خبرهای کلی

رابطه ایران و چین همه جانبه و استراتژیک است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید عباس موسوی در یک کنفرانس مطبوعاتی ظهر به رسانه ها افزود: و.

وی ادامه داد: در همین راستا باید تمام مخاطبین تحت نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی کنترل شوند و مشخص است که این سند در مجلس شورای اسلامی نهایی می شود و اطلاعات لازم در این زمینه ارائه می شود.

همانطور که از نام آن پیداست ، این یک سند پیشینی است نویسنده این یک استراتژی است که ما با چینی ها در حال نهایی کردن آن هستیم که هنوز تکمیل نشده است.

موسوی ادامه سخنان خود: “این سند 25 ساله افقی در آن است و ما در تلاش هستیم تا نشان دهیم که روابط ایران با چین عمیق و جامع است.”

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: “در این سند ، ما پیشنهاد داده ایم تا نشان دهیم که نظرات ما در مورد همکاری جمهوری اسلامی ایران با چین مقطعی و بلند مدت نیست.”

موسوی با اشاره به دروغهایی که در فضای مجازی شاهد آن هستیم ، توضیح داد: این یک سند ارجمند است که ایران در حال نهایی شدن و نهایی شدن است و چین در حال پردازش است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در بخش دیگری از سخنان خود ، در پاسخ به سوالی درباره ترور شهید قاسم سلیمانی ، گفت: اقدام ایالات متحده ناجوانمردانه است: جامعه جهانی نیز خواستار ناجوانمردانه ایالات متحده شد و.

موسوی اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی گرمای مبارزه با تروریسم است شجاعت اگر این برای او نبود ، ما در حال حاضر شاهد تروریسم در جهان خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا