ورزش

جعل تست کرونا در تیم مهدی طارمی!

آزمون کرونا در فوتبال پرتغال مشکوک به جعل است. آزمایشگاه های سه باشگاه پورتو ، اسپورتینگ لیسبون و پورتومیننس ، و همچنین Unilabs و Germano de Sousa ، نهادهایی هستند که توسط پلیس قضایی پرتغال تحقیق می شود.

روزنامه پرتغالی “رکورد” گزارش داد که تحقیقات و تحقیقات در مورد باشگاه پورتو در ورزشگاه خانگی پورتو و آزمایشگاه “ناکاجیما” یونیلابس به اتهام جعل تاج بازیکن ژاپنی در پورتو انجام شده است.

به گفته این روزنامه ، بازرسان و ناظران بیش از 14 ساعت را در آزمایشگاه Unilabs گذراندند و ساعت 11 صبح شب گذشته محل را ترک کردند.

تلویزیون CM گزارش داد که یکی از آزمایشات تاج Unilabs جعل شده است ، به این منظور که صریحاً نتیجه واقعی آزمون را به افتخار واقعی پورتو پنهان کند.

طبق سندی که محققان به آن استناد کرده اند ، ناکاجیما آلوده به ویروس کرونا به دبی سفر کرده است.

ناکاجیما ، بازیکن ژاپنی تیم فوتبال پورتو ، در نقل و انتقالات زمستانی فصل از پورتو برای العین امارات قرض گرفت.

از سوی دیگر ، رکورد گزارش داد که تلفن های همراه و نامه های الکترونیکی هفت شخصیت اصلی در رابطه با پرونده مورد بررسی قرار گرفت تا تحقیقات را تسهیل کند. طبق گزارش ویژه ، سرجیو کانسیچ رئیس پورتو هیچ نقشی در این حادثه ندارد و جزئیات پزشکی در مورد گزارش های آزمایش کرونا را دریافت نخواهد کرد. از این رو تلفن همراه خود را بدون هیچ گونه مقاومتی تحویل بازرسان داد.

رئیس پورتو همچنین ناکاجیما را به لیست اضافی خود اضافه کرد ، بنابراین هیچ دلیلی برای شرکت در پنهان کردن آزمایش تاج گذاری قبل از انتقال به تیم دیگری نداشت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی در این فصل در پورتو بازی کرد و با این تیم قرارداد بست که پس از اسپورتینگ در لیگ پرتغال 80 امتیاز دوم شد. پورتومیننس همچنین جعفر سلمانی ، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد.

251 251

دکمه بازگشت به بالا