفت: به هر حال این جلسه خداحافظی اعضای قدیمی بود و اعضای جدید معرفی شدند و افراد برای تفریح ​​با هم معرفی شدند. “ما در مورد قنبرزاده و همچنین رهبر سازمان لیگ تصمیم گرفتیم.

وی درباره خداحافظی اعضای قدیمی هیئت مدیره گفت: “این مراسم شکل و شمایل خوبی داشت و از مسئولان سخت کوش تقدیر شد.” البته این مراسم بزرگی نبود ، اما کار زیبایی بود که ما از مقامات سابق تشکر کردیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال ، حمیدرضا آصفی ، دیپلمات و سفیر سابق در ایران ، در این نشست گفت: “او چشم اندازها و استراتژی های لازم برای برگزاری جام ملت های آسیا را توضیح داد.” دیگر نمی دانم دلیل و نحوه کار او با اتحادیه فوتبال چیست.

افشاریان همچنین با اشاره به سمت رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: آقای عزیزی خادم و اعضای هیئت مدیره توافق کردند که آقای بهاروند تا پایان سال جاری رئیس سازمان لیگ باشد. این نامعتبر است

داور بازنشسته با اشاره به یك گزینه به عنوان رئیس هیئت داوران گفت: “من می خواهم به جامعه داوران كمك كنم.” من می خواهم در این اتحاد عدالت را بدست آورم ، اما آن را دوست ندارم. اگر آنها از من بخواهند ، می خواهم كمك كنم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال ادامه داد: “مردم فوتبال را دوست دارند ، اما آنها همچنین مشکلاتی را می بینند.” انجمن فوتبال باید یک اتاق شیشه ای باشد. در نهایت می توانیم مشکلات یک یا دو بازی را پنهان کنیم ، اما مردم از مشکلات آگاه هستند. بهترین روش صداقت است. نمی توانم چیزی را پنهان کنم. من عاشق باهم بودن و به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم.

وی در مورد استفاده از نی در جلسه هیئت مدیره این انجمن گفت: من اخیراً مچ پای راست خود را عمل کردم. این عارضه ساییدگی مفصل بود و بعد از انتخابات فرصت جراحی را پیدا کردم. الان خوبم ، اما الان از ویرگول استفاده می کنم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا