ورزش

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به حذف وزیر ورزش از اساسنامه/خطر تعلیق رفع شد

طبق این گزارش شفافمهدی محمد نبی در رابطه با اصلاحات در اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از سپتامبر گذشته سوالات در قانون اساسی مصوب مجلس مطرح شده است. با توجه به زمان مسئولیت پذیری ، با همکاران خود پیگیری خواهیم کرد. در کمتر از دو ماه ، می توان نتیجه گیری از پیشنهاد دریافت شده از اعضا را نتیجه گرفت. ما نظر هیئت مدیره را گرفتیم و برای فیفا فرستادیم. برخی از موضوعات مطرح شده مربوط به ساختار کلی اتحاد بود که باید در چارچوب قانون انجام دهیم. بخش دیگر مربوط به کنترل ، ستون انتخابات و غیره. بخش دیگر مربوط به اعضای مجمع عمومی اصلاح شده بود.

وی افزود: “امروز ، همکاران ما در اتحاد هستند. ما پیشنهادات پیشنهادی را ارائه داده ایم و معتقدم اصلاحاتی که فیفا می خواست ارسال کند باید طی دو ساعت تحویل داده شود.

وی گفت: “ما مسئله حضور وزیر ورزش را در نظر گرفته ایم.” اصلاحات طبق قوانین صورت گرفته است. ما این مسئله را در ساختار قانونی نیز مطرح کرده ایم ، با توجه به اینکه فیفا قبلاً گفته بود که این باید قانون کشور باشد. کار سخت بود ، ما حاشیه هایی داشتیم ، کورونا بود.

وی در مورد انتخاب کمیته ها توسط اعضای مجمع عمومی گفت: بله ، آنها با رأی مجمع عمومی معرفی می شوند ، حتی برای کمیته حسابرسی.

دبیر فدراسیون فوتبال ، که در مورد برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد ، گفت که 10 سال سابقه رهبری را برای رأی دهندگان حذف کرده است: “ما در اساسنامه و کاندیداها بسیار انعطاف پذیر هستیم. قانون اساسی توسط فیفا منتشر شده است. طبق قانون اساسی ، ما عمل کردیم در تاریخ اتحادیه فوتبال. ما پیشنهاداتی را از اعضای مجمع عمومی دریافت کرده ایم و نظر آنها در اساسنامه اعمال شده است. فیفا همچنین نظر مشورتی می دهد و تصویب نمی کند. FIFA را دنبال می کنیم که در مجمع عمومی ارائه می دهیم و آن را تأیید می کنیم.

وی افزود: کار بسیار خوب بوده است و من از افراد ورزشکار و دوستانی که در باشگاه ها و هیئت ها مسئول و دلسوز هستند درخواست می کنم که با هم کار کنند تا بتوانند ما را از وضعیتی که شایسته آن است ، بگیرند. این یک تلاش مشترک است و امیدوارم نتایج خوب باشد.

دبیرکل اتحادیه فوتبال در پاسخ به این سؤال که احتمالاً تعلیق کمیته عادی سازی رفع شده است یا خیر ، گفت: “بله ، نگران نباشید.” ما باید فضای مانور را کاهش دهیم.

وی گفت: “دقیقاً آنچه در آخرین لحظه در آنجا می گذرد.”

پیامبر (ص) در بخش دیگری از سخنان خود در مورد لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: چهارشنبه ، دوستان ما در کنفرانس AFC در کمیته صدور مجوز حرفه ای و سازمان لیگ شرکت کردند. این دیدگاه این است که این مسابقات به طور متمرکز در غرب آسیا برگزار می شود.

وی اضافه کرد: “ما و 4 باشگاه ایرانی یک ماه پیش پیشنهادات خود را ارسال کردیم. تاریخ مسابقه باید به تصویب کمیته اجرایی برسد. امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا این هفته مهلت را اعلام کند زیرا آموزش تیم نیز آغاز شده است. این مسابقات توسط مرکز تاج گذاری برگزار می شود و همچنین برنامه خود را بر اساس پروتکل های موجود اعلام می کند. از باشگاهها می خواهم تا با سازمان لیگ کمک کنند.

دبیرکل اتحادیه فوتبال امروز امروز از آغاز مسابقات از هفته اول تیرماه گفت: “پیشنهاد ما این بود که مسابقات از هفته اول تیرماه آغاز شود تا باشگاه ها زمان بیشتری برای شروع مسابقات داشته باشند.”

پیامبر همچنین با اشاره به پروتکل تنظیم شده توسط فیفا ، گفت: این پروتکل از دو هفته پیش تنظیم شده است. مسابقات بین المللی به این بستگی دارد که آیا مسابقات ملی شروع شده است یا نه ، بنابراین همه ما باید با هم کار کنیم. برای دریافت شرط باید اوضاع سفید باشد و لازم نیست میزبان یک کشور سوم باشند. ما باید این امتیاز را به طور کامل دریافت کنیم. تمرین ها شروع شده اند و مسابقات لازم است.

دکمه بازگشت به بالا