سلامت و دانش

تست کرونا بایدن منفی اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز:

به گزارش واشنگتن پست ، پس از اینكه واشنگتن پست گفت معاون رئیس جمهور سابق آمریكا و همسرش جیل بایدن آزمایش PCR را انجام داده اند ، بایدن در آزمایش های خود ویروس كورونا تشخیص داده نشده است.

دکتر کوین اوکانر ، پزشک بایدن ، گفت: “من به عنوان یک پزشک معتمد بایدن و همسرش ، آزمایش عروق کرونا ویروس را برای این افراد منفی اعلام می کنم.”

بایدن همچنین در توئیتی نوشت: “من خوشحالم که گزارش دادم که آزمایش جیل کرونا و همسرم منفی است. از همه بخاطر پیام های ناراحت کننده شما متشکرم. امیدوارم این به شما یادآوری کند: ماسک بزنید ، فاصله اجتماعی خود را حفظ کنید و دستان خود را بشویید.”

چند روز پس از اولین مکالمه شخصی بین نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات ، رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ در توییتی نوشت که وی و همسرش ویروس کرونا را آلوده کرده اند.

گفته می شود که تاجگذاری ترامپ در شب اولین مباحثات مربوط به استفاده از ماسک بایدن برای جلوگیری از پخش شدن تاج ، مورد تمسخر قرار گرفت و گفت او همیشه این ماسکهای بزرگ را بر روی دهان خود می بندد.

CNN روز جمعه گزارش داد که ترامپ می تواند به دلیل بالا بودن سن و وزن نسبتاً سنگین توسط ویروس کرونا تهدید شود.

ترامپ روز جمعه در توئیتی نوشت که همسرش با بیماری Covid-19 تشخیص داده شده است ، این علائم می تواند برای رئیس جمهور خطرناک باشد.

او به دلیل کهولت سن (74 سال) اکنون در معرض خطر زیادی برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب است. گزارش شده است که وزن نسبتاً زیاد آن باعث مشکلاتی در روند بهبودی می شود.

طبق مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ایالات متحده ، افراد بین 65 تا 74 سال پنج برابر بیشتر از دیگران در بیمارستان بستری هستند. خطر مرگ در این سن 90 برابر بیشتر از افراد در سنین 18 تا 29 سال است.

دکمه بازگشت به بالا