ورزش

ابهام عجیب در پروتکل سلامت فیفا/ تعداد تست کرونا در زمان مسابقات مشخص نیست!

آفتاب نیوز:

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اخیراً پروتكلی را برای از سرگیری مسابقات فوتبال در دوره كرونا تهیه كرده است كه توسط مركز پزشكی لیگ فوتبال ایران (Ifmark) ترجمه شده است ، در حالی كه نسخه اصلی در وب سایت فیفا وجود ندارد. گفته می شود که وی متعلق به اتحادیه های فوتبال در سراسر جهان است.

در پروتکل پزشکی فیفا آمده است: هر بازیکنی که به فوتبال حرفه‌ای بازگردد ، باید برای بیماری کواد 19 تست شود تا در تیم و محیط زیست احساس امنیت کند.

با این حال ، یک سوال مهم در مورد تعداد اجسام تاج قبل از شروع مسابقه است ، یعنی با ادامه تمرین تمام وقت و تعداد دفعات اجسام تاج پس از شروع مسابقه. اگرچه فیفا قبل از شروع مسابقه تعداد تست های کورونا را مشخص کرد ، اما پس از از سرگیری مسابقه تعداد تست های کرونا را ذکر نکرد.

در پروتکل آمده است که آزمایش اول باید 72 ساعت قبل از شروع فعالیت های فوتبال انجام شود تا از حضور منفی های کاذب (حامل های بدون علامت ویروس) جلوگیری شود ، آزمایش دوم باید قبل از تمرین اول انجام شود.

جام جهانی فیفا فقط به تست های کرونا پس از شروع مجدد مسابقه اشاره می کند که “در آینده ، آزمایش منظم (احتمالاً آزمایش PCR و آنتی بادی) بخشی از آموزش گروهی ، مسافرت و رقابت خواهد بود.

اما فیفا تعداد تست های کرونا را بعد از ادامه مسابقات اعلام نکرد که این موضوع در روزهای اخیر به یکی از چالش های فوتبال ایران در لیگ برتر تبدیل شده است زیرا مرکز مبارزه با توسعه ورزش ایران در کرونا در راهنمای کویت ضد آن 19 است. (کرونا ویروس) شرایط اجتماعی و بهداشتی فوتبال از فاصله: تست در طول مسابقات باید هر پنج روز یکبار انجام شود و این نشان می دهد 9 هفته گذشته لیگ اعلام شده است. لیگ برتر طی 45 روز برگزار می شود ، بنابراین زمان مسابقات و تست های لیگ برتر یکسان است.

دکمه بازگشت به بالا