جامعه

آغاز به کار پویش اطلاع رسانی مقابله با کار کودک/ “چهارراه کودک” در برابر کار کودک

نماینده شهرداری تهران در امور فرهنگی و اجتماعی از برگزاری کمپین “عبور از کودک” برای اطلاع رسانی و افزایش حساسیت شهروندان به کار کودکان ، شناخت اشکال و ابعاد این پدیده و جذب و درگیر کردن شهروندان در زندگی اجتماعی خبر داد. برای کاهش خسارات در تهران.

به گزارش رویداد برتر ، محمدرضا جوادی یگانه با اشاره به کمپین “چهارراه کودکان” در روز جهانی کودک ، اظهار داشت: “شهرداری تهران در راستای شعار” شهر تهران برای همه “: تضمین یک زندگی ایمن برای همه شهروندان برای بهبود کودکان کار کار می کند. شرایط زندگی امسال

وی افزود: اگرچه شهرداری تهران وظیفه خود را در ساماندهی و حمایت از کودکان کار و خیابانی می داند ، اما باید فقط زیرساخت های لازم برای ساماندهی این کودکان را فراهم کرده و آن را در اختیار نهادهای ذیصلاح و سازمان های غیردولتی قرار دهد.

نماینده شهرداری تهران مسئول امور فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه هر نوع کار کودکان برای شهرداری تهران قابل قبول نیست ، تصریح کرد: این موسسه سعی دارد از زیرساخت های موجود استفاده کند و مسئولیت اجتماعی را برای آگاهی و افزایش آگاهی شهروندان به دست می آورد. به کودک کمک کنید تا مشکلات و ابعاد پدیده را درک کند.

براساس گزارشی از روابط عمومی سازمان بهزیستی و شهرداری تهران ، جوادی یگانه اظهار داشت: حمایت از سازمان های غیردولتی شاغل در زمینه کار کودکان برای کاهش پدیده کار کودکان و همچنین پشتیبانی از سازمان های غیر دولتی جذاب و شهروند. اهداف دیگر از دیگر برنامه های شهرداری تهران می توان به نظارت بر کارآفرینان و مؤسسات تابعه شهرداری تهران ، ممنوعیت اشتغال کودکان ، تلاش برای از بین بردن اشکال پر خطر کار برای کودکان از جمله جمع آوری زباله و پشتیبانی از توانمندسازی کودکان کار و خانواده های آنها اشاره کرد. این کمک می کند تا مشکل کار کودکان در تهران حل شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا