ورزش

ادعای جنجالی علیپور درباره نقش بعضی مربیان در دوپینگ بازیکنان!

اخبار آفتاب:

بازیکن سابق سپید پاکدشت علیه مهدی پاشازاده اتهام بزرگی را ارائه داده است. وی که سال گذشته به دلیل دوپینگ 4 سال از فوتبال ممنوع اعلام شده بود ، اکنون می گوید پاشازاده علت دوپینگ بود. مهی در جدیدترین مصاحبه خود گفت مربی سابق سفیدپوش به او و سایر بازیکنان تزریق می کند. پس از این اظهارات عجیب ، حجت الاسلام علیپور ، رئیس کمیته دفاعی لیگ ، توضیح می دهد.

علیپور ادعای جنجالی در مورد نقش برخی مربیان در دوپینگ است!

* علیپور مهی بازیکن سابق پاکدشت اظهار داشت که مهدی پاشازاده به او و سایر بازیکنان تزریق کرد و تست دوپینگ وی سال گذشته مثبت بود.
می بینید ، ما معمولاً تیم ها را بطور تصادفی بررسی می کنیم. سفیدپوستان گروههایی بودند که ما آنها را بررسی کردیم مأمورین ضد دوپینگ گاه به اردوگاه های تیم می رفتند و بدون اطلاع قبلی تست ها را انجام می دادند. امسال هم همین کار را خواهیم کرد. ما مطمئناً تست دوپینگ را برای بازی های باقیمانده در لیگ یک و لیگ برتر انجام خواهیم داد. در جلسات ما با کمیته پزشکی ، ماموریت ویژه انجام همان تست های دوپینگ در هفته های اخیر بود.

* آیا بحث و ابهام درمورد نمونه ماهی وجود ندارد؟
– خوب ، او ظاهر شد و ممنوع شد. می بینید ، بازیکن نمی تواند بگوید مربی ، مربی ، ماساژور ، پزشک یا مدیر من گیر می کند. همه مسئول اعمال خود هستند. این موارد به صراحت در معاهدات نیز ذکر شده است. پیش از این برخی مربیان در زمینه بازیکنان دوپینگ حرفه ای بودند. ما به طور خاص این مربیان و تیم های آنها را هدایت کردیم. اما بحث مهمی در مورد مواردی مانند ماهی وجود دارد. چرا از بازیکن پیروی کردید و بعد به ما ابلاغ نکردید؟ ماهی باید فوراً به ما می گفت.

* آیا می توان سخنان شما را دنبال کرد؟
– ما این سؤال را به عنوان خبر دنبال خواهیم کرد.

*منظورت چیه؟
منظورم این است که ، ما قصد داریم پیگیری کنیم و ببینیم که آیا او اصلاً چنین اظهاراتی کرده است؟ سپس توضیحات او را می شنویم.

* آیا می توان از پاشازاده نیز دعوت شد؟
“ما ابتدا باید توضیحات ماهی را گوش کنیم.” اگر سخنان شما صحیح باشد ، مطمئناً از همه افرادی که در این موضوع شرکت دارند دعوت خواهیم کرد. همچنین می خواهم بگویم که یک گروه کاری در سازمان لیگ در مورد این مسئله دوپینگ وجود دارد. اگر یک مورد مشکوک وجود داشته باشد ، ما بلافاصله بررسی خواهیم کرد. مقامات ضد دوپینگ همچنین از آنها انتظار دارند که آزمایشات غافلگیرکننده را انجام دهند.

* شما گفتید که برخی مربیان متخصص این رشته هستند. منظورم این بود که درست بود؟
– بله ، ما به ما ثابت کرده اند که برخی مربیان بازیکنان را کنار گذاشته اند. در همین زمان ، ما تحریم هایی را وضع کرده ایم ، به همین دلیل ما در این زمینه قرار داریم.

دکمه بازگشت به بالا